NA motor +Turbo -FMIC

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od JRD McLAREN »

pohravam sa s takou myslienkou ....

mam v plane "oturbit malorazku" 1.3 atmosferu.
k dispozicii je "spusta" turbodmychadiel z podponkovej predajne,
z produkcie vwag/garett..

iiiiiibaze, neako memam v plane tahat vedenia vzduchu, medzichladic a podobne priestorovo narocne sucasti preplnania

Namiesto montaze FMIC mam v plane zabudovanie WATER INJECTION ..

..ale chcel by som poznat aj vase nazory, na tuto vec ...

co vy na to ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od tireguy »

taky nechci vybrakovat pulku auta na 4G61 t foru ma tohle v aute vypada to moc dobre a nebere to moc mista 8) ale jak moc dobre to slape netusim :?
Přílohy
dsc_0315.jpg

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od tireguy »

ale jak moc je to ucinne :D
Přílohy
imgres.jpg
imgres.jpg (8.05 KiB) Zobrazeno 9327 x
Naposledy upravil(a) tireguy dne 10 pro 2016 16:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Libor12 »

Tireguy: Tohle je ale jen vodní výměník. JRD měl na mysli použití vstřiku vody do sání,třeba - http://www.aquamist-direct.com/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo vyrobit. Můj názor na ty pouťové kity složené z generických dílů znáš.
Za mně určitě ano,voda je samozřejmě schopna plně nahradit fmic,akorát je třeba ohlídat funkci a množství vody. Určitě použít co nejvyšší možný tlak aby vznikl opravdu jemný aerosol http://www.mistcooling.com/12vdc-misting-pump.html" onclick="window.open(this.href);return false; nebo tato umí větší množství http://www.pumptec.com/pump-motor-set-1 ... ck-cp.html" onclick="window.open(this.href);return false; a pokud to má být nějaká low cost stavba tak použít vibrační vícestupnovou pumpu k esspresu ta dává i 20bar a stojí pakatel oproti těmto průmyslovým pumpám.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Taboo »

Drag racing = ano
Track racing = ano
Daily use = Kazdy si musi rozhodnout sam :lol:

Z meho osobniho pohledu, pokud se jedna o vuz urceny k denimu provozu anebo neco, co by melo byt aspon trochu spolehlive na delsich cestach, tak bych se na vstrik vody moc nespolehal (a zejmena bez nejakeho patricneho fail/safe), protoze to je jen dalsi vec, ktera muze selhat a nechat te trcet nekde daleko od domova. Ve vetsine pripadu, pokud je v motorovem prostoru dostatek mista pro nadrz s vodou, cerpadlo a hadice, tak clovek take najde patricne misto i pro vhodny SMIC (pred nekterym z prednich kol), ktery je pro mensi tlak turba vetsinou naprosto dostatecny - a vzhledem k tve vynalezavosti a fabrikacnim schopnostem neverim, ze by se ti nepodarilo najit vhodne anebo i naprosto unikatni reseni (i kdyby jsi mel to potrubi tahnout treba zvenci anebo prednim nosnikem karoserie :lol: ). :wink:
IQ stylingem nenahradis.

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od tireguy »

Libor12 píše:Tireguy: Tohle je ale jen vodní výměník. JRD měl na mysli použití vstřiku vody do sání,třeba - http://www.aquamist-direct.com/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo vyrobit. Můj názor na ty pouťové kity složené z generických dílů znáš.
Za mně určitě ano,voda je samozřejmě schopna plně nahradit fmic,akorát je třeba ohlídat funkci a množství vody. Určitě použít co nejvyšší možný tlak aby vznikl opravdu jemný aerosol http://www.mistcooling.com/12vdc-misting-pump.html" onclick="window.open(this.href);return false; nebo tato umí větší množství http://www.pumptec.com/pump-motor-set-1 ... ck-cp.html" onclick="window.open(this.href);return false; a pokud to má být nějaká low cost stavba tak použít vibrační vícestupnovou pumpu k esspresu ta dává i 20bar a stojí pakatel oproti těmto průmyslovým pumpám.

vim co JRD myslel :D ja jen ze resim stejny problem sundal jsem naraznik a zjistil jsem pokud tam chci dat velkej IC tak musim udelat nevratne zmeny :( a to se me moc nechce :D ten SIMC nepotrbuje tak velky zasah do vozu :)
to vstrikovani vody bych taky chtel ale az jako vypomoc tomu vodnimu :potlesk: dava se tam jen Voda nebo nejaky tzv. BOOST JUICE :?
Naposledy upravil(a) tireguy dne 11 pro 2016 02:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od JRD McLAREN »

dava sa tam METANOL ..

Taboo, rozne fail-safe aplikace uz su davno v "mojej hlave" navrhnute vo viacerych kombinaciach.
To co teraz riesim, je pripadna navratnost "zmien" / prestavby do povodneho stavu, co mozno najmensi zasah do konstrukcie vozu / karoserie,
zachovanie povodneho vzhladu, a co mozno najlepsie tech. prevedenie, pri ktorom by "ktorykolvek kontrolny organ" nemal / nemohol mat namietky.

(to posledne je na margo toho, ze casto pocuvam reci, ze v zhladom sucasnym EK a TK v ceskej republike, sa uz proste teketo upravy robit nedaju)
(a tiez na "tu slovensku" ma vdzy na zaver "dorazia" otazkou ... "a ako to bude potom z eSTKackou ..a Emisnou.? " )

Z mojho pohladu ...
mat DRAG car, preplnany motor a FMIC - to je proste kravina
mat Street car, preplnat povodny NA motor, nerobit velke zasahy do povdnej konstrukcie,
tak tu mi fakt pride najidealnejsie riesenie WATER INJECTION, prip. tebou / tireguyom spomenuty AWIC.

To na co by "pripadny majitel" auto vyuzival, uz bude na nom ..
V kazdom pripade, bude musiet akceptovat, ze obcas treba naliat aj vodu do nejakej nadrze. NO WATER = NO BOOST

EDITED:
upravene dojmy a pojmy, SMIC a AWIC
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 10 pro 2016 19:12, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Taboo »

tireguy píše:SIMC nepotrbuje tak velky zasah do vozu :)
Jen pro upresneni, SMIC a AWIC jsou dve rozdilne veci. SMIC nepouziva k chlazeni vodu, ale pouze vzduch, stejne jako FMIC (samozrejme, pokud neni vodou zvenci ostrikovan :lol: ).
IQ stylingem nenahradis.

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od tireguy »

uz mlcim 8)
Naposledy upravil(a) tireguy dne 11 pro 2016 02:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od JRD McLAREN »

...ano ano ...trepeme ... :mrgreen:

SideMountedInterCooler
FrontMountedInterCooler

a to nase "zelane"
Air-to-WaterInterCooler
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od raddy »

vstrekovanie vody roky pouzivam,je mozne pouzit ho na tebou uvazovany ucel,zvysok napisal taboo. jo a este to udrzuje motor bez karbonu.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ved prave to, ze to dokaze rapidne znizit teplotu v sani..
z cca 80-90stC to po zabudovani WI kleslo na celokm peknych 20-30stC..
a to byvali vonku horucavy 30-40 na slnku.

To ze to "vycisti karbon" je uz len taka ceresnicka na torte.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od raddy »

motor vsak musi byt voci vstrekovaniu vody adekvatne naladeny,z coho vypliva vysoke riziko pri zlyhani vstrekovania a moznych problemov je viacero,co vyzaduje sofistikovany failsafe system.

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od monty01 »

dle mého názoru pro běžné užití nevhodné , dojde voda a co ? stahovat předstih/výkon hlídat detonace...při troše snahy tam pujde klasický ic namontovat a bude to bezudržbové.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Beaver »

Podle mě SMIC ideální řešení, nebude to (moc) vidět a při správném výběru komponent to bude mít velmi blízko k vzhledu sériového provedení :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od tireguy »

Beaver píše:Podle mě SMIC ideální řešení, nebude to (moc) vidět a při správném výběru komponent to bude mít velmi blízko k vzhledu sériového provedení :)
to moc nechapu v cem je to lepsi :? me to pride uplne stejna práce jako FMIC ale rad se necham poucit :D :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Beaver »

No když koupíš nějaký pěkný SMIC z auta, co ho má origo a použiješ klasické černé hadice (žádné barevné silikonové SAMCO apod.), tak to bude vypadat naprosto originálně :D K SMIC se navíc tahají trubky jen jedním rohem auta. A jakmile tam dáš hezký lesklý FMIC, můžou se začít někteří lidi zajímat proč to tam je.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Geminiracing
Příspěvky: 41
Registrován: 25 srp 2014 16:46
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Geminiracing »

za mna nie....

vodou intercooler nenahradis......napr. R5 Maxi mala vodny intecooler a vstrekovanie zmesy vody a metanolu do sacieho potrubia, len vdaka tejto kombinacii dostali v tej dobe z 1.5ky cez 400HP

a cim viac chces fukat, tym viac musis chladit...

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od raddy »

vstrekovanie vody nielen ze dokaze plne nahradit ic,ale ho aj funkcne prekonat a to nezavisle na tlaku turba ci vykonu. Vstrekovanim vhodnej zmesi dokazem teplotu vzduchu dostat pod teplotu okolia,dokazem radikalne zmenit detonacny prah pri tom istom palive,zvysit predzapal a ochudobnit zmes daleko za moznosti akehokolvek ic... netreba zabudat na vstrekovanie pred kompresor,cim sa znacne redukuje teplo,resp.zvysuje ucinnost kompresora...v principe je problem len v komplikovanosti spolahliveho riesenia.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Libor12 »

Geminiracing píše:za mna nie....

vodou intercooler nenahradis......napr. R5 Maxi mala vodny intecooler a vstrekovanie zmesy vody a metanolu do sacieho potrubia, len vdaka tejto kombinacii dostali v tej dobe z 1.5ky cez 400HP

a cim viac chces fukat, tym viac musis chladit...
Sám si odporuješ v tom co jsi napsal. Právě proto,že už standartními prostředky nebylo možné dosáhnout vyššího výkonu,použilo se vstřikování vody/metanolu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Geminiracing
Příspěvky: 41
Registrován: 25 srp 2014 16:46
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Geminiracing »

okej, tak inak......preco nieco spolahlive chceme nahradit niecim nespolahlivym ?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Libor12 »

Je to tak nespolehlivé,že bmw to od letoška sériově! montuje do těch nejdražších vozů série M4. :wink: A naprosto souhlasím s tím co tu píše raddy i Taboo. Pokud si tedy nekoupíš nějaký nespolehlivý kit s čerpadlem made in china :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od JRD McLAREN »

..uz ked ste teda zabrdli do tej "spolahlivosti" ..

jeden z prvych seriovo predavanych preplnanych benzinakov SAAB 900 TURBO s motorom B201
nema intelcooler a fungoval....

Ako som uz spomenul vyssie, tak NO WATER = NO BOOST
z toho plynu aj nasledne safe funkcie.
(kontrola EGT, KNOCK, IAT a pod.)

Rovnako som aj napisal cosi v zmysle, ze doplnanie nadrze s "metanolom+H2O"
bude treba brat ako jednu s dalsich nutnych / samozrejmych veci, rovnako ako je tankovanie benzinu.

.........................
skratka, ked niekto nebude mat vodu, tak mu nebude fukat turbo ...
je to to iste, ako ked Libor namontuje NOS kit, ktory proste "doda vykon"
ale iba do momentu, kym sa nevyprazdni flasa.
To potom tiez musi "zakaznik" / majitel zajst kamsik "na plnicku" NOS
inak ten zvyseny vykon mat nebude...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Beaver »

Ano, a proto je taky výhodnější použít klasický intercooler, pokud člověk staví něco "normálního" a nebojuje případně nějak s místem. Je to potom totiž bezúdržbové :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od monty01 »

Beaver píše:Ano, a proto je taky výhodnější použít klasický intercooler, pokud člověk staví něco "normálního" a nebojuje případně nějak s místem. Je to potom totiž bezúdržbové :)
souhlas,plus si dovedu představit dost zajímavou situaci se vstřikováním vody " boostuju si ,předjíždím ,dojde mi v tu nejblbější chvíli voda a najednou neboostuju a jsem v...."
osobně jsem přestavel svoje auto z na na boosted a taky bojoval s místem a viditelností , nakonec stačilo přehodit ventilátor před chladič a posunout chladič pro klimačku o pár cm k motoru a v klidu se pak před něj vydal IC, trubky vedou pod výztuhou, přes turbo je origo kryt ze svodů ,všechny trubky a hadice černý takže na první pohled tam nic nesvítí a neprovokuje.kamarád zase "zašil" vodní výměník do stávajícího airboxu tzn výstup klasika ke klapce a vstup zespoda z podběhu=není vidět .vepředu před chladič jen přibyl chladič na "olej " místo klimačkovýho=nikdo to nezkoumá.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Libor12 »

monty01 píše:plus si dovedu představit dost zajímavou situaci se vstřikováním vody " boostuju si ,předjíždím ,dojde mi v tu nejblbější chvíli voda a najednou neboostuju a jsem v....".
Uplně stejnou situaci si dokážu představit s tím,že mi praskne spojka na potrubí... díváte se moc ne katasrofické filmy :lol: a vymýšlíte ty nejhorší scénáře jen proto ,aby jste nebyly nuceni přiznat,že vstřikování vody na správně postaveném setupu je ve všech ohledech lepší a nějaký ic s mizerným přestuem tepla se jí nedokáže přiblížit ani na dohled. Monty ty snad nedoleješ vodu do nádobky na ostřikovače pokud se ti rozsvítí nízká hladina vody? Tedy pokud ji tam máš. U WI je to jedna ze základních fail/safe věcí. Patří mezi ně hlídání hladiny vody v nádrži,tlaku,průtoku aby bylo jasné že systém funguje. No a pak adekvatně tomu naladit ecu. A kdyby nahodou opravdu systém selhal? Tak co? Půjde nahoru teplota vzduchu a.... ztratíš pár koní... a motor fičí dál...zatímco u prasklé/vypadlé hadice končíš.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od monty01 »

Libor12 píše:
monty01 píše:plus si dovedu představit dost zajímavou situaci se vstřikováním vody " boostuju si ,předjíždím ,dojde mi v tu nejblbější chvíli voda a najednou neboostuju a jsem v....".
Uplně stejnou situaci si dokážu představit s tím,že mi praskne spojka na potrubí... díváte se moc ne katasrofické filmy :lol: a vymýšlíte ty nejhorší scénáře jen proto ,aby jste nebyly nuceni přiznat,že vstřikování vody na správně postaveném setupu je ve všech ohledech lepší a nějaký ic s mizerným přestuem tepla se jí nedokáže přiblížit ani na dohled. Monty ty snad nedoleješ vodu do nádobky na ostřikovače pokud se ti rozsvítí nízká hladina vody? Tedy pokud ji tam máš. U WI je to jedna ze základních fail/safe věcí. Patří mezi ně hlídání hladiny vody v nádrži,tlaku,průtoku aby bylo jasné že systém funguje. No a pak adekvatně tomu naladit ecu. A kdyby nahodou opravdu systém selhal? Tak co? Půjde nahoru teplota vzduchu a.... ztratíš pár koní... a motor fičí dál...zatímco u prasklé/vypadlé hadice končíš.
no katastrofický filmy moc nemusím ... prdla hadice /sjela spona atp mi naposled tak pár let zpět tzn pravděpodobnost že dojde voda je několikanásobně větší a pokavad spadne tak jedu dál jen ne v tlaku .ale samozřejmě , wi system funguje o otom žádná.já bych ho ale použil pouze v případě že bych s daným autem jezdil pouze já-pokud by s tím totiž jezdila i moje žena tak tu "vodu" nedoleje a v případě omezení výkonu fail/safe reakcí si bude stěžovat že je to rozbitý , jednou to táhne jednou ne.... klasika funguje sice huř ale pořád .
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od Beaver »

Libor12 píše:...zatímco u prasklé/vypadlé hadice končíš.
No, realita je taková, že třeba co se týká 1JZ, tak v případě motoru bez VVti jedeš dál taky, akorát nebudeš mít boost. Stane se z toho 2.5 atmosféra s nízkým kompresním poměrem :D U VVTi to padne do nouzáku, motor pojede na bohatou směs a bude mít rev limiter na 3000 otáček. Pokud budeš mít 3M pásku a šroubovák na spony, budeš to patrně schopný i nouzově zflikovat. Tím netvrdím, že vstřik vody/metanolu je špatný, ale já prostě radši jednou za pár let vyměním prdlou hadici než abych co týden/měsíc/whatever dolíval nádržku :mrgreen:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

favorit
Příspěvky: 30
Registrován: 21 lis 2015 21:46

Re: NA motor +Turbo -FMIC

Příspěvek od favorit »

Tiez pouzivam pristrek vody/metanolu uz par rokov, zatial bezproblemov. Najskor som fungoval len s jednou dyzou priamo da sacieho potrubia a teraz mam este druhu v tele skrtiacej klapky pred kompresorom. Funguje to bezproblemov (okrem jedneho solenoidu, ktory som musel nahradit inym), najviac som bol prekvapeny z realnej ucinnosti (teplotu stahuje v lete o 30°C, co som naozaj necakal). Ako failsafe pouzivam cidlo teploty nasavaneho vzduchu priamo v sacom potrubi. V pripade vyssej teploty zacne ecu (MS2) oneskorovat predzapal. Aktivacia vstrekovania je zavisla od duty cyklu, aktivuje sa pri cca 50 percentach a davku plynulo zvysuje v zavislosti od DC az k obmedzovacu. Nadobku pouzivam povodnu spolocnu na ostrekovac aj WI.

Tiez sa cudujem nad prispevkami typu predbieham a prave mi dojde kvapalina.. Na nizku hladinu najskor upozorni kontrolka, potom aby sa system nezavzdusnil sa automaticky vypne vysokotlakova pumpa na WI. A zase taky kriticky pokles vykonu, aby som nemohol dokoncit predbiehaci manever to s mojim set up-om ani zdaleka nie je :nono:
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“