Instalace turba do Mazdy RX 8

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Pepa_devil

Instalace turba do Mazdy RX 8

Příspěvek od Pepa_devil »

To je teda mazec. Zajímalo by mě jak to jede. Jakej to má výkon? Už ste to někdo viděl na živo?

tedy to je: http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=4063
Přílohy
vypadá to hustě!!!
vypadá to hustě!!!
rmazrx8_205.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1276 x

Smithy
Příspěvky: 1881
Registrován: 11 kvě 2005 21:26

Příspěvek od Smithy »

Vypada to solidne
500 0,9T

Smithy
Příspěvky: 1881
Registrován: 11 kvě 2005 21:26

Příspěvek od Smithy »

Akorat ty kola mi k tomu moc nesedej
500 0,9T

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

PJ píše:nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
Myslim, ze je to kit od Greddyho a stim uz se asi moc hrat neda. Greddy vyradi 4typy kitu od 30 do 60koni. Mozna se mylim nevim.

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

8) ta je pěkná tu už sem viděl naživo :|
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

myslím, že Higgi Vám to vysvětlí :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

PJ píše:nárůst 50koní.... to si s tim asi moc nepohráli ne?
Myslim si ze 50PS se dostatecny narust z 2rotorovho N/A (atmosferoveho)wankelu.
Nicmene brzy asi udela spojka pápálálá :wink: ... U te nasi Celici s Compressorem uz zacina prokluzovat :?:

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Obrázek
Koho to tu vidim :lol:

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no higgi byl odborný konzultant :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

street.racer: věřim ti v těhle se moc nevyznám
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Martin_534: No ja se k tomu nebudu vyjadrovat, nebo me zase nekdo z SH bude obvinovat ze verejne pomlouvam konkurenci. :lol:

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no já taky ne, ale je to velmi udivující příběh
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Ten BOV mě něco připomíná :)

Jinak pro ty co si myslí, že +50 PS je málo:

Tenhle 2 rotor má pořádnej výkon už jako NA protože má strašně velkou kompresy a u wankellu není jen tak jednoduchý ji snížit, aby se dalo pořádně boostovat - jediná možnost by snad mohla být úprava rotorů a to by zase byl problém s vyvážením a podobně. Zkrátka motor v RX-8 není stavěnej na nějaký pořádný přeplňování - tenhle Greedy turbo kit zvládne maximálně 5-7 PSI (ani ne 0,5 baru). Na tenhle tlak má turbokit nový mapy a kdo chce jít s výkonem výš, tak tam místo tohodle NA nacpe motor z RX-7 FD včetně převodovky, což je turbo už v základě. Taky jsem slyšel, že i u sériových RX-8 už někdo reklamoval převodovku, protože je prej po stránce přenosu výkonu podobná jako u RX-7 FC NA (1986-1991).
Pro zajímavost starý FC Turbo II zvládne bez úprav na motoru a turbu cca 1 bar (14,7 PSI) a jako stock tlačí taky cca 5,5 PSI (186 PS)

Zdroj informací - hIGGI (kdo by to byl řekl.... :D )
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Ještě malá kuloární perlička, když jsem s hIGGIm upřesňoval po telefonu pružinu do BOV a flange na přivaření, tak mě pobavila jeho hláška: "to turbo je tak malý, že by prolítlo tím mým, aniž by se dotklo lopatek :-)))"
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Bidrin píše:Ještě malá kuloární perlička, když jsem s hIGGIm upřesňoval po telefonu pružinu do BOV a flange na přivaření, tak mě pobavila jeho hláška: "to turbo je tak malý, že by prolítlo tím mým, aniž by se dotklo lopatek :-)))"
No srovnavat tohohle bolt-on pidižvíka s GT35R.... :D :D

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

Nahodou to neni tak zly. Dneska jsem se s tim projel a musim rict ze jsem velmi prijemne prekvapen. Greddy si dal opravdu praci a udelal fajnovej a vyladenej kit kterej je bolt-on, plug & play. Bohuzel nemuzu srovnat jak to slapalo predtim, ale takhle preplnovanou 8 bych si nechal libit. Neni to zadnej masakr, to auto se stale chova velmi civilne a pritom je tam velmi prijemnej kick turba. Cas ukaze jak je to se spolehlivosti :)
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

shitena
Příspěvky: 1
Registrován: 29 dub 2005 10:36
Bydliště: Tábor

Příspěvek od shitena »

to by šlo
Nissan 200 SX S13-kdy už se dočkám :cry:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

8)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »


pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

Anonymous píše:U nás v klubu máme taky jednu RX-8 v turbu.Vše přímo z ameriky,turbo,kola a karbon kapota.Možná jste ji již někde viděli na sraze, fotky naleznete zde:
tak tuhle sem videl stat u nejakyho pavilonu kdyz byl autosalon v brne 8) 8) :lol:

Obrázek

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jo jo to je náš George

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

Jj moc pěkna mazdička 8)
Subaru Impreza GT

ex: felDa 1,9

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Slysel sem jeste o motoru v RX8 s nazvem Renesis je to obecnej nazev tech motoru nebo je to jeste neco krapet jinyho ?

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Renesis je RX-8 s Wankelem o objemu 2x654 ccm s výkonem 192 PS, pak se do RX-8 ještě dává Wankel stejného objemu ale s 231 PS (ovšem trochu nižším krouťákem) a říkaj tomu Revolution. Rozdíl na stovku je necelá sekunda.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi :-) I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Maya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi :-) I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
O ojnicích absolutně nemůže být řeč :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Beaver píše:
Maya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi :-) I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
O ojnicích absolutně nemůže být řeč :D
a klikovka? To jsem asi z Marsu, ale Wankel nic takového nemá. Tam je přeci jen trojuhelníkový rotační píst v excentrické ložisku (lajcky řečeno)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Jasna myslel sem uplne na neco jinyho a psal taky neco jinyho samozrejme LoL sem zrovna koukal na nejaky dily na S14 a trochu sem se zamotal :-) a psal co sem kde videl asi podvedome a ja sem jeste takovej ze co napisu po sobe neprectu :-)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“