Motor Škoda 120 vepředu a 5. dveře vzadu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

lucky_man

Příspěvek od lucky_man »

Tak teď nevím, zda ta červená byla ta v boleslavi :
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_sk ... oz_002.jpg

Jo...a když už jsme u těhle stránek....nejsou si tyhle dvě auta trochu podobný? :) :
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_sk ... oz_021.jpg
A tohle
http://www.tuning-forum.org/album_pic.php?pic_id=137
http://www.tuning-forum.org/album_pic.php?pic_id=138

:) :) :) :)

Jinak...tryvett...ten modrej pick-up je stále na prodej...(je na značkách)

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Zemi píše:Tak to je narez, v zivote jsem neslysel o skode co ma motor vpredu... :?
já jo,třeba Favorit,Felicia,... :lol:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

eric píše:
Zemi píše:Tak to je narez, v zivote jsem neslysel o skode co ma motor vpredu... :?
já jo,třeba Favorit,Felicia,... :lol:
Jeeee!!! Konkretne S120... :oops:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Zemi píše:
eric píše:
Zemi píše:Tak to je narez, v zivote jsem neslysel o skode co ma motor vpredu... :?
já jo,třeba Favorit,Felicia,... :lol:
Jeeee!!! Konkretne S120... :oops:
vím :D

Jergi
Příspěvky: 3513
Registrován: 05 úno 2004 20:30
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jergi »

No Škodovka dělala šílený pokusy....některý by možná i stály za řeč, ale bohužel, nakonec se to dokulhalo jenom k typický stodváce.
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

F.N.T (Jergi) píše:No Škodovka dělala šílený pokusy....některý by možná i stály za řeč, ale bohužel, nakonec se to dokulhalo jenom k typický stodváce.
viz koncept Favorita-motor vpředu atd. o nějakých 15 let dřív než Fávo.
Četl sem o těhle věceh dost.Plno supr nápadů nemohlo vyplout na povrch,protože by to odrovnalo Ladu/Žiguli atak.Škoda.

Jergi
Příspěvky: 3513
Registrován: 05 úno 2004 20:30
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jergi »

eric píše:
F.N.T (Jergi) píše:No Škodovka dělala šílený pokusy....některý by možná i stály za řeč, ale bohužel, nakonec se to dokulhalo jenom k typický stodváce.
viz koncept Favorita-motor vpředu atd. o nějakých 15 let dřív než Fávo.
Četl sem o těhle věceh dost.Plno supr nápadů nemohlo vyplout na povrch,protože by to odrovnalo Ladu/Žiguli atak.Škoda.
Přesně tak, kdyby nás mezinárodní zájmy netáhly k zemi, mohli jsme slušně zabodovat 8)

Tady je předchůdce Fáva z roku 1980....
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_sk ... oz_027.htm
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

F.N.T (Jergi) píše:
eric píše:
F.N.T (Jergi) píše:No Škodovka dělala šílený pokusy....některý by možná i stály za řeč, ale bohužel, nakonec se to dokulhalo jenom k typický stodváce.
viz koncept Favorita-motor vpředu atd. o nějakých 15 let dřív než Fávo.
Četl sem o těhle věceh dost.Plno supr nápadů nemohlo vyplout na povrch,protože by to odrovnalo Ladu/Žiguli atak.Škoda.
Přesně tak, kdyby nás mezinárodní zájmy netáhly k zemi, mohli jsme slušně zabodovat 8)

Tady je předchůdce Fáva z roku 1980....
http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_sk ... oz_027.htm
Tohle bylo už hotový auto připravený k výrobě jako mnoho jinejch typů.Škodovkáři slavili úspěch,ale až do té doby co přišli soudruzi ze SSSR,zamítly to a navrhly další zmenšení rozpočtu pro Škodu auto.
Ale i tak je zajímavý jak tohle v těch podmínkách dokázali.

Uživatelský avatar
Komár 1981
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Komár 1981 »

:smich2::smich2::smich2::smich2::smich2::smich2::smich2:
Panove, ja z vas chcipnu!!! :smich: Jako clovek milujici 742.* celym srdcem je tohle pro mne velice zabavne cteni! 1) 742.105/120 byly celkem zhruba za celou historii automobilky dve. Jedna, co je tu na fotce (typ. A), ta mela hnanou predni napravu a typ M, ktery mel vpredu motor a dozadu kardan (rikali mu "Transaxle"). Obe byly donedavna pojizdne a docela funkcni...

Mily navrhovateli... navstiv web www.skoda.virt.cz zapoj se do debat, je tam spousta daleko fundovanejsich osob, ktere te vyvedou z tohoto snu. (nechci se dotknout mistnich odborniku... :wink: ) Ceka te nekolik problemu:
1) predek bude komplet novy. Co zustane bude jen kapota, ostatni veci budes muset udelat od 0 (slovy od nuly). Na zadku by mohla zustat sice origo naprava, ale nebude to dobre, cilize te ceka predela min. uchyceni nejspis klikove pevne napravy... z toho plynou celkove problemy s domerenim geometrie a pevnosti karoserie v "nezvyklych" mistech...
2) pokud chces vyklapeci zadni vrata (jako u felicie), tak i s tim Skoda experimentovala. Vyjel jeden prototyp 743.130 (Rapida), ktery mel motor vpredu a zadni vrata mel otviraci. Ale cela kastle se ztratou zadni pevne steny kroutila a tak k realizaci opet nedoslo. Kdyz to fiknes ty, tak to budes muset vyztuzit min jako jsou Rapid Cabrio, navic neni odzkousene, kde a jak moc se to bude kroutit...
3) kdyz prekonas tyto konstrukcni "mouchy", tak bude auto stejne dost tezke, malo aerodynamicke a ze skodovacke kastle tam zustane: tvar, boky... eee mozna kus podlahy.
Utopis do toho spoustu penez a ceka te milion a jedna problemova vec. Navic... Takove auto ti v tomhle state prihlasi jen s velkymi obtizemi. Budes muset podstoupit milion testovacich a zkusebnich procedur, jak vyrobce vozidla, coz bude stat dalsi prachy a leta! casu.

Ale jinak mnoho zdaru! :lol:

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

2komar: 8) :lol: 8) souhlas..ale bylo by to krasny
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

v Mlady boleslavy to stoji cca 150 000kc a daj ti do skody motor z Fabie ¨previodovka fabie proste celej predek fabie a je to homologovany ale tobe nikdy ATEST NEDAJ
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
Komár 1981
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Komár 1981 »

Tailer píše:v Mlady boleslavy to stoji cca 150 000kc a daj ti do skody motor z Fabie ¨previodovka fabie proste celej predek fabie a je to homologovany ale tobe nikdy ATEST NEDAJ
O tom slysim poprve, muzes mi hodit nejake info, link na web a tak??? Zajimalo by me to. Dost.

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

komare: ses blazen? kilopade za shade s 14mpi? to je fakt vyhozeni penez...mam shadovky rad a delam s kamosema na dvou kouskach, ale tohle mi prijde jako blazinec
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

ja si myslim ze komcl to nema v umyslu udelat jenom ho to zajima :D
Touran BMM

Uživatelský avatar
Komár 1981
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Komár 1981 »

Mike Mad píše:komare: ses blazen? kilopade za shade s 14mpi? to je fakt vyhozeni penez...mam shadovky rad a delam s kamosema na dvou kouskach, ale tohle mi prijde jako blazinec
No, co??? Tohle je sice vize budoucnosti, ale 1,4 by se mi v Rampouchovi libila. Moc!!! A znam jeden zpusob, jak ji tam mit na 1 000 000% legalne. Ale nebudu se o tom sirit. Neni to moje vyrobni tajemstvi. :?:

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

mno vim jak to jde, taky o tom premyslime...ale tedka zrovna vede 1.6 z felicie...resp. sehnali jsme mezikus shade>vw koncern 3generace, tedka to jen namontovat :-)
treba gti z g3ky...muhehe
jedinej problem je jak ho narvat do motorovYho prostoru Mka...je tam docela malo mista, ty mas v rapidu vic prostoru
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Komár 1981
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 bře 2004 15:35
Bydliště: Praha - Čakovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Komár 1981 »

Mike Mad píše:mno vim jak to jde, taky o tom premyslime...ale tedka zrovna vede 1.6 z felicie...resp. sehnali jsme mezikus shade>vw koncern 3generace, tedka to jen namontovat :-)
treba gti z g3ky...muhehe
jedinej problem je jak ho narvat do motorovYho prostoru Mka...je tam docela malo mista, ty mas v rapidu vic prostoru
To mas pravdu. No, 1,6 ozelim, chystam se zbavit illegality a chci mit od flojdu pokoj. Ackoli to bude 1,4. Navic, to bude motor po GO a policajti nicewo nepoznaju ani na STK. :lol: Ale bude to tak dvacka... no uvidim... :?:

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek

tryvett

Příspěvek od tryvett »

Diky opravdu vsem co se na tohoto fora ucastni. Navedete me na spravnou cestu. Potrebuji teda vedet kdyz si splasim toto auto a pekne ho podle mych predstava esteticky TUNINGUJI http://auta5p.car.cz/muzea/depozitar_sk ... oz_003.htm
jak mam dat pohon předních kol!!Mohl bych v tomto aute dat motor z felicie 1.6?? Co vse bych musel zmenit aby mi tam slapal. Doufam ze se ho podari sehnat!!Dik vsem

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Se vší úctou,kámo,tohle si myslim neseženeš

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

No je to asi čtyři roky co se kamoš dostal k šádě za 15000. Měla ťuklej blatník u spolujezdce,ale jinak velice pěkná. A teď : Bylo to vyrobeny tuším že v 90 a byl v tom motor z nějakýho rencka. Byla to 1,4 se čtyř bodovým vstřikem a s katem.JElo to jako kráva. Byla to továrka a za ty prachy docela úlet. :roll:
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

horan píše:No je to asi čtyři roky co se kamoš dostal k šádě za 15000. Měla ťuklej blatník u spolujezdce,ale jinak velice pěkná. A teď : Bylo to vyrobeny tuším že v 90 a byl v tom motor z nějakýho rencka. Byla to 1,4 se čtyř bodovým vstřikem a s katem.JElo to jako kráva. Byla to továrka a za ty prachy docela úlet. :roll:
Motor vpředu?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1802
Registrován: 14 úno 2004 19:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukasino »

Luka$ píše:tryvett:
Drzim ti palce aby jsi to dokazal ale mel bych par poznamek

1. Kdyz das motor dopredu tak musis zmenit celou konstrukci auta aby se ti nekroutila kastle + podvozek. Snad to nekdo dokaze ale nevim nevim

2. Technicka? To je vtip? Neprojdes! Musel by jsi na Ministerstvo a zkusebni ustav pripradne na VS dopravni v PCE. A nechat si dodatence schvalit upravy ale moc cas a moc penez :-(

3. Proc nepredelat predni kufr do audia? Myslim ze to ve 120 nikdo nema.

Jinak pokud muzu odbocit tak si myslim ze kdy je 120ca pekne udelana tak je daleko lepsi nez nejaky hnusny golf (muslel jsem vybrat Golfa jinak sorry :-P)

Arwell: Takove odpovedi si myslim sem nepatri! Pis si co chces ale svoji odpovedi nikomu moc nepomuzes!
ve 120ce uz predni kufr nekdo ma, jinak pro VSECHNY!!
Ptal se jak a nechtel slyset jen blby reci typu: to myslis vazne? Vykasli se na to, kup si neco jinyho, druhej speedy atd. chce mit unikat, tak to tak berte!! Technickou udela v poho, jen to bude drazsi, proste vsechno se da a skoro nic neni nerealny... !! :evil:

Uživatelský avatar
frankie
Příspěvky: 277
Registrován: 07 úno 2004 10:13
Bydliště: mockba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od frankie »

Nevím proč mu to vymlouváte já si myslím, že je to dobrej tunigovej nápad. Konečně něco nového.

Podle mě by bylo nejlepší zkusit sehnat š-120 s motorem v předu a pak tam dát ten novej s golfa bude to technicky proveditelnější

Obrázek

podle mého názoru už je karoserie na to připravená a neměl by to být zas tak velký problém. Já jsem tuhle škodovku viděl asi před 3 roky v jednom bazaru v praze a od té doby nic mrzí mě, že jsem ji nevzal je to docela unikát

ještě pár fotek co se nedostalo do výroby

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
i.m.a.c
Příspěvky: 428
Registrován: 22 čer 2004 17:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od i.m.a.c »

Nektery ty prototypy jsou pekny, ale je hezky jak si Skodovka delala hlavu s kolama, skoro na vsech fotkach at se jedna o vozy vyrobene nebo jen tak na papire tak maj porad stejny plechace :o)
only Hyundai Sonata GLS 2.0i/140PS

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

eric píše:Motor vpředu?
Ne klasika v zadu.
VW SCIROCCO 1.8 GTi

tryvett

Příspěvek od tryvett »

Dik všem co mi veri ze to zvadlu. Na to ze mi 17 a jeste nemam ani PAPIRY mam docela dost napadu na tuning. Uz jsem byl na par tuningovych srazech. Jestlize nesplasim nejakou Škodovku s motorem zepředu, tak pujdu do Š 120 jak jsem to chtel. Ale nebudu s timto autem jezdit po silnicich, ale vždy dorazim s navesnym vozikem za osobnim autem nebo přimo s ODTAHOVKOU až k branam tuning srazu a tam POFARIM uz ve svem aute!!!Chci se zeptat, jestli je MOC tezké si vyrobit spoilery, spise FORMU na ne.Dik vsem tryvett

Uživatelský avatar
remet
Příspěvky: 35
Registrován: 11 kvě 2004 17:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remet »

sorry za offtopic.. ale nechcete si nekdo udelat Octavku s motorem vzadu? To je teprve napad, ale ja do toho nejdu ;-))))

lucky_man

Příspěvek od lucky_man »

Remete...sežeň sponzory...a jdu do toho 8) ....nemám stejně zatím co na práci... :smich2:

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

tryvett píše:Dik všem co mi veri ze to zvadlu. Na to ze mi 17 a jeste nemam ani PAPIRY mam docela dost napadu na tuning. Uz jsem byl na par tuningovych srazech. Jestlize nesplasim nejakou Škodovku s motorem zepředu, tak pujdu do Š 120 jak jsem to chtel. Ale nebudu s timto autem jezdit po silnicich, ale vždy dorazim s navesnym vozikem za osobnim autem nebo přimo s ODTAHOVKOU až k branam tuning srazu a tam POFARIM uz ve svem aute!!!Chci se zeptat, jestli je MOC tezké si vyrobit spoilery, spise FORMU na ne.Dik vsem tryvett

Neboj, nejseš sám.... Řekl bych, že nápady tu má skoro každej a s postupem věku i čím dál tím proveditelnější.. :lol: Akorát k nim chybí finance... :roll: Jinak ti schvaluju to auto na návěsu, protože z vlastní zkušenosti - parkovat s upravenim autem venku a ještě s nim normálně jezdit - to je pro tunera příšerný, protože nejen, že se snažíš tunit, ale neustále cpeš prachy do oprav.... :twisted:


DOPORUČENÍ: Vymýšlej dál, a realizaci si necha až tak za rok, až si pročteš co je reálný a co ne.... 8)

Jinak já mam taky sen a hodně velkej - už dlouho a neustále čekam na svuj první milion, abych si ho zrealizoval...

Jen tak pro představu:: Byla by to stará oktávka v kombajnu (cca 66 rok) - dopředu motor 1.9 TDI (čip, sání, ladáky - 160 kobylek), snížení a další samozřejmosti, kola Mangels - chromový 15" (co se dávaj na škodovky), výfuky vytažený po stranách (od předního kola po zadní - chromovaný), lak černá metla - felicie + paint brush plameny. Ve vnitř 2 + 2 recara, 4bodový pásy, podlaha nerez plech (nevym jak se ten vroubkatej jmenuje...), samozřejmě vevnitř komplet přečalouněný, audio, atd... ach jo.....
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

2bloud: CZ Shade HotRod :D....este otevreny chromovany sani krz kapotu muhehe
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“