Ložiska klikového hřídele

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od blázen »

Jaké by jste doporučili ložiskové pánve pro hlavní uložení a ojnice. Cílový výkon motoru by mohl být 450-500hp. Kliková hřídel bude tovární, ojnice pauter, jedná se o CA18DET.
Zejména mě zajímá co používá taboo.

Předem díky za názory
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od Libor12 »

Osobně používám od http://www.aclperformance.com.au" onclick="window.open(this.href);return false; nebo pokud je dostupný clevite 77,tri metal. K největšímu opotřebení stejně dochází při startu než se v systému vytvoří potřebný tlak oleje a vytvoří se olejovy film. Viděl jsem několik studií které přirovnávaly 1 takový obyčejný start k opotřebením 20000km. U leteckých turbínových motorů se používají jen kluzna ložiska a před startem se celý olejovy systém tlakuje tak aby už od prvního otočení běžel na olejovem filmu. Chystám něco podobného pro mé 4age při upgrade na 12500rpm.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:16, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od blázen »

Libor12 píše:Osobně používám od http://www.aclperformance.com.au" onclick="window.open(this.href);return false; nebo pokud je dostupný clevite 77,tri metal. K největšímu opotřebení stejně dochází při startu než se v systému vytvoří potřebný tlak oleje a vytvoří se olejovy film. Viděl jsem několik studií které přirovnávaly 1 takový obyčejný start k opotřebením 20000km. U leteckých turbínových motorů se používají jen kluzna ložiska a před startem se celý olejovy systém tlakuje tak aby už od prvního otočení běžel na olejovem filmu. Chystám něco podobného pro mé 4age při upgrade na 12500rpm.
používají to i diesly na lokomotivách...ty staré - velké - dobré.. ..nejdřív cca minutu promaže motor el. olejové čerpadlo a až pak proběhne start..


díky za názory..
ty cleavite používáš nějaké klasické nebo vyrábějí více variant?
u toho ACL právě vyrábějí více modifikací
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od Libor12 »

http://www.mahleclevite.com/pubs_catalogs.asp?id=1" onclick="window.open(this.href);return false; tady sosni katalog. Pro některé typy vyrábějí náhradu oem a něco performance. At tak či tak ani s jedním nejsou problémy a je to vícemeně otazka ceny. Mahle má navíc česke zastoupení.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:16, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska klikového hřídele

Příspěvek od blázen »

díky
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“