jakej vejfuk?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

elviiis píše:Ještě jsem neslyšel hezky znějícího seriovýho forda :lol:

to krosman > Taky jsem psal že je puma podstatně lepší než tygra. Ale je to auto který láka vzheledem ne jízdními výkony.

Co se těch turb týče tak 300zx r32 byli napřed dvě T3 a pak dvě T25 jinka malí turba rychleji tlačí. Tudíž máš i lepší náběh.

Jinak jak jsem psal někdo upřednostňuje malé turbo a větší kompres a někdo naopak. Zásadní rozdíl je bycg řekl v tom že auto z větší kompresí musíš víc hlídat při ladění protože snáz dosáhneš vysokého výkonu a tudíž se ti ten motoř snáz posere.

Co se svodů u turb týče tak je pár zásad

1) všechny svody stejně dlouhé (aby měli stejný objem)
2) co nejpozvolnější ohyby
3) nasměrovat je tam kde se vejdou

Protože u turb jde o to dostat spaliny co nejrychleji k turbu a co mužná nejmíň zabránit turbulencím.

Proto bývaj svody na turba tako vý monstra :wink:

Jinak hrozně moc udělá downpipe. Např u mého GTti je naprosto hrozná a krade autu 10koní a výrazně spomaluje turbo a proto už se chystá druhá :lol:
Kdybys viděl ten rozdíl na eclipse jakej byl jen tím že se odpojil vejfuk za downpipe..... Na 400m to bylo přes vteřinu..... 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak tak 8) Právě proto dělám dělenou downpipe na prcka aby se tam co nejmíň výřili spaliny. Jak píšeš nejlepe je jí prostě oddělat ale nechci ji oddělávat a nandávat a proto dělám spešl s nerezu. Pracoval jsem jako programátor obráběcích center v leteckém průmyslu takže mám možnost si nechat udělat přírubu s nerezu a to velmi přesnou.

A jak si to vyřešil s lambdou? tuším že ec má lambdu v downpipe? Přehodil jsi přes diagnostiku motor do open loop? NEbo se u 4g63T háže motor do open loop automaticky když nemá lambdu?

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuckyR »

Tak bohužel http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=688
ten výfuk co sem si vybral nemaji a možná bych musel čekat přes měsíc. Nevíte kde ještě se dají Otto racing sehnat?
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak chlape řekl bych že nikde. Otto nejni nikterak známá exkluzivní značka a proto se nima nikdo nějak nezabývá. A jestli by jsis to u někoho objednával tak to chvilem potrvá jelikož než to z U.S.A dopluje tak je to mrda času ja na andělské oči na 200sx čekla dva měsíce :twisted:

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

LuckyR..Koukal si na ebay?Třeba bys tam něco vybral a já měl balíček podobných rozměrů doma za týden z US, takže doprava ve většině případů je rychlá, nikdy mi nic nešlo dýl jak 14 dní 8)
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

elviiis píše:Tak tak 8) Právě proto dělám dělenou downpipe na prcka aby se tam co nejmíň výřili spaliny. Jak píšeš nejlepe je jí prostě oddělat ale nechci ji oddělávat a nandávat a proto dělám spešl s nerezu. Pracoval jsem jako programátor obráběcích center v leteckém průmyslu takže mám možnost si nechat udělat přírubu s nerezu a to velmi přesnou.

A jak si to vyřešil s lambdou? tuším že ec má lambdu v downpipe? Přehodil jsi přes diagnostiku motor do open loop? NEbo se u 4g63T háže motor do open loop automaticky když nemá lambdu?
jj právě downpipe zůstala rozpojilo se to až za ní ona je na 4G63T cca deset čísel dlouhá a je v ní lambáda....... 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To jo pokud kupuješ jednotlivě věc tak to cestuje chvíli ale pokud to objednáváš přes dovozce tak to cestuje dlouho jelikož napřed musí naplnit kontejner a pak ho poslat vylodit a věci pak dovézt :wink:

Ale pokud neumíš anglicky nebo nemáš známého tak si s prodávajícím s ebaye jen velmi nesnadno pokecáš :lol:

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuckyR »

No oni se prej ještě podívaj a dostanu info v pondělí..kua mě se zrovna tak líbil, neporadili byste dyžtak nějakej podobnej. kolem 2500-2800 dvojita koncovka 2x 75 asi delka tak 60 cm aby to nebyla nějaká sračka, já nechci objednavat zas nějakou šitku která mi za rok prorezne.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Krosmen píše: jj právě downpipe zůstala rozpojilo se to až za ní ona je na 4G63T cca deset čísel dlouhá a je v ní lambáda....... 8)
aha tak to pak ja. Já totiž přesně nevěděl jak to má 4G63T dělané. Ale vím že když staví EVA tak motor běží na lambdu v podstatě jen na volnoběh a pak se to přepne do open loop kde mají bohatší směs a už to frčí. Jenže je fakt že asi nemají seriovou ECU. Honda CRX má lambdu taky jen pro legraci. (v podstatě) starší CRX 131HP ani lambdy neměli. Pokud novšímu RRX 125HP sebereš lambdu tak se sám hodí do open loop a lépe jede a pokud mu sebereš i katr tak má zpět těch 131 koní.

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuckyR »

Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuckyR »

Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

elviiis píše:Tak chlape řekl bych že nikde. Otto nejni nikterak známá exkluzivní značka a proto se nima nikdo nějak nezabývá. A jestli by jsis to u někoho objednával tak to chvilem potrvá jelikož než to z U.S.A dopluje tak je to mrda času ja na andělské oči na 200sx čekla dva měsíce :twisted:
to bym ne zajímalo která lama ti to vezla :) běžne je mám v Cr do tří týdnu :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Bylo to od žambocha. Čekal na samotný světla pak než naplnil kontejner a pak než to doplulo. Jinak teď už by to mohlo byt rychlejší jelikož už snad vozí věcí víc a ten kontejner má plný dřív.

Uživatelský avatar
LuckyR
Příspěvky: 2621
Registrován: 09 čer 2005 22:34
Bydliště: Teď už Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LuckyR »

Tak kdyby ste někdo věděl o někom na Berounsku Hořovicku a takle okolo kdo by byl schopnej navaři anticor výfuk dejte please vědět. Výfuk má pruměr 60 mm a potrubí na autě 50 mm takže bude potřeba nějaká přechodka a nastavit délka páč Cordoba má výfuk zahlej dolu a zastrčenej pod autem.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od dynomax »

- po 2 mesicich jsem najel na tohle forum co je noveho, kdyz uz se tu bavite o universalnich vyfucich, napisu zde nekolik postrehu se kteryma jsem se setkal, sortiment naseho obchodu nebudu rozebirat, nejvice me mrzi, ze vetsina vyfuku v CR je vydavana za 100% nerez do 2000 kc, kde v 99% se jedna jen o nerez z horni casti a samotna perforace je vetsinou nejaka magneticka ocel, dokonce neni nerez jako nerez, nektere typy jsou i hodne az moc podezrele lehke, je to dano hlavne i silou samotneho materialu, taky pozor na samotne svary koncovek, ktere dost casto nejsou kvalitni a jsou schovane za pochromavanou vrstvou, u mene kvalitnich vyfuku casto se i stane, ze obcas treba u dual provedeni odpadne po nejakem case i koncovka,
tak ze v dnesni dobe pro laika je celkem opravdu problem si koupit ze siroke nabidky vyfuku, jedinym voditkem muze byt vlastni rozum, reference kamaradu a znamych, navseva obchodu, kde se presvedcite zda neni vyfuk jako z papiru , ale opravdu kus poradne zpracovane oceli a nebo si priplatit a zakoupit drahy vyfuk renomovanych svetovych znacek, kde cena je vetsinou i 5x vetsi, a jeste jedna takova drobnost, pokud nekdo touzite po opalene color koncovce - casto to rozmlouvam, tak vezte ze opaleni je jen docasne a stejne vam zajde, dost casto se ji rika taky titanium, protoze se vychazi ze 100% titanove koncovky, ktera kdyz je opalena, stale drzi svoji nadhernou barvu i po letech
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Aluz1
Příspěvky: 38
Registrován: 13 bře 2007 00:03

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od Aluz1 »

Taky nechci zakladat zbytecne nove tema
rad bych taky koupil novy vyfuk

bude to na nissana sunnyho 1,6i 66kW/90hp
je to jednobodovej strik/plne el, karb
se sportovnim sanim

cele potrubi a svody jsou original

cenove si to predstavuju kolem 2500 mozna ted pobavim
ale pokud bude mit atest 8sd nebudu se zlobit

koukal sem na remuse ale ty sou pres 3tis a zadny se mi taky obvzlast nelibi

rad bych neco na komportnejsi jezdeni co bude jen hezky bublat a ozve se az kdyz motor poradne otocim....

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Kup si něco s odnimatelným silencrem pak by to mohlo být tišší. Jinak s atestem jsi pobavil to by byla jiná cenovka a určo by to nemohl být dovoz třeba z U.S.A jelikož tam nemají technické a nemají takové atesty jako v ČR. A stejně ti nikdo nepoleze pod auto jestli tam máš atest :wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od Beaver »

Aluz1 píše:Taky nechci zakladat zbytecne nove tema
rad bych taky koupil novy vyfuk

bude to na nissana sunnyho 1,6i 66kW/90hp
je to jednobodovej strik/plne el, karb
se sportovnim sanim

cele potrubi a svody jsou original

cenove si to predstavuju kolem 2500 mozna ted pobavim
ale pokud bude mit atest 8sd nebudu se zlobit

koukal sem na remuse ale ty sou pres 3tis a zadny se mi taky obvzlast nelibi

rad bych neco na komportnejsi jezdeni co bude jen hezky bublat a ozve se az kdyz motor poradne otocim....
Sportovni sani nebo jen plesknutej filtr ? :wink: A chces vyfuk nebo koncovej tlumic ? :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

já zatím skoro v každém autě vyděl plesknutej filtr. Sání má tak 1% aut co maj sportovní filtr :alien:

Uživatelský avatar
Aluz1
Příspěvky: 38
Registrován: 13 bře 2007 00:03

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od Aluz1 »

je to predelani originalni sani na sportovni, vlozka pric, je tam misto ni konus
je to nebe a dudy.... de to ted krasne do otacek

ale uz by chtel vycistit

no a co se tyce toho vyfuku tak zatim chci dat jen koncovy tlumic
a casem(az upadne :D) neco misto stredoveho dynamizer/rezonator ?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

píšu to opět a zas pokud se v tom nějak výrazněji nevyznáš nebo nekoupíš speciální díl tak na středový díl výfuku nešahat a když zdechne koupit origo. Pokud tam dáš rezonátor tak stratíš na tahu a zvedne se ti spotřeba. Pokud do toho nechceš nacpat balík a chceš jen trochu zvuk a trochu ten motor probudit. Tak tam dej průchozí uni koncák a místo katru dej trubku , rezonátor a nebo sportovní kat (stojí cca 3tis). Nic víc. Ale nepočítej s tím že tomu dáš nějaký koně. Co se filtru týče pokud jsi nechal filtr tam kde byl airbox a nepřivedl jsi studený vzduch tak si tomu několik koní zabil.

Uživatelský avatar
Aluz1
Příspěvky: 38
Registrován: 13 bře 2007 00:03

Příspěvek od Aluz1 »

elviiis píše:píšu to opět a zas pokud se v tom nějak výrazněji nevyznáš nebo nekoupíš speciální díl tak na středový díl výfuku nešahat a když zdechne koupit origo. Pokud tam dáš rezonátor tak stratíš na tahu a zvedne se ti spotřeba. Pokud do toho nechceš nacpat balík a chceš jen trochu zvuk a trochu ten motor probudit. Tak tam dej průchozí uni koncák a místo katru dej trubku , rezonátor a nebo sportovní kat (stojí cca 3tis). Nic víc. Ale nepočítej s tím že tomu dáš nějaký koně. Co se filtru týče pokud jsi nechal filtr tam kde byl airbox a nepřivedl jsi studený vzduch tak si tomu několik koní zabil.
jasny dik, to s tim stredovym tlumicem sem nevedel

jinak nejsem zadny pako a znova rikam nedaval sem vlozku ale delal sem prime sani, je pekne shovane za baterkou takze nesaje teplej vzduch od motoru ale jeste chci udelat tepelnej stit at je to zichr, privod studeneho vzduchu je take ale mozna to jeste vylepsim

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jo tepelný štít nejni na škodu udělaj ho s plastu bude s tím lépe pracovat a lépe to odizoluje. filtr naimpregnuj a udělaj přivod vzduchu a neboj se toho i kdyby se ti na filtr dostala vody třeba při dešti tak se nic neděje. Pokud bude dobře naimpregnovanej tak se ti tam dostanou jen male kapénky a ty ochaldí směs a ještě to pojede lépe. Takže hodně zdaru.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od Beaver »

Aluz1 píše:je to predelani originalni sani na sportovni, vlozka pric, je tam misto ni konus
je to nebe a dudy.... de to ted krasne do otacek
Ale sportovni sani to furt neni :D Sportovni sani je napriklad tohle:

Obrázek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To je hezký 8)

Ale jinak oficiální název té části před tzn filtr trubky atd je kit přímého sání. Zahraniční výrobci to označují jako POWER INTAKE KIT v doslovném překladu kit silného sání :)


EDIT:
jinak toto by se mnělo nazívat sportovní sací svody. Nebosportovní svody sání atd. Nebo tak nějak

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Intake manifold no... :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

yess 8)

EDIT: nejrozumnější překlad = sací zběrné potrubí takže nejblíže jsou sací svody tzn. nejlépe to nepřekládat :nono:

Uživatelský avatar
Aluz1
Příspěvky: 38
Registrován: 13 bře 2007 00:03

Re: jakej vejfuk?

Příspěvek od Aluz1 »

spis sem hodte nejaky vobrazky koncovech tlumicu

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

koukni se www.sportovniautodolnky.cz www.dicompracing.com www.autodoplnky.cz skoukni to a něco si určo vybereš.

Uživatelský avatar
Aluz1
Příspěvky: 38
Registrován: 13 bře 2007 00:03

Příspěvek od Aluz1 »

elviiis píše:koukni se www.sportovniautodolnky.cz www.dicompracing.com www.autodoplnky.cz skoukni to a něco si určo vybereš.
este tam chybi tuning-centrum, hobbycar atd ;)

me jde spis o zkusenosti jak po strance zvukove, tak co to dal udeal s autem jak spotrebou tak vykonem nebo startovanim.

abych nekoupil nejakou smiru za dvojku a potom nezjistil ze sem si mel priplatit litr a mel bych cool lauf a nebo obracene koupim neco za 3,5 a potom zjistim ze to sou vyhozene penize a ze odpovida laytningu za 1500..

aspon nahodte na jaky znacky/modely se soustredit
mam cca 90ps...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“