KAIPAN TURBO

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pěknej výsledek 8)

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od Ivan »

Pánové, více méně s Vámi souhlasím, že jsou to vyhozené peníze, ale na druhou stranu to nejsou Vaše peníze a co Vy víte - třeba ten projekt dopadne velmi zajímavě. Kdo z Vás by před lety tipoval, že se MarAtovi podaří sestrojit z 1,6 více než 600 koní? Předpokládám, že bychom mu i tehdy napsali, aby ty peníze investoval do něčeho lepšího. Ale šel vlastní cestou a postavil auto, nad kterým se nyní každému z nás tají dech.

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od BIGPAPA »

a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví :lol: :lol:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od tsin »

BIGPAPA píše:a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví :lol: :lol:

ja se nad tim pozastavuju na kazdym dragcupu :D:D
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od Ivan »

tsin píše:
BIGPAPA píše:a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví :lol: :lol:

ja se nad tim pozastavuju na kazdym dragcupu :D:D
No vidíš, ale to je tak jediný, co s tím můžeš dělat :lol: Myslím, že v ČR je celá řada projektů, nad kterými zůstává rozum stát. Moje Daewoo Nexia určitě není jediný auto, který by stálo za pozornost na DRAG CUPu - jsou tu mnohem odvážnější díla. Proto dejme i Kaipanu šanci ;)

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od fiat12PMR »

Ivan píše:No vidíš, ale to je tak jediný, co s tím můžeš dělat :lol: Myslím, že v ČR je celá řada projektů, nad kterými zůstává rozum stát. Moje Daewoo Nexia určitě není jediný auto, který by stálo za pozornost na DRAG CUPu - jsou tu mnohem odvážnější díla. Proto dejme i Kaipanu šanci ;)
RX-7 FC s motorem V8 BMW??? :lol: :lol: :lol: a ted do me panove at se mam cemu smat ale hlavne se smejte Vy,,, od toho tohle forum preci je smat se druhym :-) ;-)
porsche 944

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od blázen »

na boky to může být fajn.. proč ne.. ikdyž je to exotická kombinace :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

MARKUSPRELUDUS
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2005 13:46

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od MARKUSPRELUDUS »

blázen píše:já vím..1000RR pošleš do omezovače brutální rychlostí ..ale chovat se to musí zajímavě na ten váha/výkon.. takže i tak gratulace 8)
jojo ja myslel projev motoru ,,, co se týče reakce na plyn tak je to neskutečné i na 3 v přímem směru začne hrabat a dýmit...jedinoiu nevýhodou je trochu ovladatelnost kaipana... co se týče stavebnice samotné to bych nekomentoval je to kus od kusu koupily se tři a ani jedna neseděla vuči kastly a každá kastle byla jiná a neseděly třeba světla uchyty k podvozku a tlumičů....prostě jejich treklama je kvalitnější než výrobek..ale co stejně se řezalo a převařovalo poněvač tam po upraváv¨ách ani motor nevešel takže se posouval chladič upravoval rám zavěšení motoru...

Zítra bych měl posílat výfuk na tu 1.8T at se může odladit dle odhadů tam bude asi 290koní tak uvidíme

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od bob ash »

Ivan píše:Pánové, více méně s Vámi souhlasím, že jsou to vyhozené peníze, ale na druhou stranu to nejsou Vaše peníze a co Vy víte - třeba ten projekt dopadne velmi zajímavě. Kdo z Vás by před lety tipoval, že se MarAtovi podaří sestrojit z 1,6 více než 600 koní? Předpokládám, že bychom mu i tehdy napsali, aby ty peníze investoval do něčeho lepšího. Ale šel vlastní cestou a postavil auto, nad kterým se nyní každému z nás tají dech.
Od mýho posledního příspěvku v týhle rubrice (asi rok zpátky) se můj názor na Kaipany taky změnil. Pár dní jsem jezdil patnáctkou, něco málo jsem najel nejslabším Caterhamem Roadsport a kolegové v práci jezdili tímtéž a taky Kaipanem 57, kterýho jsem bohužel neřídil, protože ani jednou nevydržel pokupě tak dlouho, abych se k němu dostal.

Nakonec jsme o Kaipanech ani nic nepsali (kromě mojí zmínky v "Ptejte se Vojty", kde jsem 57 označil za nejhorší auto který znám a 15 za třetí nejhorší - mezi nima je Bufori LaJoya), protože jsme nechtěli bejt hnusný a dát jim nula hvězdiček.

Kaipany jsou mizerný, předražený kopie Lotusu a kopií Lotusu, který jsou blbě navržený a ještě hůř postavený. Upadávaj tomu věci (páčka od blinkrů, řadička..), 57 se prodíraj trubky od paliva, na 15 se nám vyzkratovala baterka o kostru, rám vypadá jak kdyby ho svářela opice a tak. V porovnání s Caterhamem, kterej je přibližně stejně drahej, je to naprosto nesrovnatelný jak kvalitou, tak jízdníma vlastnostma.

Chápal bych, kdyby 15 stála jako stavebnice 100 tisíc a 57 150, a hotový by to stálo 300 a 450. Ale když stojí hotová 15 asi půl mega a 57 1.2M, tedy stejně jako Caterham CSR200, kterej už v sériový podobě funguje líp než cokoliv, co se z Kaipanu dá kdy postavit, přijde mi to jako hodně blbej vtip.

Ve výsledku mi přijde smysluplnější patnáctka, která díky menšímu podílu toho, co dělali (a tedy zkurvili) u Kaipanu docela funguje a díky nižší váze a dozadu posunutýmu těžišti oproti Fabii je s ní i docela zábava (je vcelku neutrální, dá se překecat k mírný přetáčivosti...). 57 je předraženej nesmysl, kterej v konkurenci Caterhamu dopadá asi jako nejlevnější moučnej párek z Lidlu vedle pravýho uheráku.

Na většině špatnejch aut se dá najít aspoň něco pozitivního, ale vytvořit takovou jebku okopírováním jednoho z nejlepších sportovních aut historie, to je na kulku do hlavy.

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od Butcher »

Wow!
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: KAIPAN TURBO

Příspěvek od bob ash »

Jo jen ještě poznámka k palivovýmu vedení na 47 a 57 - testovací 57 jsme právě kvůli tomu poprvé vraceli (díra v měděný trubce s palivem ve středovým tunelu, díky upadlý hlavici a manžetě řadičky si toho kolegyně všimla) a když jsem na Autocar Day kluků z fabriky, jestli jim něco shořelo, říkali že jo - a že to bylo kvůli proraženýmu vedení paliva. Myslím jedno nebo dvě auta.

Kdyby se náhodou vyskytly obě závady z 15 a 57 naráz (zkrat baterky o kostru a palivo chčijící ven), tak si asi dokážete představit výsledek. Přesto tahle "automobilka" není schopná problém řešit.

Ty auta nejsou jen špatný, ale i nebezpečný.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“