Nejsem odborník, ale nebude se to od těch svodů dost hřát?
Nebo se to dá nějak "spolehlivě" odstínit?
ic kam sním?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- T.i.m.u.r
- Příspěvky: 350
- Registrován: 08 bře 2010 17:43
- Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: ic kam sním?
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: ic kam sním?
Subaru to ma v serii na kapote..
pozri nejake tie fotaaa..
mohlo by to pomoct..
ja inak neviem nic ohladne tohto...
pozri nejake tie fotaaa..
mohlo by to pomoct..
ja inak neviem nic ohladne tohto...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: ic kam sním?
tak potom by ti stacil IC zo subaru....
skus taky niekde zohnat..
neviem ci tom406 to tu nema tak prerobene...
mozno mu ten povodny IC zostal..
skus taky niekde zohnat..
neviem ci tom406 to tu nema tak prerobene...
mozno mu ten povodny IC zostal..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: ic kam sním?
Pokud zvolis rozumnou velikost trubek a IC tak pro tvuj motor bude nejlepsi,kdyz das IC dopredu. IC nahore TMIC nikdy nebude tak ucinny. I na subaru pokud jdou s vykonem nahoru davaji fmic.
Kazdopadne se s tim budes vic trapit nez kdyz das chladic dopredu.
Turbo lag se tyka vetsich turb,kdy je potreba vice plynu pro roztoceni turbiny. V tvem pripade bych se tohoto neobaval.
Pokud opravdu nechces delat Fmic tak zkus popremyslet o chargecooleru.
Kazdopadne se s tim budes vic trapit nez kdyz das chladic dopredu.
Turbo lag se tyka vetsich turb,kdy je potreba vice plynu pro roztoceni turbiny. V tvem pripade bych se tohoto neobaval.
Pokud opravdu nechces delat Fmic tak zkus popremyslet o chargecooleru.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp