elviiis píše:Ještě jsem neslyšel hezky znějícího seriovýho forda
to krosman > Taky jsem psal že je puma podstatně lepší než tygra. Ale je to auto který láka vzheledem ne jízdními výkony.
Co se těch turb týče tak 300zx r32 byli napřed dvě T3 a pak dvě T25 jinka malí turba rychleji tlačí. Tudíž máš i lepší náběh.
Jinak jak jsem psal někdo upřednostňuje malé turbo a větší kompres a někdo naopak. Zásadní rozdíl je bycg řekl v tom že auto z větší kompresí musíš víc hlídat při ladění protože snáz dosáhneš vysokého výkonu a tudíž se ti ten motoř snáz posere.
Co se svodů u turb týče tak je pár zásad
1) všechny svody stejně dlouhé (aby měli stejný objem)
2) co nejpozvolnější ohyby
3) nasměrovat je tam kde se vejdou
Protože u turb jde o to dostat spaliny co nejrychleji k turbu a co mužná nejmíň zabránit turbulencím.
Proto bývaj svody na turba tako vý monstra
Jinak hrozně moc udělá downpipe. Např u mého GTti je naprosto hrozná a krade autu 10koní a výrazně spomaluje turbo a proto už se chystá druhá
Kdybys viděl ten rozdíl na eclipse jakej byl jen tím že se odpojil vejfuk za downpipe..... Na 400m to bylo přes vteřinu.....
Tak tak Právě proto dělám dělenou downpipe na prcka aby se tam co nejmíň výřili spaliny. Jak píšeš nejlepe je jí prostě oddělat ale nechci ji oddělávat a nandávat a proto dělám spešl s nerezu. Pracoval jsem jako programátor obráběcích center v leteckém průmyslu takže mám možnost si nechat udělat přírubu s nerezu a to velmi přesnou.
A jak si to vyřešil s lambdou? tuším že ec má lambdu v downpipe? Přehodil jsi přes diagnostiku motor do open loop? NEbo se u 4g63T háže motor do open loop automaticky když nemá lambdu?
Tak chlape řekl bych že nikde. Otto nejni nikterak známá exkluzivní značka a proto se nima nikdo nějak nezabývá. A jestli by jsis to u někoho objednával tak to chvilem potrvá jelikož než to z U.S.A dopluje tak je to mrda času ja na andělské oči na 200sx čekla dva měsíce
LuckyR..Koukal si na ebay?Třeba bys tam něco vybral a já měl balíček podobných rozměrů doma za týden z US, takže doprava ve většině případů je rychlá, nikdy mi nic nešlo dýl jak 14 dní
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
elviiis píše:Tak tak Právě proto dělám dělenou downpipe na prcka aby se tam co nejmíň výřili spaliny. Jak píšeš nejlepe je jí prostě oddělat ale nechci ji oddělávat a nandávat a proto dělám spešl s nerezu. Pracoval jsem jako programátor obráběcích center v leteckém průmyslu takže mám možnost si nechat udělat přírubu s nerezu a to velmi přesnou.
A jak si to vyřešil s lambdou? tuším že ec má lambdu v downpipe? Přehodil jsi přes diagnostiku motor do open loop? NEbo se u 4g63T háže motor do open loop automaticky když nemá lambdu?
jj právě downpipe zůstala rozpojilo se to až za ní ona je na 4G63T cca deset čísel dlouhá a je v ní lambáda.......
To jo pokud kupuješ jednotlivě věc tak to cestuje chvíli ale pokud to objednáváš přes dovozce tak to cestuje dlouho jelikož napřed musí naplnit kontejner a pak ho poslat vylodit a věci pak dovézt
Ale pokud neumíš anglicky nebo nemáš známého tak si s prodávajícím s ebaye jen velmi nesnadno pokecáš
No oni se prej ještě podívaj a dostanu info v pondělí..kua mě se zrovna tak líbil, neporadili byste dyžtak nějakej podobnej. kolem 2500-2800 dvojita koncovka 2x 75 asi delka tak 60 cm aby to nebyla nějaká sračka, já nechci objednavat zas nějakou šitku která mi za rok prorezne.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Krosmen píše:
jj právě downpipe zůstala rozpojilo se to až za ní ona je na 4G63T cca deset čísel dlouhá a je v ní lambáda.......
aha tak to pak ja. Já totiž přesně nevěděl jak to má 4G63T dělané. Ale vím že když staví EVA tak motor běží na lambdu v podstatě jen na volnoběh a pak se to přepne do open loop kde mají bohatší směs a už to frčí. Jenže je fakt že asi nemají seriovou ECU. Honda CRX má lambdu taky jen pro legraci. (v podstatě) starší CRX 131HP ani lambdy neměli. Pokud novšímu RRX 125HP sebereš lambdu tak se sám hodí do open loop a lépe jede a pokud mu sebereš i katr tak má zpět těch 131 koní.
elviiis píše:Tak chlape řekl bych že nikde. Otto nejni nikterak známá exkluzivní značka a proto se nima nikdo nějak nezabývá. A jestli by jsis to u někoho objednával tak to chvilem potrvá jelikož než to z U.S.A dopluje tak je to mrda času ja na andělské oči na 200sx čekla dva měsíce
to bym ne zajímalo která lama ti to vezla běžne je mám v Cr do tří týdnu
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Bylo to od žambocha. Čekal na samotný světla pak než naplnil kontejner a pak než to doplulo. Jinak teď už by to mohlo byt rychlejší jelikož už snad vozí věcí víc a ten kontejner má plný dřív.
Tak kdyby ste někdo věděl o někom na Berounsku Hořovicku a takle okolo kdo by byl schopnej navaři anticor výfuk dejte please vědět. Výfuk má pruměr 60 mm a potrubí na autě 50 mm takže bude potřeba nějaká přechodka a nastavit délka páč Cordoba má výfuk zahlej dolu a zastrčenej pod autem.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
- po 2 mesicich jsem najel na tohle forum co je noveho, kdyz uz se tu bavite o universalnich vyfucich, napisu zde nekolik postrehu se kteryma jsem se setkal, sortiment naseho obchodu nebudu rozebirat, nejvice me mrzi, ze vetsina vyfuku v CR je vydavana za 100% nerez do 2000 kc, kde v 99% se jedna jen o nerez z horni casti a samotna perforace je vetsinou nejaka magneticka ocel, dokonce neni nerez jako nerez, nektere typy jsou i hodne az moc podezrele lehke, je to dano hlavne i silou samotneho materialu, taky pozor na samotne svary koncovek, ktere dost casto nejsou kvalitni a jsou schovane za pochromavanou vrstvou, u mene kvalitnich vyfuku casto se i stane, ze obcas treba u dual provedeni odpadne po nejakem case i koncovka,
tak ze v dnesni dobe pro laika je celkem opravdu problem si koupit ze siroke nabidky vyfuku, jedinym voditkem muze byt vlastni rozum, reference kamaradu a znamych, navseva obchodu, kde se presvedcite zda neni vyfuk jako z papiru , ale opravdu kus poradne zpracovane oceli a nebo si priplatit a zakoupit drahy vyfuk renomovanych svetovych znacek, kde cena je vetsinou i 5x vetsi, a jeste jedna takova drobnost, pokud nekdo touzite po opalene color koncovce - casto to rozmlouvam, tak vezte ze opaleni je jen docasne a stejne vam zajde, dost casto se ji rika taky titanium, protoze se vychazi ze 100% titanove koncovky, ktera kdyz je opalena, stale drzi svoji nadhernou barvu i po letech
Kup si něco s odnimatelným silencrem pak by to mohlo být tišší. Jinak s atestem jsi pobavil to by byla jiná cenovka a určo by to nemohl být dovoz třeba z U.S.A jelikož tam nemají technické a nemají takové atesty jako v ČR. A stejně ti nikdo nepoleze pod auto jestli tam máš atest
píšu to opět a zas pokud se v tom nějak výrazněji nevyznáš nebo nekoupíš speciální díl tak na středový díl výfuku nešahat a když zdechne koupit origo. Pokud tam dáš rezonátor tak stratíš na tahu a zvedne se ti spotřeba. Pokud do toho nechceš nacpat balík a chceš jen trochu zvuk a trochu ten motor probudit. Tak tam dej průchozí uni koncák a místo katru dej trubku , rezonátor a nebo sportovní kat (stojí cca 3tis). Nic víc. Ale nepočítej s tím že tomu dáš nějaký koně. Co se filtru týče pokud jsi nechal filtr tam kde byl airbox a nepřivedl jsi studený vzduch tak si tomu několik koní zabil.
elviiis píše:píšu to opět a zas pokud se v tom nějak výrazněji nevyznáš nebo nekoupíš speciální díl tak na středový díl výfuku nešahat a když zdechne koupit origo. Pokud tam dáš rezonátor tak stratíš na tahu a zvedne se ti spotřeba. Pokud do toho nechceš nacpat balík a chceš jen trochu zvuk a trochu ten motor probudit. Tak tam dej průchozí uni koncák a místo katru dej trubku , rezonátor a nebo sportovní kat (stojí cca 3tis). Nic víc. Ale nepočítej s tím že tomu dáš nějaký koně. Co se filtru týče pokud jsi nechal filtr tam kde byl airbox a nepřivedl jsi studený vzduch tak si tomu několik koní zabil.
jasny dik, to s tim stredovym tlumicem sem nevedel
jinak nejsem zadny pako a znova rikam nedaval sem vlozku ale delal sem prime sani, je pekne shovane za baterkou takze nesaje teplej vzduch od motoru ale jeste chci udelat tepelnej stit at je to zichr, privod studeneho vzduchu je take ale mozna to jeste vylepsim
jo tepelný štít nejni na škodu udělaj ho s plastu bude s tím lépe pracovat a lépe to odizoluje. filtr naimpregnuj a udělaj přivod vzduchu a neboj se toho i kdyby se ti na filtr dostala vody třeba při dešti tak se nic neděje. Pokud bude dobře naimpregnovanej tak se ti tam dostanou jen male kapénky a ty ochaldí směs a ještě to pojede lépe. Takže hodně zdaru.
Ale jinak oficiální název té části před tzn filtr trubky atd je kit přímého sání. Zahraniční výrobci to označují jako POWER INTAKE KIT v doslovném překladu kit silného sání
EDIT:
jinak toto by se mnělo nazívat sportovní sací svody. Nebosportovní svody sání atd. Nebo tak nějak
me jde spis o zkusenosti jak po strance zvukove, tak co to dal udeal s autem jak spotrebou tak vykonem nebo startovanim.
abych nekoupil nejakou smiru za dvojku a potom nezjistil ze sem si mel priplatit litr a mel bych cool lauf a nebo obracene koupim neco za 3,5 a potom zjistim ze to sou vyhozene penize a ze odpovida laytningu za 1500..
aspon nahodte na jaky znacky/modely se soustredit
mam cca 90ps...