Jaky 2litr?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Jaky 2litr?

Příspěvek od ashitake »

Zmena planu:)
Ktery z techto 2litru mam shanet?
myslim jak je na tom spotreba spolehlivost atd atd
2.0 8V 89kw
2.0 16V 112kw 5kvalt
2.0 16V 120kw 6kvalt
bral bych motory s prevodovko a papirama pripadne napravy... nebo cely vrak bouracky... 3dv :)
Naposledy upravil(a) ashitake dne 28 zář 2008 18:55, celkem upraveno 1 x.
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

avenger
Příspěvky: 342
Registrován: 19 říj 2007 09:44

Příspěvek od avenger »

přiměřený peníz neexistuje, takových témat tu je hodně tak je nejdříve pročti....

dám ti příklad, umaneš si že budeš chtít mít svaly jako nějaký kulturista, ale pokud nebudeš mít svalovou hmotu tak z kůže žádné svaly nevytvoříš, můžeš jen rýsovat (odlehčovat), tvůj peugeot bohužel svalovou hmotu nemá ...

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

neboj procital sem to ale sorry z toho se nic nedozvis... to auto bude lestenka ne zavodak jen chci o neco malo zvednout vykon a ptam se co rikate jako odbornici na snizeni hlavy... jde o to ze se bojim zmeny casovani rozvodu... co zabrouseni ventilu a sedel? Svody pujdou stopro uz jen kvuli vzhledu... sani si vyrabim z filtru a silik prechodek HPS racing a trubky z kovostavu 8) jen me zajimaji vase nazory pripadne rady...
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

pežo

Příspěvek od Tommís83 »

Ahoj tk vačka z s16 asi ne....je to 16V, tkž vačka výfuková a sací zvlášť, a tvuj motor to má ovladaný lednou vačkou, pokud by si šel do vačky a nesehnal přímo na tvůj motor, tak pár firem umí vačku vyrobit nebo stávající upravit na požadovaný časování, ....

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

to sem se opravdu dozvedel neco noveho... za prvy nepsal sem z 16ky coz je 2vackovy motor ale z 106 rally coz je 1.6 8v 77kw... tim padem soudim ze to bude ve vacce a ECU atd... hlavne by me zajimalo kdyz snizim hlavu co to udela s rozvodem... po faceliftu se daval do 306 motor 72kw ten samej co mam ja ale ma jinej kompresni pomer... Tim padem se myslel snizizt hlavu dostat se na kompresni pomer novejsiho motoru a dat vacku z Rally a pak zajet na chip...
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: co s 1.6?

Příspěvek od barry »

myslím že když spočítáš všechny investice do motoru radši bych sehnal motor z S16
si vem kolik stojí vačky, svody, čip hlava, atd. + práce a jsi někde na min. 50 litrech
ten motor seženeš levněji
i kdyby v bouraném autě ale seženeš
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

Moje predstava je sani, zapalovaci soustava NGK, snizit hlavu a zabrousit hrany...,vacka,svody a na zaver chip mozna i regulator tlaku paliva... to se vsak uvidi... tesneni do motoru sem objednal od Victor Reinz jen ne pod hlavu tam se uvidi o kolik se bude snizovat... jen me zajima co tomu rekne rozvod... popripade nechat udelat jine kolo na vacku?
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

ashitake píše:...ale z 106 rally coz je 1.6 8v 77kw...
já jsem si vždy myslel že 106 rally je 1,3 nebo 1,4 16v
vždy jeli se mnou v kategorii
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

facelift 106ka je 1.6ka 77kw... predfacelift je 1.3 74kw... ta jede i lip :D pak byli jen oznaceni rally a byli to obyc 8v 1.4... krome S16ky zadna 106ka nema 16V...
coz to nechal nedavno sem videl 306ku S16 6kv zborenou... al nechtelo se mi do toho ted toho zacinam pomalu litovat... :(
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

Příspěvek od Tommís83 »

a kua sorry myslel sem že 106 rally je odlehčená s16, omlouvám se za mylnou hlášku..

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: co s 1.6?

Příspěvek od barry »

já být na tvém místě nevěším hlavu a mrknu po těch S16
protože jestli si v tom jel tak uznej že tomu se ta 1,6 nepřiblíží (pokud do ní nejebneš Trubo) Joke
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

jel sem v tom slabsim s 5kvaltem a ten by uplne stacil... nebo i XSI... pak to nechat udelat jako vymenu karoserie... kdyby nekdo o necem vedel... ale stejne jak by to bylo s hlavou kdybych ji snizil o 4desetiny milimetru... tolik mi vychazi zmena komprese na facelift... :D
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: co s 1.6?

Příspěvek od barry »

jj neříkám kdybys měl vrchol nabídky motorů
ale s motorem co máš bych to opravdu neřešil
stejně to potom nepojede nějak zázračně
a kolik myslíš že si přidáš koní, 10?
mě vezl jednou kamarád v 306 2,0 16v a pětikvalt nevím co přesně to bylo a jelo to hezky
tak ta 1,6 nepojede...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

nepotrebuju trhace asfaltu... z tohodle se stavi puoha lestenka... bude v tom muzika,8x16 palcu kola a velky brzdy takze sem myslel dohnat vahovej deficit... pokud sezenu nekde zborenou 306ku nebo motor s prevodovkou:) jdu do toho:)
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: co s 1.6?

Příspěvek od barry »

god idea man ;-)
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: co s 1.6?

Příspěvek od blázen »

sežen T16 motor
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

ze 405ky? docela neralny... to je 8ventil ne?
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

a chci to legos do papiru... takze opravdu nerealny...
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ashitake píše:ze 405ky? docela neralny... to je 8ventil ne?
nikoliv měl by to být 2,0 16V turbo c výkonem něco okolo 200hp T16 by měla být 4x4 pokud se nepletu..

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Franus
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2006 11:22
Bydliště: Kromeriz - Zlin

Příspěvek od Franus »

Tommís83 píše:a kua sorry myslel sem že 106 rally je odlehčená s16, omlouvám se za mylnou hlášku..
Rallye jsou i 1.6 16v, a jsou opravdu odlehcene - napr. bez sibru atd

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

sorry v zivote sem je nevidel... :(
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

A nechtěl bys raději rovnou celý auto?Budu dávat pryč svoji 306 GTI6.

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

to financne asi nedam... :(
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

Třeba jo :D moc za to chtít nebudu.

ashitake
Příspěvky: 358
Registrován: 01 led 2008 15:04
Bydliště: Prague

Příspěvek od ashitake »

a to je kolik? :D
Pracant: Octavia TDI Combi
Závodniko: Cit ZX 120kw

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

To je počítám cca 70000Kč,na origo 15´,nová spojka,nový rozvody s pumpou,komplet podvozek,nový silentbloky př.ramen a nový držáky motoru(silentbloky).Bude na prodej tak cca za 2 měsíce.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“