( 7M-GTE ) Intake a Exhaust Manifolds na Supru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

( 7M-GTE ) Intake a Exhaust Manifolds na Supru

Příspěvek od Termik »

Jaký by jste mi doporučili? Co jsem tak pokukoval tak jich na výběr moc není :roll:
Ještě zkusím mrknout na ebay :?:
BMW...V8...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Výfukový svody nepotřebuješ, není na nich celkem co ladit. Nanejvýš má cenu se s nima zabývat teprve v okamžiku, kdy budeš mermomocí chtít turbo s jinou přírubou (klasicky Garrett) a potom nechat "smotat" nějaký z nerezu.

Sání je taky bez problémů, hlavní brzdou je AFM (i po výměně za Lexusáckej je to pořád restrikce). Při zvýšení plnícího tlaku nehrozí ani tak to, že by byl problém se sáním jako spíš to, že ti vylítají hadice, takže je potřeba dát místo hadic trubky a kvalitní (Samco apod.) spojky + spony. Pokud dáš origo spony, vylítají ti znova :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:Výfukový svody nepotřebuješ, není na nich celkem co ladit. Nanejvýš má cenu se s nima zabývat teprve v okamžiku, kdy budeš mermomocí chtít turbo s jinou přírubou (klasicky Garrett) a potom nechat "smotat" nějaký z nerezu.

Sání je taky bez problémů, hlavní brzdou je AFM (i po výměně za Lexusáckej je to pořád restrikce). Při zvýšení plnícího tlaku nehrozí ani tak to, že by byl problém se sáním jako spíš to, že ti vylítají hadice, takže je potřeba dát místo hadic trubky a kvalitní (Samco apod.) spojky + spony. Pokud dáš origo spony, vylítají ti znova :D
presne tak,lexusácké afm mám skladem :)


jinak nevím co chces u turbíny řesit na sání ( co nejvetsší vstup ) a na výfuku ( 70mm roura az na konec, co nejmensí ohyby ) dost pomáhá probrousit koleno za WG, případne si pořídit lepsí celou DP..

nesnaž se vymyslet uz vymyslené :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“