
KAIPAN TURBO
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: KAIPAN TURBO
pěknej výsledek 

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KAIPAN TURBO
Pánové, více méně s Vámi souhlasím, že jsou to vyhozené peníze, ale na druhou stranu to nejsou Vaše peníze a co Vy víte - třeba ten projekt dopadne velmi zajímavě. Kdo z Vás by před lety tipoval, že se MarAtovi podaří sestrojit z 1,6 více než 600 koní? Předpokládám, že bychom mu i tehdy napsali, aby ty peníze investoval do něčeho lepšího. Ale šel vlastní cestou a postavil auto, nad kterým se nyní každému z nás tají dech.
Re: KAIPAN TURBO
a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví



Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: KAIPAN TURBO
BIGPAPA píše:a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví![]()
ja se nad tim pozastavuju na kazdym dragcupu

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KAIPAN TURBO
No vidíš, ale to je tak jediný, co s tím můžeš dělattsin píše:BIGPAPA píše:a to že Ivan rve prachy do nějaký rejže nad tím se taky nikdo nepozastaví![]()
ja se nad tim pozastavuju na kazdym dragcupu:D


Re: KAIPAN TURBO
RX-7 FC s motorem V8 BMW???Ivan píše:No vidíš, ale to je tak jediný, co s tím můžeš dělatMyslím, že v ČR je celá řada projektů, nad kterými zůstává rozum stát. Moje Daewoo Nexia určitě není jediný auto, který by stálo za pozornost na DRAG CUPu - jsou tu mnohem odvážnější díla. Proto dejme i Kaipanu šanci





porsche 944
Re: KAIPAN TURBO
na boky to může být fajn.. proč ne.. ikdyž je to exotická kombinace 

-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 05 říj 2005 13:46
Re: KAIPAN TURBO
jojo ja myslel projev motoru ,,, co se týče reakce na plyn tak je to neskutečné i na 3 v přímem směru začne hrabat a dýmit...jedinoiu nevýhodou je trochu ovladatelnost kaipana... co se týče stavebnice samotné to bych nekomentoval je to kus od kusu koupily se tři a ani jedna neseděla vuči kastly a každá kastle byla jiná a neseděly třeba světla uchyty k podvozku a tlumičů....prostě jejich treklama je kvalitnější než výrobek..ale co stejně se řezalo a převařovalo poněvač tam po upraváv¨ách ani motor nevešel takže se posouval chladič upravoval rám zavěšení motoru...blázen píše:já vím..1000RR pošleš do omezovače brutální rychlostí ..ale chovat se to musí zajímavě na ten váha/výkon.. takže i tak gratulace
Zítra bych měl posílat výfuk na tu 1.8T at se může odladit dle odhadů tam bude asi 290koní tak uvidíme
Re: KAIPAN TURBO
Od mýho posledního příspěvku v týhle rubrice (asi rok zpátky) se můj názor na Kaipany taky změnil. Pár dní jsem jezdil patnáctkou, něco málo jsem najel nejslabším Caterhamem Roadsport a kolegové v práci jezdili tímtéž a taky Kaipanem 57, kterýho jsem bohužel neřídil, protože ani jednou nevydržel pokupě tak dlouho, abych se k němu dostal.Ivan píše:Pánové, více méně s Vámi souhlasím, že jsou to vyhozené peníze, ale na druhou stranu to nejsou Vaše peníze a co Vy víte - třeba ten projekt dopadne velmi zajímavě. Kdo z Vás by před lety tipoval, že se MarAtovi podaří sestrojit z 1,6 více než 600 koní? Předpokládám, že bychom mu i tehdy napsali, aby ty peníze investoval do něčeho lepšího. Ale šel vlastní cestou a postavil auto, nad kterým se nyní každému z nás tají dech.
Nakonec jsme o Kaipanech ani nic nepsali (kromě mojí zmínky v "Ptejte se Vojty", kde jsem 57 označil za nejhorší auto který znám a 15 za třetí nejhorší - mezi nima je Bufori LaJoya), protože jsme nechtěli bejt hnusný a dát jim nula hvězdiček.
Kaipany jsou mizerný, předražený kopie Lotusu a kopií Lotusu, který jsou blbě navržený a ještě hůř postavený. Upadávaj tomu věci (páčka od blinkrů, řadička..), 57 se prodíraj trubky od paliva, na 15 se nám vyzkratovala baterka o kostru, rám vypadá jak kdyby ho svářela opice a tak. V porovnání s Caterhamem, kterej je přibližně stejně drahej, je to naprosto nesrovnatelný jak kvalitou, tak jízdníma vlastnostma.
Chápal bych, kdyby 15 stála jako stavebnice 100 tisíc a 57 150, a hotový by to stálo 300 a 450. Ale když stojí hotová 15 asi půl mega a 57 1.2M, tedy stejně jako Caterham CSR200, kterej už v sériový podobě funguje líp než cokoliv, co se z Kaipanu dá kdy postavit, přijde mi to jako hodně blbej vtip.
Ve výsledku mi přijde smysluplnější patnáctka, která díky menšímu podílu toho, co dělali (a tedy zkurvili) u Kaipanu docela funguje a díky nižší váze a dozadu posunutýmu těžišti oproti Fabii je s ní i docela zábava (je vcelku neutrální, dá se překecat k mírný přetáčivosti...). 57 je předraženej nesmysl, kterej v konkurenci Caterhamu dopadá asi jako nejlevnější moučnej párek z Lidlu vedle pravýho uheráku.
Na většině špatnejch aut se dá najít aspoň něco pozitivního, ale vytvořit takovou jebku okopírováním jednoho z nejlepších sportovních aut historie, to je na kulku do hlavy.
Re: KAIPAN TURBO
Jo jen ještě poznámka k palivovýmu vedení na 47 a 57 - testovací 57 jsme právě kvůli tomu poprvé vraceli (díra v měděný trubce s palivem ve středovým tunelu, díky upadlý hlavici a manžetě řadičky si toho kolegyně všimla) a když jsem na Autocar Day kluků z fabriky, jestli jim něco shořelo, říkali že jo - a že to bylo kvůli proraženýmu vedení paliva. Myslím jedno nebo dvě auta.
Kdyby se náhodou vyskytly obě závady z 15 a 57 naráz (zkrat baterky o kostru a palivo chčijící ven), tak si asi dokážete představit výsledek. Přesto tahle "automobilka" není schopná problém řešit.
Ty auta nejsou jen špatný, ale i nebezpečný.
Kdyby se náhodou vyskytly obě závady z 15 a 57 naráz (zkrat baterky o kostru a palivo chčijící ven), tak si asi dokážete představit výsledek. Přesto tahle "automobilka" není schopná problém řešit.
Ty auta nejsou jen špatný, ale i nebezpečný.