Názor odborníků.... Lancia

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Názor odborníků.... Lancia

Příspěvek od Krosmen »

Chtěl bych slyšet názor od lidí kteří mají praktické zkušenosti...
Už sem konečně vyřešil lancii a pustil sem se do ní a tady mám pár dotazů:
1)Jak by ste řešily výfuk
2)Jak na filtr
3)co s váhou vzduchu-je něco čim ji nahradit
4)větší vodní chladič-má efekt se stejnym vodnim čerpadlem
5)větší ic nebo přidat ještě jeden
6)větší olejový chladič nebo přidat ještě jeden
Jinak co se týče motoru je to 2.0 turbo lancia thema.Motor je pokmpletní GO za použití NOVÝCH dílů z integraly.
Čeká mně ještě spojka,jakej materiál by ste doporučily,aby se s tim dalo rozjet i v kolonách...... :?:
Díky za rady tipy a připomínky..... 8) 8)
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 21 srp 2005 22:26, celkem upraveno 1 x.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

1) prumer aspon 2,5" nebo lepe 3" , ciste pruchozi
2) komplet sani, filtr nejaky slusny znacky green,k&n atd...
3) jde nahradit lepsima piggy-backs
4) nevim
5) pokud je misto tak bych zvolil pouze vetsi IC
6) asi jako 5

posledni 2 odpovedi nemam nicim podlozene ze jsou lepsi takze se mohu mylit...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho...... :twisted:
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Beaver píše:Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso :o)
Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ale že se mi ozvalo lidí,kdybych tady mlel nějaký pikačoviny ohledně nesmyslnejch kravin,tak tady bude mraky příspěvků,ale když potřebuju konkrétní rady tak nic.....chjo :evil: :evil: :evil:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Ono je to mozna lepsi nez kdyby si se tu prohraboval stovkama prispevku ktery by treba ani nebyly presny.

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Krosmen píše: Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

OndrejGTi píše:
Krosmen píše: Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
sviecky su chladnejsie aj teplejsie. aby ti dobre odpalovala, musi mat nejaku teplotu. podla motora a zatazenia si vyberes alebo chladnejsiu (lepsie odvadza teplo) alebo teplejsiu.
opravdu? :smich: :smich2: :smich2:

Nevim to presne ale mam pocit ze co +-30koni navyseni vykonu, tim chladnejsi svicka o stupen :wink: Jak rikam treba se mylim, tohle by mohl znat Taboo 8)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Krosmen píše:
Beaver píše:Dva různý IC bych tam necpal, jeden pořádnej je akorát. Svíčky pochopitelně doporučím NGK, anébrž s nima jezdím. A nebo Denso :o)
Sou pro turbomotory speciální svíčky kvůli teplotě a tlaku????
Turbosupra má předepsaný platinový, víc snesou. Další alternativa jsou pak ty iridiový. Osobně jsem vyházel trojelektrodový BRISKy a dal tam NGK platinový, myslím že dokud motor nemá fakt nějaký brutální úpravy, tak ty iridia nejsou významným přínosem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Lobo píše:
opravdu? :smich: :smich2: :smich2:

Nevim to presne ale mam pocit ze co +-30koni navyseni vykonu, tim chladnejsi svicka o stupen :wink: Jak rikam treba se mylim, tohle by mohl znat Taboo 8)
:twisted: tak co sa rehoces? sak som to napisal, len tak jednoduchsie, polopate :roll:
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nejel jsi s ní dneska od policejní akademie do Meka projel jsi ho kolem Aralu a frčel někam do pr...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JEHLIK
Příspěvky: 265
Registrován: 19 bře 2004 20:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

Krosmen píše:
Beaver píše:Ad 4 - určitě má smysl, větší plocha víc uchladí.
Ad 6 - podle toho jak chladí ten origo. Jestliže nedokáže uspokojivě udržet dobrou teplotu oleje při zátěži motoru, pak větší.
Mě šlo spíš vo to,jestli seriový vodní čerpadlo bude stačit....Když to ženu pod plnym tlakem tak se dostanu s vodou ke stovce a s olejem taky,ale ještě sem toho s ní moc nenajezdil.....Řek bych že zvolim větší chladič vody(hlavně ho musim někde splašit) a ten olejovej umístim jinam a větší taky.....IC pude do nárazníku a bude z avie a boky bude mít hliníkový....a ještě musim zvážit jestli ho připojim k stávajícímu nebo ho nechám samotnýho...... :twisted:
Jinak ještě mě čekaj svíčky,taky musim vymyslet jaký....


100 stupnu na oleji je v pohodě - vizkozita oleje se měři až při 150 stupnich celsia

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

MarauderZ28 píše:nejel jsi s ní dneska od policejní akademie do Meka projel jsi ho kolem Aralu a frčel někam do pr...
jezdim tady pořád,protože tady bydlim a řek bych že ji poznáš,je to dost specifický auto....
Obrázek
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha ne tohle byla červená Delta
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

dynomax píše:co se tyce motoru, to bych nechal na odbornicich, co se tyce vyfuku, tak 2,5 " je akorat, zpruchodnit co se da a na konec kvalitni pruchozi tlumic, jak uz mam v nazvu , pro mne idealni volba DYNOMAX ULTRA FLOO, ktery je uz staveny do 500 koni, dost casto vyhrava v ruznych testech pruchodnosti a rozhodne je levnejsi nez konkurence v teto kvalite a pokud by to hodne rvalo, tak zase DYNOMAX GLASSPACK, ktery je naprosto pruchozi konstrukce a neni to takova ta 30 cm hracka, ale velikostne se pohybuje v rozmezi 45-75 cm , pouzitelny je do 300-350 koni
Máš SZ..... :?:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

sem mi u dynomaxe moc liby vejfuk otto racing koncovka 10.2 cm to asi bude docela rachot i na autu s turbem jakej to ma vsupni otvor? 2.5'' :-)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“