Instalace turba do Mazdy RX 8
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Instalace turba do Mazdy RX 8
To je teda mazec. Zajímalo by mě jak to jede. Jakej to má výkon? Už ste to někdo viděl na živo?
tedy to je: http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=4063
tedy to je: http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=4063
- Přílohy
-
- vypadá to hustě!!!
- rmazrx8_205.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1276 x
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
ta je pěkná tu už sem viděl naživo
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Ten BOV mě něco připomíná
Jinak pro ty co si myslí, že +50 PS je málo:
Tenhle 2 rotor má pořádnej výkon už jako NA protože má strašně velkou kompresy a u wankellu není jen tak jednoduchý ji snížit, aby se dalo pořádně boostovat - jediná možnost by snad mohla být úprava rotorů a to by zase byl problém s vyvážením a podobně. Zkrátka motor v RX-8 není stavěnej na nějaký pořádný přeplňování - tenhle Greedy turbo kit zvládne maximálně 5-7 PSI (ani ne 0,5 baru). Na tenhle tlak má turbokit nový mapy a kdo chce jít s výkonem výš, tak tam místo tohodle NA nacpe motor z RX-7 FD včetně převodovky, což je turbo už v základě. Taky jsem slyšel, že i u sériových RX-8 už někdo reklamoval převodovku, protože je prej po stránce přenosu výkonu podobná jako u RX-7 FC NA (1986-1991).
Pro zajímavost starý FC Turbo II zvládne bez úprav na motoru a turbu cca 1 bar (14,7 PSI) a jako stock tlačí taky cca 5,5 PSI (186 PS)
Zdroj informací - hIGGI (kdo by to byl řekl.... )
Jinak pro ty co si myslí, že +50 PS je málo:
Tenhle 2 rotor má pořádnej výkon už jako NA protože má strašně velkou kompresy a u wankellu není jen tak jednoduchý ji snížit, aby se dalo pořádně boostovat - jediná možnost by snad mohla být úprava rotorů a to by zase byl problém s vyvážením a podobně. Zkrátka motor v RX-8 není stavěnej na nějaký pořádný přeplňování - tenhle Greedy turbo kit zvládne maximálně 5-7 PSI (ani ne 0,5 baru). Na tenhle tlak má turbokit nový mapy a kdo chce jít s výkonem výš, tak tam místo tohodle NA nacpe motor z RX-7 FD včetně převodovky, což je turbo už v základě. Taky jsem slyšel, že i u sériových RX-8 už někdo reklamoval převodovku, protože je prej po stránce přenosu výkonu podobná jako u RX-7 FC NA (1986-1991).
Pro zajímavost starý FC Turbo II zvládne bez úprav na motoru a turbu cca 1 bar (14,7 PSI) a jako stock tlačí taky cca 5,5 PSI (186 PS)
Zdroj informací - hIGGI (kdo by to byl řekl.... )
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Ještě malá kuloární perlička, když jsem s hIGGIm upřesňoval po telefonu pružinu do BOV a flange na přivaření, tak mě pobavila jeho hláška: "to turbo je tak malý, že by prolítlo tím mým, aniž by se dotklo lopatek ))"
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nahodou to neni tak zly. Dneska jsem se s tim projel a musim rict ze jsem velmi prijemne prekvapen. Greddy si dal opravdu praci a udelal fajnovej a vyladenej kit kterej je bolt-on, plug & play. Bohuzel nemuzu srovnat jak to slapalo predtim, ale takhle preplnovanou 8 bych si nechal libit. Neni to zadnej masakr, to auto se stale chova velmi civilne a pritom je tam velmi prijemnej kick turba. Cas ukaze jak je to se spolehlivosti
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
U nás v klubu máme taky jednu RX-8 v turbu.Vše přímo z ameriky,turbo,kola a karbon kapota.Možná jste ji již někde viděli na sraze, fotky naleznete zde:
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=816
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=817
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=818
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=819
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ew&idev=39
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=816
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=817
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=818
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ow&ida=819
http://www.methancity.com/news/index.ph ... ew&idev=39
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: 31 led 2005 13:16
- Bydliště: někde u HK
- Kontaktovat uživatele:
tak tuhle sem videl stat u nejakyho pavilonu kdyz byl autosalon v brneAnonymous píše:U nás v klubu máme taky jednu RX-8 v turbu.Vše přímo z ameriky,turbo,kola a karbon kapota.Možná jste ji již někde viděli na sraze, fotky naleznete zde:
www.opel-tigra-cz.com | www.tigra-twin-top.wz.cz | www.pocasi-jarmil.wz.cz
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
O ojnicích absolutně nemůže být řečMaya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
a klikovka? To jsem asi z Marsu, ale Wankel nic takového nemá. Tam je přeci jen trojuhelníkový rotační píst v excentrické ložisku (lajcky řečeno)Beaver píše:O ojnicích absolutně nemůže být řečMaya_Man píše:Dik za vysvetleni sem zase chytrejsi I kdyz nevidim smysl v tom delat dva motory kde je rozdil necelou sekundu, neni treba nejakej konstrukcni rozdil (silnejsi ojnice, jina klikovka popripade spojka a prevodovka ) kterej by umoznoval pozdejsi upravu na mnohem vetsi vykon ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;