Casovanie cyklu vstreku paliva

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od JRD McLAREN »

Lidicky precital som uz spustu navodov, ako "nespravne" nastavit moment vstreknutia paliva.
a tak som zacal trochen experimentovat, ale chcem sa este spytat skusenejsich...

sekvencia zapalovania je 1-3-4-2, ideme full seq. z cam sync..
max. mozny predzapal je 54 st. (ci pojde aj 60 ..?? trig je 60-2) to len pre informaciu.

je dobre vstrekovat palivo nad este zatvorene sacie ventily ...??
(co mi pride trochu blbost "skladovat palivo" 540st v sacom potrubi, nez bude konecne "vpustene do vnutra")
alebo teda mne pride rozumnejsia varianta, vstreknut tesne pred otvorenim sacieho ventilu,
prip. uz pri otvorenom ventile, kde "sa cestou" lepsie premiesa s prudiacim vzduchom..

???
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od JRD McLAREN »

Diik..

vacsinu navodov co som cital, tak radili vstrekovat palivo v momente, ked je na konkretnom valci aj Ignition.
napr. IGN order 1342, INJ order 1342 ..
co sa mi ale neosvecuje, lebo pri ITBs dochadza v urcitych otackach k back-flame,
a tiez aj spozdenie pri accel & accel-enrichment je dost poznatelne, prvotnym poklesom otacok
a neochotu motora ist do otacok.. (tiez zle startovanie a pod neduhy)

Som uvazoval, ze by bolo idealne vstrekovat v poradi 4213,
teda v momente ked je na 1.valci ING, na 4. bude INJ.
Ecu vstrekuje palivo po TRIGGER signaly, co je cca 60st pred TDC.

..ale aby bol teda dostatocne chladeny ventil...
bolo by asi idealne mat palivo vstreknute skor..
1.valec ING - 2.vale INJ = teda vstrekovanie v poradi 2134
a potom nasledne doladenie casovania vstreku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo dik za radu ..
toto by som sa asi dost tazko niekde inde docital...

momentalne je to nastavene tak, ze palivo je vstreknute cca 60st pred BDC..
teda celkovo cca 240st pred TDC .. a rozdiel v chode motora je 100 a 10 ..
tiez odozva na plynovy pedal je lepsia, startovanie, a nestriela to ..ani do sania ani do vyfuku..

este je treba troska poriesit ign-retard pri accel-enrichment.. ale to uz bude detajl..
(aj tak si este overim poradie osciloskopom)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od JRD McLAREN »

jo.. takze v zaverecnej faze ladenia by bolo dobre sa pohrat s touto tabulkou..

IPW su zatial na idle okolo 3.2ms a vo full-load okolo 13-14ms
Přílohy
inj_angle.jpg
inj_angle.jpg (80.05 KiB) Zobrazeno 880 x
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Libor12 »

tohle by se ti mohlo hodit http://www.ulozto.cz/9162931/injectrange-exe" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:22, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Casovanie cyklu vstreku paliva

Příspěvek od JRD McLAREN »

dobry prograamek ... diky .. 8)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“