
EGR a jeho vyřazení
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
EGR a jeho vyřazení
Ahoj četl jsem na stránkách diesel power o "kitu" pro zaslepení EGR ventilu. Mohl by mi někdo vysvětlit jak je vlastně ovládán a zda někdo má tento ventil vyřazen....... Chtějí za ten kit asi 2 tis ale jestli je tento ventil ovládán podtlakem tak stačí odpojit pouze ten podtlak ne? Jedná se o AFN motor "passat 1.9 tdi rotačka. díky za objasnění 

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR a jeho vyřazení
na zaslepenie staci kus plechu medzi tesnenie...
ja som par ventilov zaslepil na par daewaach...
bola to klasicka podtlakovka, a ecu niako nemerala NOx..
takze sa ani vyrazne nezmenil chod motora..smerom k horsiemu..
co na to povie VW AFN .. netusim ...
EDITED:
a preco ho xesh zaslepit ..??
ja som par ventilov zaslepil na par daewaach...
bola to klasicka podtlakovka, a ecu niako nemerala NOx..
takze sa ani vyrazne nezmenil chod motora..smerom k horsiemu..
co na to povie VW AFN .. netusim ...
EDITED:
a preco ho xesh zaslepit ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: EGR a jeho vyřazení
tak nějak jsem se k tomu dostal, když jsem koukal na jejich stránky. Mám tohle auto jako civilní z A do bodu B ale prostě je to líný. Když porovnám 81 kw z Octavie je to nebe a dudy. Tak pořád nějak hledám na tom chyby....... chystám se asi pořídit nový vstřiky auto má najeto 250 tis a při pomyšlení na to že jsou tam od prvovýroby....... reaguji na to, že teď dávali top gear a tam asi u 10-ti letého auta naměřili z původních 210 koní teď se podrž 150 koní.......takže 60 koní šlo na houby. Vyměnili prej sání vstřiky+ soft a bylo to zase zpět. Tak nějak.... já ten díl neviděl, ale prostě 60 koní ztráta......... tak si říkám že mé vstřiky mohou už mít taky něco za sebou..... Ten EGR....... zarůstá sání sazemi a recirkulace spalin do sání je jasný restriktor výkonu 

Re: EGR a jeho vyřazení
Já vyhodil trubku co je od turba k EGR a díry na turbu i na EGR zaslepil.To je vše.Jo a rovnou vyčistil sání,protože bylo zahnojený jak kráva.Chod motoru ani ničeho se nezměnil,jen se to teď v zimě dýl ohřívá.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR a jeho vyřazení
no vstrekovacom pomoze ultrazvukova cisticka...
u 2.0TDI je to dost casta zavada pri poklese vykonu.
a precistenie sania, kontrola turba, teda ci spravne funguju tie premenlive lopatky vo vnutry,
nastavenie "predvstreku", kontrola DPF a podobna "komplexna" udrzba dokazu hodne ozivit motor..
EGR samozrejme moze byt netesny a moze prepustat stale, skus to zaslepenie a uvidish..
u 2.0TDI je to dost casta zavada pri poklese vykonu.
a precistenie sania, kontrola turba, teda ci spravne funguju tie premenlive lopatky vo vnutry,
nastavenie "predvstreku", kontrola DPF a podobna "komplexna" udrzba dokazu hodne ozivit motor..
EGR samozrejme moze byt netesny a moze prepustat stale, skus to zaslepenie a uvidish..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: EGR a jeho vyřazení
Jak bylo receno. Na mem afn v a4 jsem vzal 3mm plech, vyrizl tvar podle tesneni a dal mezi trubicku co vede do egr. Nic vic.
Edit: samo ze jsem z tama vydrhl tu tunu sracek! Jinak neni absolutne nic jineho zapotrebi. Kdyztak mrkni na dieselpower jestli si to chces potvrdit.
Edit: samo ze jsem z tama vydrhl tu tunu sracek! Jinak neni absolutne nic jineho zapotrebi. Kdyztak mrkni na dieselpower jestli si to chces potvrdit.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: EGR a jeho vyřazení
Nevím jak je to u dieselu ale u benzína má EGR docela veliký vliv na teploty v motoru a vždy sem byl zastáncem jeho vyřazení ale byl jsem vyveden z omylu u jednoho motoru nastává zvýšení teplotní zátěže o 200 stupňů což je velice hodně.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: EGR a jeho vyřazení
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 21 úno 2012 15:28, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: EGR a jeho vyřazení
Aneb ve zkratce - pokud mas seriovou ECU bez uprav s ohledem na vyssi teplotu vyfukovych plynu, tak na EGR nehrabej 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: EGR a jeho vyřazení
u motorů bez ŘJ - myšleno diesel - stačí 5mm kulička do ovládací hadičky, tedy za předpokladu že ventil těsní
motory s ŘJ - opět myšlen diesel - je jediným řešení právě plech mezi příruby, protože jednotka je schopna zjišťovat polohu EGR ventilu
takže ventil se hýbe, ale nic nikam ( myšleno saze aspol ) nepouští
z vlastní zkušenosti mohu říci, že motor jde mírně hůře do otáček, patrně ventil přepouštěl při zrychlování a pomáhal plnit sání do nástupu turba.
se spotřebou jsem rozdíl nepoznal, takže mne těší jen to, že se mi nevalí sra_ky do sání.
jinak doporučuju i vypláchnout intercooler, byl pěkně špinavej
motory s ŘJ - opět myšlen diesel - je jediným řešení právě plech mezi příruby, protože jednotka je schopna zjišťovat polohu EGR ventilu
takže ventil se hýbe, ale nic nikam ( myšleno saze aspol ) nepouští
z vlastní zkušenosti mohu říci, že motor jde mírně hůře do otáček, patrně ventil přepouštěl při zrychlování a pomáhal plnit sání do nástupu turba.
se spotřebou jsem rozdíl nepoznal, takže mne těší jen to, že se mi nevalí sra_ky do sání.
jinak doporučuju i vypláchnout intercooler, byl pěkně špinavej

vzdělání není zárukou inteligence
Re: EGR a jeho vyřazení
hm tak zvažuji jeho vyčištění + sacího traktu a nechám to jak je. Je pro mě docela důležité, aby motor byl dríve ohřátý...jezdím většinou krátké tratě.....
chytám se zainvestovat a zakoupit nové vstřiky od dieslu poweru "pp764" sem zvědav
chytám se zainvestovat a zakoupit nové vstřiky od dieslu poweru "pp764" sem zvědav

- Nosound89
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08 črc 2009 06:12
- Bydliště: F-M a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR a jeho vyřazení
pokud by byl zájem pro ty co nechtěji zaslepovat EGR ventil a chtějí ho mít plně funkční tak nabízíme čištění ultrazvukem
i jiné zakarbonované části motoru 


Volvo
Re: EGR a jeho vyřazení
No tak sem si nechal zaslepit EGR u motoru V6 2.9 Cosworth, trochu se obávám tý zvýšený teploty, ale snad to nebude tak tragický. Zatim je ještě auto v přestavbě, takže němám možnost něco posuzovat. Myslíte že by to mohlo částečně "zachránit" třeba používání oleje 10W60? Jako auto bude na ježdění pro zábavu, ale nechtěl bych aby mě v motoru zrovna po tejdnu zaklepalo
.
