DynoCup

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Máš zájem o změření při DynoCupu_

Anketa končí za 23 led 2006 10:42

Ano určitě.
34
92%
Ne,výkon mě nezajímá.
3
8%
 
Celkem hlasů: 37

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

JirkaŠ píše:Pro Břéťu: Přeji všechno dobré ke jmeninám. :driver:
Je no vidis, ja mam druhej svatek... :) Tak dik :D
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

JirkaŠ píše:
ajsik píše:tak predne si to nenechaj zmerit lidi co tuni stylem:

tak jedny váčky ostre : tak to bude 20koni
tuningové svíčky : ty vole tady sem cetl 7 koni
zadni ladeny vyfuk : 8koni
leštěné svody : ty vole to uz je husta uprava 30 koni
pak ten číp tuning : 15 koni
pak taky ten konus : 5 koni

takze z 2.0 treba fordu mame narust vykonu : 85 koni[/b]
Bohužel,takovéhle sčítání nefunguje a těžko se to bude někomu vysvětlovat :nono:
mi to rikat nemusis, to az tem zklamanym "tunerum" :?: lol
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

DavidV6 píše:
KFJ píše:
leon4x4 píše: Ale když si vezmeš, že to tvé EVO zbaští 23% výkonu v převodech tak ti na kola moc nezbude :lol:
quote]

no nevim kolik procent ale jedno vim jiste: tve EVO toho vykonu sezere jeste vic :lol: tvoje spojka, AYC atd :D a muzu ti prozradit jedno tajemstvi? Ale nikde to nerikej: bude se stavet jedno "EVO 8" ktere bude schopno jezdit casy hluboko pod 11 vterin... v lete by uz mohlo stat na startovni care 8)
:shock: :shock: :shock: :twisted: Něco bližšího by nebylo? :twisted:
musis pockat, brzy v TM a na DVD TM 3/2006 toho bude vic 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Ahoj tuneři,tak už máme změřeno 14 aut.Prozatímní výkonový rekord je 294 HP (BMW M3,E36) a 416 Nm (VR6+turbo).Původně jsem tady psal,že v Děčíně měřit nebudeme,jen na akcích,ale zájem je značný a tak měříme. Teď provádíme výchozí měření před uvažovanými úpravami (chipování,výfuk,sání atd.)Jinak včera jsem mluvil ze Sandym a on to měření na válkách vyhlásí jako soutěž a sám odmění.
Prozatím je potvrzeno od pořadatelů:
DynoCup - IX.MV 6.-7.5.2006 a X.MV 26.-27.8.2006
Dyno liga SK - 7.Autotuning zraz Trenčín 26.-28.5.2006
8.Autotuning zraz Trenčín 1.-3.9.2006
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: DynoCup

Příspěvek od Zemi »

Takze Zelva nedosahl ani na 294HP ju? No teda...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: DynoCup

Příspěvek od JirkaŠ »

Zemi píše:Takze Zelva nedosahl ani na 294HP ju? No teda...
Zemi,přijeď na brzdu a uvidíš co tam máš Ty. :) Všichni (co to nemají změřené) si myslí jaký tam mají stádo plnokrevníků a často jsou překvapení.Ale ono to absolutní číslo,ještě vůbec neznamená pohárky ve sprintu.Důležitější je průběh použitelného výkonu a hlavně krouťáku! :lol: :lol:
Když jsme Želvovi ukázali co jeho parametry dělají ve zrychlení,tak mnohé pochopil a teď už ví kudy dál.Máte se na co těšit. 8)
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: DynoCup

Příspěvek od Břéťa »

JirkaŠ píše:
Zemi píše:Takze Zelva nedosahl ani na 294HP ju? No teda...
Zemi,přijeď na brzdu a uvidíš co tam máš Ty. :) Všichni (co to nemají změřené) si myslí jaký tam mají stádo plnokrevníků a často jsou překvapení.Ale ono to absolutní číslo,ještě vůbec neznamená pohárky ve sprintu.Důležitější je průběh použitelného výkonu a hlavně krouťáku! :lol: :lol:
Když jsme Želvovi ukázali co jeho parametry dělají ve zrychlení,tak mnohé pochopil a teď už ví kudy dál.Máte se na co těšit. 8)
Za kolik tedy merite v decine? Prijel bych hned jak nahodim letnaky, muzes sem hodit nejakej vas graf?
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Břéťa,zatím stále měříme za 800,-Kč,ale nevím za kolik to bude až nahodíš ty letní gumy :lol: :lol: :lol: ,ale vždyť Ty máš Srbu za barákem,tak proč bys jel až do Děčína?? :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

Me to prijde hodne zajimave a jdu do toho...pac mam mit nejakych 156 kobyl...a to se mi vubec nezda...ted mam motor po GO tak sem zvedava...vykon je sice lepsi ale o tech 115kW pochybuju...taky me zajima kroutak...myslim ze budu hoooodne zklamana...ale budu vedet na cem sem!!! :roll:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Leňulka píše:Me to prijde hodne zajimave a jdu do toho...pac mam mit nejakych 156 kobyl...a to se mi vubec nezda...ted mam motor po GO tak sem zvedava...vykon je sice lepsi ale o tech 115kW pochybuju...taky me zajima kroutak...myslim ze budu hoooodne zklamana...ale budu vedet na cem sem!!! :roll:
Přijeď,rádi poznáme také nějakou tunerku,zatím jezděj samý chlapi.Taky máš na první pohled správný úsudek,zajímá Tě krouťák :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

JirkaŠ píše:Břéťa,zatím stále měříme za 800,-Kč,ale nevím za kolik to bude až nahodíš ty letní gumy :lol: :lol: :lol: ,ale vždyť Ty máš Srbu za barákem,tak proč bys jel až do Děčína?? :lol:
Je při tom měření nějakej problém s výškou podvozku? Jinak já si to určitě taky nechám otestovat, tak doufám že to na těch akcích klapne :wink:

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

Nejsem tunerka...ale stavit bych se stavila...tady u nas na morave nevim o nikom kdo by mi to zmeril...a o tom vykonu vazne pochybuju...takze me to hooodne zajima...kdy je mozne se stavit a kde presne to je? :)
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

JirkaŠ píše:Břéťa,zatím stále měříme za 800,-Kč,ale nevím za kolik to bude až nahodíš ty letní gumy :lol: :lol: :lol: ,ale vždyť Ty máš Srbu za barákem,tak proč bys jel až do Děčína?? :lol:
No to bude tak za 2 mesice, maximalne to necham na prvni mimon... :wink: Srbu mam sice za barakem ale ten dost zdrazil... Mam pocit ze jarov je furt za 1200,- , akorat toho idiota Krejzu nemusim... :roll: Take pockam az tady ty brzdy testnete... :?:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: DynoCup

Příspěvek od Zemi »

JirkaŠ píše:
Zemi píše:Takze Zelva nedosahl ani na 294HP ju? No teda...
Zemi,přijeď na brzdu a uvidíš co tam máš Ty. :) Všichni (co to nemají změřené) si myslí jaký tam mají stádo plnokrevníků a často jsou překvapení.Ale ono to absolutní číslo,ještě vůbec neznamená pohárky ve sprintu.Důležitější je průběh použitelného výkonu a hlavně krouťáku! :lol: :lol:
Když jsme Želvovi ukázali co jeho parametry dělají ve zrychlení,tak mnohé pochopil a teď už ví kudy dál.Máte se na co těšit. 8)
Me je fakt jedno kolik tam toho mam... :) Ja si vystacim s Gtechem... Nepotrebuju vyhazovat dalsi prachy...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

pochybuju jestli vůbec letos lancie vyjede a jestli vůbec ještě někdy...... :lol: Ale docela by mě zajímalo jak se projevily úpravy na alfě,teda pokud tam vůbec nějakej nárůst bude......A jak je na tom puma snad ani po těch 258000 na tacho nechci vědět.... :cry:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: DynoCup

Příspěvek od Idaho »

Nemělo by to být spíše v sekci Akce, srazy ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 54
Registrován: 25 črc 2004 12:07

Příspěvek od LOPOLO »

Gusto píše:Teoreticky by mohol vyhrat pohar aj ten z najnizsim vykonom, ale jedine v pripade, ak by sa posudzoval narast vykonu oproti serii, trebars v %.
To znamena, ze ak by povodne 40 kW Felicii odmerali 80 kW, je to 100% narast a pravdepodobny vitaz. To by bolo ako-tak spravodlive... 8)
tohle se mi zda jako dobra idea

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

LOPOLO píše:
Gusto píše:Teoreticky by mohol vyhrat pohar aj ten z najnizsim vykonom, ale jedine v pripade, ak by sa posudzoval narast vykonu oproti serii, trebars v %.
To znamena, ze ak by povodne 40 kW Felicii odmerali 80 kW, je to 100% narast a pravdepodobny vitaz. To by bolo ako-tak spravodlive... 8)
tohle se mi zda jako dobra idea
No ale zase na druhou stranu je mnohem snažší a lacinější dostat 80Kw z Favorita než 700-800 koní třeba z takovýho BMW M3 :?:

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

barbucha píše:
LOPOLO píše:
Gusto píše:Teoreticky by mohol vyhrat pohar aj ten z najnizsim vykonom, ale jedine v pripade, ak by sa posudzoval narast vykonu oproti serii, trebars v %.
To znamena, ze ak by povodne 40 kW Felicii odmerali 80 kW, je to 100% narast a pravdepodobny vitaz. To by bolo ako-tak spravodlive... 8)
tohle se mi zda jako dobra idea
No ale zase na druhou stranu je mnohem snažší a lacinější dostat 80Kw z Favorita než 700-800 koní třeba z takovýho BMW M3 :?:
tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

barbucha píše:
sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:
:? :lol: :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Břéťa píše: akorat toho idiota Krejzu nemusim... :roll:
takovej milej pán :lol:

Zemi píše: Me je fakt jedno kolik tam toho mam... :) Ja si vystacim s Gtechem... Nepotrebuju vyhazovat dalsi prachy...
:?:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

barbucha píše:
sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:
Ty nehluč, tebe vyloučí rovnou a kdyby se ti to nelíbylo tak stejna houby naděláš když budou měřit jen jednu nápravu :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
barbucha píše:
sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:
Ty nehluč, tebe vyloučí rovnou a kdyby se ti to nelíbylo tak stejna houby naděláš když budou měřit jen jednu nápravu :lol:
Ale já si můžu přední pohon elektronicky odpojit :lol:

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

LOPOLO píše:
Gusto píše:Teoreticky by mohol vyhrat pohar aj ten z najnizsim vykonom, ale jedine v pripade, ak by sa posudzoval narast vykonu oproti serii, trebars v %.
To znamena, ze ak by povodne 40 kW Felicii odmerali 80 kW, je to 100% narast a pravdepodobny vitaz. To by bolo ako-tak spravodlive... 8)
tohle se mi zda jako dobra idea
a co je na tom jako dobre, to bych si nechal rad vysvetlit...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

barbucha píše:
sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:
A auta s volantem na špatné straně taky :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

když soutěž tak jedině litrový výkon a 3 kategorie (non turbo, turbo, diesel)
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

barbucha píše:
sic píše: tak by ste si jeste udelali objemove tridy :D
A speciály bez interiéru budou samozřejmě opět zvlášť :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Mě se hlavně líbí jak si tu někteří zase začínají vydupávat kategorie aby si mohli odnést pohárek i s čipnutou jednatrojkou :twisted: Vždyť JirkaŠ jasně říkal že to bude jen měření výkonu a ne žádná soutěž. Vyhlášení absolutně největšího výkonu dne má být jen pro zpestření. Ale co bych vlastně chtěl, vždyť jsme v Čechách...... :?:

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

No to vis...spousta lidi ma strach z toho co zjisti...tak se chteji umistit aspon ve svoji kategorii :lol: Ja bych to vubec neresila jako soutez...nakonec pro zajimavost jen vyhodnotit nejvyssi namerene vykony...tot vse... :wink:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“