Ahoj problém následující... motor V6 3litr nissan terrano "WG30" nastartuji studené a po dobu asi 10 vteřin ticho. Pak se začne pomaličku ozývat ťukavý zvuk z jedné hlavy motoru od vačky jako ventilová vůle.... zvuk se postupně zvyšuje a vůle se zvyšuje. Po asi patnácti vteřinách tukání jako když utne a motor je absolutně tichý. Takto bezproblémově běží asi 10-15 vteřin a problém se opět objevuje. z mírného ťukání do hlasitého ťukání, kdy po nějaké chvíli zase ustane. Takto se to opakuje až asi do teploty motoru 40-60 stupňů celsia. Čím více je motor ohřáty tím se doba mezi cykly tukání a klidu skracuje až ustane napořáď.
Asi před 2ma měsíci jsem vyndal všechny hydra vymačkal sračky rozhýbal a byl asi na měsíc klid. Pak se více ochladilo a je to tu zase. Nalil jsem nějakou sračku na hydra do motoru a beze změny.... najeto už asi 1000 km a z toho 300 km v terénu.
Napadá někoho co to je na 99% to budou hydra ale nechápu proč by se takto během ohřívací fáze takto pozvolna vymačkávaly a tak náhle dotáhli olejem. A nasledně zase vymačkávali.
Mluvím sice v množném čísle ale jedná se jen o samostatne ťukání takže tipuji to na jedno hydro....
Máte pro toto někdo vysvětlení....
Kdysi jsem z toho vytáhl olej s viskozitou přesnídávky, ale teď už je motor po dalších 2 výměnách a olej je čistý.....
díky za pomoc
Hydra help
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Hydra help
Jestli tam byl humus tak tam bude asi horsi kanalek nekde .
Zkusil bych tedkon zkusit pomackat hydrostel jestli nejakej nebude mekej a kdyztak ho vymen
Zkusil bych tedkon zkusit pomackat hydrostel jestli nejakej nebude mekej a kdyztak ho vymen
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
Re: Hydra help
meril jsi tlak oleje v hlavě? nekolísá?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydra help
vodičku na hydra vylejt a používat řádnej olej (min. kompletní specifikaci co doporučuje výrobce), ne nějaký vodičky...
mě teda po 3 měsíčním stání mlátilo 1 hydro asi 70km jízdy (neslo se to motorem že to chvílema vypadalo i na spodek, ale to by motor vadnul ) jak na něj během stání tlačila vačka...teď mam zas dlouho klid...
po 1000km by jsi měl mít taky klid, ale očividně tam je problém, buď olej, nebo v dodávce do hlavy/ke konkrétnímu hydru...
mě teda po 3 měsíčním stání mlátilo 1 hydro asi 70km jízdy (neslo se to motorem že to chvílema vypadalo i na spodek, ale to by motor vadnul ) jak na něj během stání tlačila vačka...teď mam zas dlouho klid...
po 1000km by jsi měl mít taky klid, ale očividně tam je problém, buď olej, nebo v dodávce do hlavy/ke konkrétnímu hydru...
Re: Hydra help
tlak jsem nezkoušel ale vycházím z toho že vždy olejové čerpadlo natlačí více na studený "hustčí olej".... takže když prostě po ohřátí je to lepší, v tlaku bych to nehledal. Zvažoval jsem tam dát olej, který je řidší za studena než ta polosyntetika co tam mám....
Re: Hydra help
klidne muze blbnout redukcak ... to nema s pouzitym olejem a jeho teplotou skoro nic spolecneho...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydra help
za studena právě olej do hyder moc zprudka neproudí...po ohřátí se to zlepší, vždy, protže olej je jak voda, možná je na tom i líp a zatejká...
taky může bejt probléms tím že hydro je KO.. nebo je ve ventilu bordel (napeklej karbon z nevhodnýho oleje) a ten netěsní, takže hydro vytejká..
pro názornost obecnej řez
http://cykpro.sweb.cz/Lifter2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
taky může bejt probléms tím že hydro je KO.. nebo je ve ventilu bordel (napeklej karbon z nevhodnýho oleje) a ten netěsní, takže hydro vytejká..
pro názornost obecnej řez
http://cykpro.sweb.cz/Lifter2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;