Co se týče karoserie je naprosto v excelentním stavu až sem to nechápal a tak plány přistou pily do praktického schánění informací a kalkulací co je reálné a co ne a řeším tyto problémy:
silentbloky a uložení převodovky-existuje firma která by se zabývala individuální výrobou z "pevnějšího" materiálu než je serie?
a s tím spojená jsou i tři hardyspojky-které by se museli poprat s jednou takovým kroutícím momentem než doteď.
Protože obě varianty možných "kandidátů"jsou napříč uložené a šly by podél tak jak na veškeré hadice k vodě a vzduchu?Uvažoval sem nad kombinací hliníkových trubek a silikonových kolen a spojek vše nasměrovat tam kam bych potřeboval.....
Musím ještě podotknout že AR75 používá systemu TRANSAXLE-motor vepředu-převodovka s diferenciálem na zadní nápravě.
Dvě věci sem více méně vyřešil-rám pod motor,přírubu k uložení motoru a výstup na kardanku...
Asi sem blázen ale vyráběla se i verze ZAGATO která měla 3.0 TT motor o výkonu přes 500ps......Takže to určitě jde a jednalo se prakticky o přeplňovanou "seriovou" jednotku 3.0 V6 24V s "úpravami" vnitřku a zesílení ostatních součástí podvozku.....
Co vy na to?
