Kovový filtr
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Kovový filtr
ahoj, vlastní tu někdo kovový filtr? nevíte jak je to s vlastnostma oproti "běžnýn" bavlněným filtrům? Takovej kovovej filtřík se asi moc měnit nemusí, ale staší to jenom omejvat ne? Taky by mě zajímalo jak je to z propustností...
Díky
Díky
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Kovový filtr
Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Live4Ride Syndicate
Re: Kovový filtr
takova rychlost:-) Jinak určitě sem též zvědav přidávám se k prosbě:-)Sly píše:Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Filtr se čistí úplně snadno-vymáchá se v jarové vodě,když do ní přidáš prací prášek tak je jako novej.
2PJ:Jde o filtr jehož filtrovací plochu tvoří nerezová síťka-propustnost bude sice vysoká,ale obávám se,že i pro prach.Jestli to bude mít adekvátní účin na sání to se teprve uvidí,každopádně je věčnej,nikdy se nevcucne a hlavě vypadá zatraceně coool
o což jde nám ricerům nejvíc,nějaká zelená bavlna by mi uplně zkazila vzhled motorovýho prostoru
Fotky na mym autě má tojebordel.
2PJ:Jde o filtr jehož filtrovací plochu tvoří nerezová síťka-propustnost bude sice vysoká,ale obávám se,že i pro prach.Jestli to bude mít adekvátní účin na sání to se teprve uvidí,každopádně je věčnej,nikdy se nevcucne a hlavě vypadá zatraceně coool


crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:


http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
no na ty fotce to moc vidět nejni
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
myslel sem že mluvite o tomhle 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Kovový filtr
takhle vypada ten muj:PJ píše:jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??

a takhle je to i z krytem:

- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
Ryba: aha, no propustnost asi nebude zlá, ale na každodenní ježdění bych to asi neviděl
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Propustnost pro prach bude určitě vyšší než u bavlňáku, protože ten se kvůli tomu právě stříká olejem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
takže pápá 

Re: Kovový filtr
jj mam taky pocit ze prave pre vysoku priepustnost / nizku filtraciu to je na kazdodenne jazdenie hmm....nie uplne idealne....
no na www.e30.cz nekdo, tusim,ze DC zkousel brzdu na origo fpltru a pak se sportovnim bavlnenym kuzelem a pridalo to na 2,5 motoru co ma v zakladu 171koni celyho 1!kone!slovy jednoho! dela to jen lepsi zvuk a ten dela pocit, ze to jede! jinak na tom foru se rozbehla docela zajimava debata na toto tema! 

Re: Kovový filtr
no vidis kun ke koni a sou z toho...
dva kone
dva kone

- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Kovový filtr
aspon to nekdo bude mit konecne dolozeny merenim z brzdy a nebudou to jen dohady...MarAt píše:Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Presne jak rika Beaver, uz testy filtru byli narusty vyonu sou minimalni i u silnejch motorizaci, je to kuli lepsi vzdusnosti celiho systemu a neduseni se, plus se k tomu prida za destivych dnu to ze bavlnak lip propousti vzduch jelikoz se nanamoci, kdyz je dobre naimpregnovanej. Ale zase kdo z tuneru jezdi v lijaku to je vicemene nahoda ja bych teda auto ven do lijaku svalne neposlal jen kdybych vazne musel
. Ale treba do Tuning aut bez stylingu, ktery mame doma, proste jen upravy motoru tak tam sou vsude vlozky sportovni a naprosta pohoda.
Predtavte si, ze nekdo da na Supru 600PS+ papirovej airbox, vykon spadne nepatrne, kdyz uz to roztocite ten vykon tam bude, kdyz uz si nasaje ale prave, ze kdyz uz nasaje a stim bude mit velkej problem potrebuje tolik vzduchu ze proste to filtr nestihne prefiltrovat proto bavlnak u slabejch motoru je ta zmena v lepsim toceni motoru min. ale proste ja bych si ho dal uz na kazdy auto bezkompromisu, uz jen pro snadnost cisteni a i kdyz foknete jen obyc uni filtr za par korun myslim si ze az tak spatne neudelate, i kdyz nektere filtry vykazuji i snizeni vykonu dle testu ale jestli vam ten vykon o 1PS stoupne nebo o 1PS klesne je to uplne jedno.

Predtavte si, ze nekdo da na Supru 600PS+ papirovej airbox, vykon spadne nepatrne, kdyz uz to roztocite ten vykon tam bude, kdyz uz si nasaje ale prave, ze kdyz uz nasaje a stim bude mit velkej problem potrebuje tolik vzduchu ze proste to filtr nestihne prefiltrovat proto bavlnak u slabejch motoru je ta zmena v lepsim toceni motoru min. ale proste ja bych si ho dal uz na kazdy auto bezkompromisu, uz jen pro snadnost cisteni a i kdyz foknete jen obyc uni filtr za par korun myslim si ze az tak spatne neudelate, i kdyz nektere filtry vykazuji i snizeni vykonu dle testu ale jestli vam ten vykon o 1PS stoupne nebo o 1PS klesne je to uplne jedno.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovový filtr
Motorová brzda vám ukáže samozřejmě i časovou komparzi.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Jj, filtr koně asi nepřidá, ale lépe se to s ním točí. Např. když jsem si vyndal normoš filtr ze svého esca 1.6 CVH 105PS(při práci, nejsu v*l abych jezdil bez filtru), tak to šlo za olynem daleko lépe: na místě při rychlém sešlápnutí a puštění plynu to skočilo na nějakých cca 3500ot/min. Po vrácení normálního, ač úplně nového, filtru to vyskočí tak na max 2400 - 2500ot/min.
Takže se sportovním -> tj lépe propustným to jde vážně lépe za plynem, ale že by mi to přidalo nějaké poníky, tak tomu se mi nechce moc věřit. A zase bych si radši do auta dal bavlněnej, než ten ocelovej, bo zas mooc velká propustnost i pro sajrajt asi nebude pro motor to pravé ořechové
Takže se sportovním -> tj lépe propustným to jde vážně lépe za plynem, ale že by mi to přidalo nějaké poníky, tak tomu se mi nechce moc věřit. A zase bych si radši do auta dal bavlněnej, než ten ocelovej, bo zas mooc velká propustnost i pro sajrajt asi nebude pro motor to pravé ořechové
Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
To ano, ale já spíš že co do výkonu tam nebude vidět pravděpodobně nic.JirkaŠ píše:Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Jinak u auta co člověk upraví jen mírně a jezdí často v prašných prostředích bych zvažoval zachování klasickýho papírovýho filtru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"