
:smich2::smich2::smich2::smich2::smich2::smich2:
Panove, ja z vas chcipnu!!!

Jako clovek milujici 742.* celym srdcem je tohle pro mne velice zabavne cteni! 1) 742.105/120 byly celkem zhruba za celou historii automobilky dve. Jedna, co je tu na fotce (typ. A), ta mela hnanou predni napravu a typ M, ktery mel vpredu motor a dozadu kardan (rikali mu "Transaxle"). Obe byly donedavna pojizdne a docela funkcni...
Mily navrhovateli... navstiv web
www.skoda.virt.cz zapoj se do debat, je tam spousta daleko fundovanejsich osob, ktere te vyvedou z tohoto snu. (nechci se dotknout mistnich odborniku...

) Ceka te nekolik problemu:
1) predek bude komplet novy. Co zustane bude jen kapota, ostatni veci budes muset udelat od 0 (slovy od nuly). Na zadku by mohla zustat sice origo naprava, ale nebude to dobre, cilize te ceka predela min. uchyceni nejspis klikove pevne napravy... z toho plynou celkove problemy s domerenim geometrie a pevnosti karoserie v "nezvyklych" mistech...
2) pokud chces vyklapeci zadni vrata (jako u felicie), tak i s tim Skoda experimentovala. Vyjel jeden prototyp 743.130 (Rapida), ktery mel motor vpredu a zadni vrata mel otviraci. Ale cela kastle se ztratou zadni pevne steny kroutila a tak k realizaci opet nedoslo. Kdyz to fiknes ty, tak to budes muset vyztuzit min jako jsou Rapid Cabrio, navic neni odzkousene, kde a jak moc se to bude kroutit...
3) kdyz prekonas tyto konstrukcni "mouchy", tak bude auto stejne dost tezke, malo aerodynamicke a ze skodovacke kastle tam zustane: tvar, boky... eee mozna kus podlahy.
Utopis do toho spoustu penez a ceka te milion a jedna problemova vec. Navic... Takove auto ti v tomhle state prihlasi jen s velkymi obtizemi. Budes muset podstoupit milion testovacich a zkusebnich procedur, jak vyrobce vozidla, coz bude stat dalsi prachy a leta! casu.
Ale jinak mnoho zdaru!
