mobyz píše:to by me prave zajimalo, na kolik vyjde stary eclipse s 300-400HP, podle jolinare na to bude mit 250k, jak daleko je od tohoto snu?
Taboo píše:Jen jednu vec: Muzes to mit rychle, dobre anebo levne. Vyber si kterekoliv dve moznosti.
Pokud to chces levne a rychle, tak to nebude dobre.
Pokud to chces dobre a levne, tak to nebude rychle.
Pokud to chces rychle a dobre, tak to nebude levne.
MarauderZ28 píše:neblbněte mu hlavu pokud nebude stavět nějakej nesmysl tak mi neříkejte, že mu nebude stačit ten motor co má G2, znám 2 kluky co to maj, nějak mírně poladěný a jezděj X let aniž by šáhly na motor takže v klidu, prostě pokud se mu nelíbí G1 tak mi přijde bláznovstvý ho do něj vrtat za každou cenu, že jen to je ta nejlepší volba, nemyslím si že touží po 300-400 HP na to stejně nemá finance ...
to by me prave zajimalo, na kolik vyjde stary eclipse s 300-400HP, podle jolinare na to bude mit 250k, jak daleko je od tohoto snu?
Myslel jsem na několik posledních ročníků mimoňských válek,kde v regulerní kategorii nad 4l by se speciály většinou nepodívaly na bednu,někdy i v nižší kategorii by měli problém s prvenstvím..
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
myslím že 400ps z 1G eclipsa GSX neni až tak finančně náročné...Je to zhruba investice ve výši ceny vozu.....ale musíš si to dělat sám a schánět jak se dá......
Že chlapci
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Krosmen píše:myslím že 400ps z 1G eclipsa GSX neni až tak finančně náročné...Je to zhruba investice ve výši ceny vozu.....ale musíš si to dělat sám a schánět jak se dá......
Že chlapci
a co trebas mas na mysli? jako v motorech jsem asi tak chytrej moje mama v programovani, jedine co me tak napadne je prime sani a co trebas jeste muzu delat s motorem? rad bych taky neco s mym eclipsem provedl
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Krosmen píše:myslím že 400ps z 1G eclipsa GSX neni až tak finančně náročné...Je to zhruba investice ve výši ceny vozu.....ale musíš si to dělat sám a schánět jak se dá......
Že chlapci
a co trebas mas na mysli? jako v motorech jsem asi tak chytrej moje mama v programovani, jedine co me tak napadne je prime sani a co trebas jeste muzu delat s motorem? rad bych taky neco s mym eclipsem provedl
Vetsi turbo nebo aspon zvysit boost, velky IC, velky vstriky, kovany pisty a ojnice at se to nerozleti, silnou palivovou pumpu, vyhazet nepotrebny veci jako EGR.. je toho fura a vetsina veci souvisi s ostatnima, prvni udelej GO a az pak tomu zvedej vykon.
preju prijemnou zabavu
Krosmen píše:myslím že 400ps z 1G eclipsa GSX neni až tak finančně náročné...Je to zhruba investice ve výši ceny vozu.....ale musíš si to dělat sám a schánět jak se dá......
Že chlapci
a co trebas mas na mysli? jako v motorech jsem asi tak chytrej moje mama v programovani, jedine co me tak napadne je prime sani a co trebas jeste muzu delat s motorem? rad bych taky neco s mym eclipsem provedl
Vetsi turbo nebo aspon zvysit boost, velky IC, velky vstriky, kovany pisty a ojnice at se to nerozleti, silnou palivovou pumpu, vyhazet nepotrebny veci jako EGR.. je toho fura a vetsina veci souvisi s ostatnima, prvni udelej GO a az pak tomu zvedej vykon.
preju prijemnou zabavu
secteno, podrtrzeno, do smrti mam co delat
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
rozumik píše:
Vetsi turbo nebo aspon zvysit boost, velky IC, velky vstriky, kovany pisty a ojnice at se to nerozleti, silnou palivovou pumpu, vyhazet nepotrebny veci jako EGR.. je toho fura a vetsina veci souvisi s ostatnima, prvni udelej GO a az pak tomu zvedej vykon.
preju prijemnou zabavu
secteno, podrtrzeno, do smrti mam co delat
Motor rozeberes za dva dny klidne prace, slozis i s novyma vecma za tyden.. Horsi je sehnat kapriky
s NA motorem toho moc nevymyslíš....
Až bude vše hotové,tak udělám seznam a popis veškerých prací....zatím ale nebudu nic psát....ale rozumik má z 90% pravdu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
ne protože všude nasereš 300ZX a myslíš si jak všichni z toho sednou na prdel, to auto je naprosto běžný (samo nemyslím Škodu Fobii) a srovnatelný s ostatníma ničím je nepřevyšuje snad až na váhu, tak jako se z Talona dá dostat 500 HP jde to z tohohle auta samozřejmě taky. Jsi jak malý dítě co objeví prskavku a každýmu to musí říct i když je diskuze o něčem naprosto jiným ... A nerozčiluj se nebo Ti prdne žilka a kaputo finito ....
Taboo píše:
Ten 1G 6-bolt motor se uz nekolikrat dostal do 10 sekund ve 1/4 mile - bez jakychkoliv vnitrnich uprav, coz potvrzuje, ze i v tovarni podobe je schopen zvladnout i pres 500 HP. "Bezpecna" hranice jeho spolehlivosti pri pouziti tovarnich pistu a ojnic je ale povazovana okolo 450 HP. Co se tyka GO, te neni potreba pokud ten motor ma dobrou kompresi. Ty 4G63 motory maji vetsinou i po 100 tisicech mil nizsi leak-down, nez mnohe motory novych aut po 10 milich. Ono nejde proste jen o to, co vsechno tam vymenit, ale naopak o to, co se tam da nechat a zbytecne nevyhazovat penize za nepotrebne aftermarket komponenty. Na jednu stranu tam jsou lidi, kteri s tisicema dolaru v kovanych pistech a ojnicich, poslednich ball-bearing GT turbech, znackovych FMIC a standalone EMS nedokazou zajet ani 13 sekund - a na druhou stranu tam jsou lidi, kteri jezdi 11 sekund s tim 100% tovarnim motorem s 150 tisici mil, tovarnim turbem a tovarni ECU. DSMs jsou jednema z tech vzacnych vozu, ktere nejsou jen o penezich, ale predevsim o znalostech a lazeni... Ono by bylo tezke najit nejaky jiny, puvodne 15i-sekundovy vuz, ktery je schopen snizit jeho cas v 1/4 mile o 2.5 sekundy za investici pod $1000.
ja to myslel spis obecne, eclipse sem v zivote nevidel