MarauderZ28 píše:co se musí nechat S13 je fakt, že má extra super interiér, když to porovnám s Probe 1 z tý doby tak u Probe je to hnus, pamatuju jak sem Zorrovi koupil to na Ebay tak sem byl z vnitřku fakt unešenej ... exteriér se mi líbí až u S14a tam je opravdu maximální (zejména předek, zadek je průměr)
MarauderZ28 píše:co se musí nechat S13 je fakt, že má extra super interiér, když to porovnám s Probe 1 z tý doby tak u Probe je to hnus, pamatuju jak sem Zorrovi koupil to na Ebay tak sem byl z vnitřku fakt unešenej ... exteriér se mi líbí až u S14a tam je opravdu maximální (zejména předek, zadek je průměr)
s14 zezadu pěknej hnus vole
Ty tomu hovno rozumíš, S14a je celá pěkná. Akorát S14 je hnusná, ale neříkejte to nikdo Geroxovi Jinak nejkrásnější interiér ze všech Nissanů má podle mě 300ZX model 90-96, to je vážně sci-fi Bohužel nejhnusnější interiér z všech Nissanů má jak na potvoru ta moje piksla
MarauderZ28 píše:co se musí nechat S13 je fakt, že má extra super interiér, když to porovnám s Probe 1 z tý doby tak u Probe je to hnus, pamatuju jak sem Zorrovi koupil to na Ebay tak sem byl z vnitřku fakt unešenej ... exteriér se mi líbí až u S14a tam je opravdu maximální (zejména předek, zadek je průměr)
s14 zezadu pěknej hnus vole
Ty tomu hovno rozumíš, S14a je celá pěkná. Akorát S14 je hnusná, ale neříkejte to nikdo Geroxovi Jinak nejkrásnější interiér ze všech Nissanů má podle mě 300ZX model 90-96, to je vážně sci-fi Bohužel nejhnusnější interiér z všech Nissanů má jak na potvoru ta moje piksla
uka fotku tříkila...
vole,když jedu v tý tvý sračce,tak ty plastíky přede mnou jsou to poslední,co mě zajímá
blázen píše:je mi tu spousta lidi k smichu,hlavně ti co v tom nikdy nejeli a plácaj a plácaj..udivuje mě názor typu martinovo auto mě ničim nenatchlo, by mě zajimalo komu zvás to jede jako jemu,.. moc vas určitě nebude,...někdo tu placa o přistupnosti věci na motoru opravdu na potrhani..,..vyměna svíček? 10minut? motor mam venku a zpět v pohodě za par hodin a klidně si to s někym rozdam.. vytaženi motoru na předohrabu? sorry utrpeni,..zvlašt na něčem jako je velikostně CRX a spol,.. turbo mam venku za hodinu a za hodinu ho mam kvalitně nazpět a to i se svačinou,.. pokud je někdo babral a neumi to at to nesvadi na auto ale na sve ruce,.. spolehlivost? na žadnem z mych SX se nikdy nepokazila ani žárovka, výkon? dostatek,krásne svezeni.. styling? nadherny sportak zakulacene tvary a na svou dobu bezkonkurenčni interier.. dostupnost dílů? asi jak na shade ,.. je to na každem, 200sx neni rozhodně žadna tuctovka, moc jich na cestě nepotkáš,pokud se mu věnuješ, tak se ti opravdu odvděčí. .. navic ma kvalitni vybavu a pohodli.. že jede lip probe? no jede jak sračka v zakladu,ano když si snim pohraješ a vykopeš z něj 200PS pojede super,ale jak pojede 200sx se kterym si v pohodě vyhraješ s vykonem někde k 300k? je to asi fakt srdečni zaležitost
ses strasne zaujatej jak uz marauder napsal...
mozna bys nemel pomlouvat neco cos nikdy nedelal, konkretne u crx je motor venku asi za hodinu a pul, coz nevim jestli bys u tveho nej nej auta dal
když jsem to dělal poprvé (nemyslím šukačku) tak jsem měl motor venku za 1,5 hod a dovnitř jsem ho dal za 2,5 hod, zcela sám a půl hodky zdržení bylo jen kvůli tomu, že jsem se nemohl trefit na třmen z převodovky
ale je fakt, že jsem tam neměl kapotu a čumák, ale i s čumákem by nebylo velký zpoždění, protože všechno šroubuju z boku, jediný zdržení by bylo sundání kapoty cca 5 min
kua furt nesrovnávejte jak magoři chtěl vědět jaký auto je dvoukilo a ne za jak dlouho se vytáhne motor z CRX a nebo z dvoukila
prostě se snažte pochopit že crx at je jakýkoli, tak je to jiná kategorie než dvoukilo, ne lepší, ne horší, prostě jiná
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
probe je minulost na něm sem naštěstí motor netahal a ani nechci nesnáším přecpaná předohraby (proto sem si koupil ještě STS který je V8 předohrab )) u Probe mi stačilo dělat rozvody a vodní pumpa a nechci to už v životě vidět to je jak dělat porod přez prdel ...
MarauderZ28 píše:probe je minulost na něm sem naštěstí motor netahal a ani nechci nesnáším přecpaná předohraby (proto sem si koupil ještě STS který je V8 předohrab )) u Probe mi stačilo dělat rozvody a vodní pumpa a nechci to už v životě vidět to je jak dělat porod přez prdel ...
to je to o čem sem mluvil
to kentoya: ja nic nesrovnaval. atmo.předohrab a trubo zadohrab srovnat
prostě nejde
to Mattik
jak psal martin do 100k k dvoukilu ekvivalent asi nenajdeš, to nema se zaujatosti co dělat,.. měl sem před dvoukilem BMW a prostě nejelo
a co třeba sierru cossie, můžeš si vybírat jestli zadohrab nebo 4x4, v základu to jede líp jak dvoukilo a zadokolka má samosvor už z továrny. do kila jí seženeš v pohodě, kupovali jsme už dvě takový kvůli motoru do Lotuse 7.
martin píše:a co třeba sierru cossie, můžeš si vybírat jestli zadohrab nebo 4x4, v základu to jede líp jak dvoukilo a zadokolka má samosvor už z továrny. do kila jí seženeš v pohodě, kupovali jsme už dvě takový kvůli motoru do Lotuse 7.
Martin_534 píše:
tak schválně vymysli nějakýho konkurenta pro s13 ve stejný cenový kategorii kromě rx7 a mk3 supry
Taková celica GT four už by se možná dala sehnat do 100tisíc
ve čtyřkolce těžko
Nebo Carlos, sice trošku dražší, ale stál v plzni 4 měsíce za 130tis.. je zajímavé, že jsem se o nem zmínilo na TF a za tři dny byl pryč ale udajně ho nekupil nikdo odsud ...žeby souhra náhod?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
to co stálo v plzni ta černá GT4 na bílích 17'' nebyl Carlos ale obyčejná Celica Turbo 4x4 ST185 ale to jen takovej postřeh. Ty auta se od sebe podstatně liší.
MarauderZ28 píše:to zas to dvoukilo mi přijde teda větší sport (pohledově)
tak to určitě, ale zase neni nad to vyškolit se Sirkou co vypadá jak 1,8D kdejakýho průměrnýho sporťáka a ještě u toho hodit boka
já miluju tyhle auta vypadající jak sleeper.
V tom je pro mě ale kouzlo tý Sierry,že nevypadá.Pokud bych sehnal kousek v podobným stavu a za podobný peníze jako dvoukilo,tak bych asi neváhal,ale Sierra Cosworth je o dost vzácnější.Stačí se podívat na mobile nebo ebay.Do 1000 e koupíš relativně pěkný dvoukilo s nějakou vadou,většinou kleklým motorem a nemusíš na něj dlouho čekat,pokud tam někdo objevíte za ty prachy sierru,tak mi pošlete SZ,protože do ní hned jdu,jenže takovejch by bylo.Vrány začínaj kolem 3000 a moc jich není a pěkný jdou až do nesmyslů jako třeba 30 000 za RS 500 atd.
Když porovnáš ty dvě auta vedle sebe v seriovim stavu určitě vychází líp sirka, je tvrdší, má samosvor a o 36 koní víc. A co je podstatný že je to dvoulitr oproti osmnáctistovce. Na německym Ebay šla jedna před nedávnem za 2.800,- My sme v čechách dokonce sehnali jednu za 50k.