jazýčkový ventil pro 4t
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
jazýčkový ventil pro 4t
nedávno jsem dodělal GO 2T motoru Yamaha. Ten má v sani umístěný jazýčkový ventil,který otevírá a zavírá dle saní pistu. Protože mám 272 vačky s velkým překrýtim spousta směsi jde do výfuku a sací ventil zavírá ve chvíli kdy už pist jde z dolní uvrati nahoru a směs jde ven. Protože rozměr s.kanálu v hlavě je 55x34mm nebyl by problém tam podobnou věc umístit,z trochou úprav bych mohl osadit přímo ty ventily z repas 2T motoru. Má smysl se tím zabývat? Není to někdo kdo už to třeba zkusil? S jakým výsledkem?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: jazýčkový ventil pro 4t
este ma tak napadlo, jak tu teraz kolegovci "pitvali" jedno FSIcko..
ze tu je na prirube nieco akoby "zahasacia klapka", ktora je pri nizkych otackach (airflow) privreta...
a pri pri vacsom otvoreni klapky (TPS <40%) su kanaly "plne prichodne" (akoby)..
EDITED:
este aby bolo vedet o com Libor hovori...
http://www.youtube.com/watch?v=viWhxvo6DLk" onclick="window.open(this.href);return false;
(je to sice ukazany rozdiel medzi 2t 4t, ale v principe je tu "klapku" ci "ventily" vidiet)
ze tu je na prirube nieco akoby "zahasacia klapka", ktora je pri nizkych otackach (airflow) privreta...
a pri pri vacsom otvoreni klapky (TPS <40%) su kanaly "plne prichodne" (akoby)..
EDITED:
este aby bolo vedet o com Libor hovori...
http://www.youtube.com/watch?v=viWhxvo6DLk" onclick="window.open(this.href);return false;
(je to sice ukazany rozdiel medzi 2t 4t, ale v principe je tu "klapku" ci "ventily" vidiet)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: jazýčkový ventil pro 4t
urcite se tim nezabyvej v 2t na ten ventil nepusobi teplota atlak ve valci pri pracovnim cyklu ale pouze teplota a tlak v klikove skrini ktera je o hodne pratelstejsi k laminatove konstrukci toho ventilu
ale kdyz ctu poradne ty asi nechces klasickej ventil vynechat vid....
ale i tak bych to nepouzival myslim ze proudici smes svoji kinetickou energii plni valec i kdyz uz jde pist nahoru
ale kdyz ctu poradne ty asi nechces klasickej ventil vynechat vid....
ale i tak bych to nepouzival myslim ze proudici smes svoji kinetickou energii plni valec i kdyz uz jde pist nahoru
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: jazýčkový ventil pro 4t
takto..
tento ventil by bol umiestneny "pred sacim ventilom hlavy"..
problem pri ostrych vackach je, ze sa ti v nizkych otackach cast zmesy vracia nas5 do sania
tento ventil by bol umiestneny "pred sacim ventilom hlavy"..
problem pri ostrych vackach je, ze sa ti v nizkych otackach cast zmesy vracia nas5 do sania
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: jazýčkový ventil pro 4t
myslim ze ten problem v nizkych otackach neni tak velky jako restrikce ktera bude ve vysokych, u turbo treba ne ale u n/a urcite kdyz si uvedomim jak velkej ten ventil je v 125ccm a zvlada nakejch 20kw tak nevim jak velkej by musel bejt aby zvladal 50 kw na valec u 200kw ctyrvalu urcite by se nevesel do hlavy 

Re: jazýčkový ventil pro 4t
měl sem závodní motorku s komplet uděláným motorem taky 2T KTM SXS... plus VHM hlava,hinson spojka.. prostě co šlo to tam bylo...taky jsem tam měl ten jazýčkový ventil VFORCE2.... jde o to že ty planžety moc nevydrží opálí se - neni to laminát ale hlinikový CNC vyfrézovaný domeček s karbonkevlarovými plátky... stačilo aby se rožky planžet opálily třeba jen o 3-4mm a už to mělo negativní vlív na spodek a výjezdy ze zatáček...zátah nebyl plynulí a byl tam výkonový skok....ty planžety výjdou na 900 kč....a ted už dělaj VFORCE 3 což jsou vlastně 2 domky - 4 planžety.... o tomhle sem taky uvažoval při použití na 4T ...ale pro mně při přeplnovaní to nemá význam.... určitě bych to skusil.... starší verze těhle ventilů se dělali i z měděné plechu možná vydrží víc...
http://www.freestyle-shop.cz/?page=deta ... klapky-ktm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freestyle-shop.cz/?page=deta ... klapky-ktm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: jazýčkový ventil pro 4t
ve vysokých otáčkách problém není,tam má proudící vzduch dostatečnou rychlost,ale pokud budu konkrétní tak u mé 1.6 itb je problém se zpětným vracením zhruba do 3500 pak už je to v pohodě.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: jazýčkový ventil pro 4t
Mal som sice v plane kupit "Direct-To-Head" ITB ...
ale teraz som na pochybach...
hoci ..tie ventily/klapky by isli zrejme namontovat aj tak..
ale teraz som na pochybach...
hoci ..tie ventily/klapky by isli zrejme namontovat aj tak..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/