až na to vysoké těsnění pod palici je to pravdaYurii píše:No naopak jsem slyšel o borcích co schválně dělají z Nissan CA18DE nebo jak se to jmenuje CA18DET jen tak že přidají turbínu dají vysoké na zakázku dělané těsnění pod palici aby tu kompresi trochu snížili a při správnym naladění ŘJ a nepřehnanym tlaku s tím není problém
Někde to tom byl i článek ale já hlava dubová si nepamatuju kde
Jináč asi doporučuju chlazení turbíny vodou bo u oleje bys musel hodně řešit jeho teplotu, třeba i ten muj malej benzíňák má vodní chlazení a to je to mrňavá T15ka bez ICDieselový turba se často dělaj jen chlazený olejem ale u benzínu sem to moc často neviděl.
dávám ještě nižší
CA18DE má v serii statickou kompresi cca 11/1
blok mám orovnanej o 0,3
hlavu o 0,15
a těsnění místo 1,2 jen 0,8
tlačím 1 bar
a z bluebirdu je raketa
ale mám slabý brzdy tak spinká, nechci se zabít a 2mm vzorku na gumách jsem stočil na cca 15km