Kovový filtr

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Kovový filtr

Příspěvek od Ryba »

ahoj, vlastní tu někdo kovový filtr? nevíte jak je to s vlastnostma oproti "běžnýn" bavlněným filtrům? Takovej kovovej filtřík se asi moc měnit nemusí, ale staší to jenom omejvat ne? Taky by mě zajímalo jak je to z propustností...
Díky

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od MarAt »

vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od Sly »

MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od Ryba »

Sly píše:
MarAt píše:vlastním,mám jich několik i na prodej(nerezových).Test provedu na motorové brzdě na stejným setupu srovnáním cca za měsíc.
Vyborne, jsem moc zvedavy. Potom prosim zverejni graf.
takova rychlost:-) Jinak určitě sem též zvědav přidávám se k prosbě:-)

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

for marat: ještě teda dotaz, když ho máš, čim to čistíš? thx

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od PJ »

jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Filtr se čistí úplně snadno-vymáchá se v jarové vodě,když do ní přidáš prací prášek tak je jako novej.
2PJ:Jde o filtr jehož filtrovací plochu tvoří nerezová síťka-propustnost bude sice vysoká,ale obávám se,že i pro prach.Jestli to bude mít adekvátní účin na sání to se teprve uvidí,každopádně je věčnej,nikdy se nevcucne a hlavě vypadá zatraceně coool 8) o což jde nám ricerům nejvíc,nějaká zelená bavlna by mi uplně zkazila vzhled motorovýho prostoru :D Fotky na mym autě má tojebordel.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

:D Obrázek
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

tojebordel píše::D
Fujtajbl, tohle osklive auto s jeste osklivejsim chladicem nechci na sprintech ani videt. :lol: :wink: 8)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od PJ »

no na ty fotce to moc vidět nejni
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od PJ »

myslel sem že mluvite o tomhle Obrázek
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od Ryba »

PJ píše:jakej kovovej?? nemysli normalni bavlnenej, ale s tim mrizkovim krytem nebo jakej??
takhle vypada ten muj:
Obrázek
a takhle je to i z krytem:
Obrázek

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od PJ »

Ryba: aha, no propustnost asi nebude zlá, ale na každodenní ježdění bych to asi neviděl
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Sly píše:
tojebordel píše::D
Fujtajbl, tohle osklive auto s jeste osklivejsim chladicem nechci na sprintech ani videt. :lol: :wink: 8)
:D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
stqeno
Příspěvky: 67
Registrován: 21 črc 2005 20:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stqeno »

neboj predek moc neuvidis :lol:
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

stqeno píše:neboj predek moc neuvidis :lol:
Uvidime ;-)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Propustnost pro prach bude určitě vyšší než u bavlňáku, protože ten se kvůli tomu právě stříká olejem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od CharlitoCZ »

takže pápá :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Kovový filtr

Příspěvek od JonnY »

jj mam taky pocit ze prave pre vysoku priepustnost / nizku filtraciu to je na kazdodenne jazdenie hmm....nie uplne idealne....

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Sly píše:
stqeno píše:neboj predek moc neuvidis :lol:
Uvidime ;-)
To chci videt. :lol: :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

no na www.e30.cz nekdo, tusim,ze DC zkousel brzdu na origo fpltru a pak se sportovnim bavlnenym kuzelem a pridalo to na 2,5 motoru co ma v zakladu 171koni celyho 1!kone!slovy jednoho! dela to jen lepsi zvuk a ten dela pocit, ze to jede! jinak na tom foru se rozbehla docela zajimava debata na toto tema! :lol:

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od MattiK »

no vidis kun ke koni a sou z toho...


dva kone :lol:

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od MarAt »

Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od MattiK »

MarAt píše:Nečekám příliš rozdílný výsledek,ale chci mít jistotu.
aspon to nekdo bude mit konecne dolozeny merenim z brzdy a nebudou to jen dohady...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Presne jak rika Beaver, uz testy filtru byli narusty vyonu sou minimalni i u silnejch motorizaci, je to kuli lepsi vzdusnosti celiho systemu a neduseni se, plus se k tomu prida za destivych dnu to ze bavlnak lip propousti vzduch jelikoz se nanamoci, kdyz je dobre naimpregnovanej. Ale zase kdo z tuneru jezdi v lijaku to je vicemene nahoda ja bych teda auto ven do lijaku svalne neposlal jen kdybych vazne musel :). Ale treba do Tuning aut bez stylingu, ktery mame doma, proste jen upravy motoru tak tam sou vsude vlozky sportovni a naprosta pohoda.
Predtavte si, ze nekdo da na Supru 600PS+ papirovej airbox, vykon spadne nepatrne, kdyz uz to roztocite ten vykon tam bude, kdyz uz si nasaje ale prave, ze kdyz uz nasaje a stim bude mit velkej problem potrebuje tolik vzduchu ze proste to filtr nestihne prefiltrovat proto bavlnak u slabejch motoru je ta zmena v lepsim toceni motoru min. ale proste ja bych si ho dal uz na kazdy auto bezkompromisu, uz jen pro snadnost cisteni a i kdyz foknete jen obyc uni filtr za par korun myslim si ze az tak spatne neudelate, i kdyz nektere filtry vykazuji i snizeni vykonu dle testu ale jestli vam ten vykon o 1PS stoupne nebo o 1PS klesne je to uplne jedno.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovový filtr

Příspěvek od MarAt »

Motorová brzda vám ukáže samozřejmě i časovou komparzi.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Jj, filtr koně asi nepřidá, ale lépe se to s ním točí. Např. když jsem si vyndal normoš filtr ze svého esca 1.6 CVH 105PS(při práci, nejsu v*l abych jezdil bez filtru), tak to šlo za olynem daleko lépe: na místě při rychlém sešlápnutí a puštění plynu to skočilo na nějakých cca 3500ot/min. Po vrácení normálního, ač úplně nového, filtru to vyskočí tak na max 2400 - 2500ot/min.
Takže se sportovním -> tj lépe propustným to jde vážně lépe za plynem, ale že by mi to přidalo nějaké poníky, tak tomu se mi nechce moc věřit. A zase bych si radši do auta dal bavlněnej, než ten ocelovej, bo zas mooc velká propustnost i pro sajrajt asi nebude pro motor to pravé ořechové

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

JirkaŠ píše:
Beaver píše:Však taky sportovní filtr se dává kvůli lepší točivosti motoru a ne kvůli nějakýmu nehoráznýmu nárůstu koní pod kapotou. Takže grafy z brzdy nebudou až tak podstatný - leda by to výkon nějak užíralo.
Na naší brzdě,si můžeš porovnat i akceleraci např.z 2000 do 8000 otáček.A tam už přesně vidíš co to přineslo ať už k lepšímu nebo taky třeba k horšímu.Taky si můžeš nechat vytisknout do grafu křivku před a po úpravě a pak porovnáváš hlavně průběh a né jen maxima.
To ano, ale já spíš že co do výkonu tam nebude vidět pravděpodobně nic.

Jinak u auta co člověk upraví jen mírně a jezdí často v prašných prostředích bych zvažoval zachování klasickýho papírovýho filtru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“