Motor - zastavba kompresoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Rasputin
Příspěvky: 62
Registrován: 06 zář 2009 17:52
Bydliště: NR slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor - zastavba kompresoru

Příspěvek od Rasputin »

inu, po uvazovani, sa asi naozaj priklonim k variante kompresor "na tvrdo" ziadna volnobezka a prepinanie map. Tak isto som prave nasiel dalsi tento motor zastaveny s kompresorom. V tomto pripade sa ale jedna o EATON M45 a riadiacku megasquirt(co mne osobne hovori viac ako ta sybele). Tento clovek ale nechal motor uplne stock, proste len nahodil kompresor a riadiacku. To sa ale ukazalo aj na vykone, konkretne narast HP ma +55hp(u toho rotrexu je +170hp). Boost pri eatone ma 0,50bar a 240Nm uz pri 1500rpm, 275Nm pri 5300rpm ale uz pri 6500 klesol na 250Nm. Ktory vyrobca rotrex/eaton je natom celkovo lepsie, napr. v porovnani cena/vykon/kvalita/udrzba atd... popravde, rotrex sa mi paci viac, ten eaton sa mi zda naky moc velky, viac nemotorny na zastavbu.
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“