Názor odborníků.... Lancia
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Názor odborníků.... Lancia
Chtěl bych slyšet názor od lidí kteří mají praktické zkušenosti...
Už sem konečně vyřešil lancii a pustil sem se do ní a tady mám pár dotazů:
1)Jak by ste řešily výfuk
2)Jak na filtr
3)co s váhou vzduchu-je něco čim ji nahradit
4)větší vodní chladič-má efekt se stejnym vodnim čerpadlem
5)větší ic nebo přidat ještě jeden
6)větší olejový chladič nebo přidat ještě jeden
Jinak co se týče motoru je to 2.0 turbo lancia thema.Motor je pokmpletní GO za použití NOVÝCH dílů z integraly.
Čeká mně ještě spojka,jakej materiál by ste doporučily,aby se s tim dalo rozjet i v kolonách......
Díky za rady tipy a připomínky.....
Už sem konečně vyřešil lancii a pustil sem se do ní a tady mám pár dotazů:
1)Jak by ste řešily výfuk
2)Jak na filtr
3)co s váhou vzduchu-je něco čim ji nahradit
4)větší vodní chladič-má efekt se stejnym vodnim čerpadlem
5)větší ic nebo přidat ještě jeden
6)větší olejový chladič nebo přidat ještě jeden
Jinak co se týče motoru je to 2.0 turbo lancia thema.Motor je pokmpletní GO za použití NOVÝCH dílů z integraly.
Čeká mně ještě spojka,jakej materiál by ste doporučily,aby se s tim dalo rozjet i v kolonách......
Díky za rady tipy a připomínky.....
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 21 srp 2005 22:26, celkem upraveno 1 x.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho......Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.Krosmen píše: Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
opravdu?OndrejGTi píše:sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.Krosmen píše: Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
Nevim to presne ale mam pocit ze co +-30koni navyseni vykonu, tim chladnejsi svicka o stupen Jak rikam treba se mylim, tohle by mohl znat Taboo
Turbosupra má předepsaný platinový, víc snesou. Další alternativa jsou pak ty iridiový. Osobně jsem vyházel trojelektrodový BRISKy a dal tam NGK platinový, myslím že dokud motor nemá fakt nějaký brutální úpravy, tak ty iridia nejsou významným přínosem.Krosmen píše:Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????Beaver píše:Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
tak co sa rehoces? sak som to napisal, len tak jednoduchsie, polopateLobo píše:
opravdu?
Nevim to presne ale mam pocit ze co +-30koni navyseni vykonu, tim chladnejsi svicka o stupen Jak rikam treba se mylim, tohle by mohl znat Taboo
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nejel jsi s ní dneska od policejní akademie do Meka projel jsi ho kolem Aralu a frčel někam do pr...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Krosmen píše:Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho......Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....
100 stupnu na oleji je v pohodě - vizkozita oleje se měři až při 150 stupnich celsia
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Máš SZ.....dynomax píše:co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......