
názor:Výměna motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
názor:Výměna motoru
Chtěl jsem se zeptat na vas nazor jestli jste pro vymenu motorz nebo ne!!!!Ja to mam planu ale na to jsem mala ryby tak chci trochu rozvirit vody na tohle tema!!!!nekdo ma nazor kdyz jsem chtel silne auto tak jsem si ho mel poridit a ne vymena motoru!!!!!uvitam vsechny zkusenosti 

Espana Senorita 1.6i
v me 205tce GTi se menil motor za ten samy ale zdravy ... a par lidi s 205tkama tam ma mi16 motory a je to dost problematicke co se tyce elektriky.
mel bys napsat co mas za auto... napriklad meneni motoru na 105tce za favoritacky s karbecem asi neni nijak zasadni problem
mel bys napsat co mas za auto... napriklad meneni motoru na 105tce za favoritacky s karbecem asi neni nijak zasadni problem
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
prvne si musis polozit par informaci.Co budes cekat od te vymeny motoru a za jakym ucelem to menis(kolik kW ma stavajici motor a kolika kW motor tam chces davat?) ,mas to kde delat,mas naradi,cas,penize a schopnosti,budes to delat sam nebo s nekym.Pokud si odpovis vicekrat ne tak bych se do toho nepoustel,taky zalezi na jaky otazky si odpovedel ne.
Audi Coupe Quattro
mam 55kw a chci99kw a prave bych to musel koupit od spolehliveho cloveka a predelat by mi to musel nekdo ale mych 75hribatek by potrebovali posilit!!!jenze sehnat nekoho kdo mi ho sezene a namontuje s urcitou zarukou to bude ten nejvetsi problem protoze se mi zabil kamarad ktery motory upravoval a vse kolem ale ted nemam nikoho
Espana Senorita 1.6i
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor:Výměna motoru
Přesně jak píše Ritchma. Není to jen o výměně motoru. Silnějšímu motoru je potřeba přizpůsobit řadu věcí - v prvé řadě brzdy, podvozek, případně vystužit auto rozpěrama nebo rovnou rámem. S jiným motorem obvykle souvisí i jiná elektroinstalace, obvykle je třeba pořídit jiná kola, lepší gumy, které výkon přenesou na vozovku... Prostě nepředstavuj si to jako Hurvínek válku. Je potřeba to promyslet...
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor:Výměna motoru
Napiš nám, o jaké auto se jedná!!!!
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor:Výměna motoru
Tak jak to má seat s elektrikou, to netuším...
Ten 100 kW motor má jaký objem?
Ten 100 kW motor má jaký objem?
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
nejjednodusi pro tebe bude sehnat si motor VW 1.8 16v z GII GTi rovnou s převodovkou budes tam mit minimalne 127 koni a ted nevim presne jakej typ byl na mechanice a kterej je silnější jestli PL,nebo KR, takze motorova elektrika by byla jen na cidla teploty a tlaku pro pristrojovku a pak něco málo pro zapalovaniSrnec píše:co jsem sehnal tak primo vyroba seat aspon co se dodava do cupry tak 1,8 ale turbo tak nevim jak by to tam pasovalo!!!!!
jinak by tam meli pasovat motory např s golfa ale to nevim jak by bylo s uchycenim
PS: VWmilové ne kamenujte mě.. možná se trochu mílim
Re: názor:Výměna motoru
Srnec: prvni co udelej nez do danyho motoru pudes zjisti si vse o elektrice. Pokud das motor z cupry, budes pravdepodobne menit komplet elektriku, motorava snad bude k motoru musi bejt komplet a interierovou taky, na elektriku z 55kW urcite cupri nepripojis ma to uplne jiny pozadavky jiny signali atd... jiny druhy kabelu, to znamena komplet odstrojit auto na kasli a natahat novou elektriku po celim aute. Ted to sam delam, dobra zprava je ze uz me motor bezi este budem dotahovat elektriku, resit nefunkcni servo a dalsi chyby a snad to brzo po vymene motoru vyjede.
A to ze je to mega nakladny stim hold pocitej, proste kazdej den vyleze nevej problem do kteryho se musej vlozit naky penize.
A to ze je to mega nakladny stim hold pocitej, proste kazdej den vyleze nevej problem do kteryho se musej vlozit naky penize.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Re: názor:Výměna motoru
Srnec.. je to o dvou vecech -
1) vyměnit motor - usadit ho tam , pořádněupevnit, snažit se aby maximum uchytu jsi použil originálních, bez převařování. ( jistota je jistota ).
2) elektrika motoru - motor vem se všemi čidly, kabelovým svazkem motoru ( kompletním ) a řídící jednotkou k danému kabelu. nench se uchláholit od prodejce že čidla jsou stejná atd.. vem přímo ty věci co byly na konkrétním motoru. Hodila by se i pojistková skřínka z motorového prostoru, kdyby zustala na jendom konci motorového kabelového svazku.
3) napojení na vnitřní elektriku vozu - tady je nejvíce pordblému a zde většina lidí pohoří - není to samostatné, u novějších aut si přístrojová deska bere některá ( občas většinu ) data z řj a ne přímo z čidel. Navíc pokud motor použije trošku jinak zkalibrovaná čidla, bude ti ukazovat nesmysly. Ideální by bylo sehnat přístrojovku i s kabeláží k řj ( tu hlavní, světl aokna atd to už ti natáhne každej lektrikář ) opět z toho samého vozu ( nemyslím stejného typu protože i mezi vozu stejného typu bude dost odlišností, al enejlepší by bylo vše z jednoho kusu vozu ).
Pokud tohle nebudeš mít bude to trošku složitější, a bude to znamenat mnohem delší přemýšlení a hlavně s enenchat odradit, že někdo řekne že to nejde - je neschopnej jít za jiným..
Hlavně si vše dopředu zjisti, zjisti si typy vozů, sežen si elektrická schémata ( pokecej na d nima s ezkušeným lektrikářem ), poptej se po přechodných typech, zjisti si objednací čísla čidel obou motoru ( ve značkovém servisu ) a porovnej je - pokud budou shodná lze je použít -uplne shodná - jakmile ti bude někdo tvrdit že jsou stejná a objednací číslo se bude jen o jediné místo lišit jsou proste jiná a smiř se s tím.
Nelet do toho po hlavě, rozmysli, nasaj informace a hlavně zjistuj si je i sám a ověřuj si co ti na forech a pod řeknou. ne vždy je to uplně pravda ( nedělají to schválně.. ), nebud závislíý jen na ifmrocaích co ti někdo řekne, snaž se i sám zjistit co nejvíce i když už budeš mít odpověd od někoho jiného, třeba najdeš info které on ti nedal...
good luck..
1) vyměnit motor - usadit ho tam , pořádněupevnit, snažit se aby maximum uchytu jsi použil originálních, bez převařování. ( jistota je jistota ).
2) elektrika motoru - motor vem se všemi čidly, kabelovým svazkem motoru ( kompletním ) a řídící jednotkou k danému kabelu. nench se uchláholit od prodejce že čidla jsou stejná atd.. vem přímo ty věci co byly na konkrétním motoru. Hodila by se i pojistková skřínka z motorového prostoru, kdyby zustala na jendom konci motorového kabelového svazku.
3) napojení na vnitřní elektriku vozu - tady je nejvíce pordblému a zde většina lidí pohoří - není to samostatné, u novějších aut si přístrojová deska bere některá ( občas většinu ) data z řj a ne přímo z čidel. Navíc pokud motor použije trošku jinak zkalibrovaná čidla, bude ti ukazovat nesmysly. Ideální by bylo sehnat přístrojovku i s kabeláží k řj ( tu hlavní, světl aokna atd to už ti natáhne každej lektrikář ) opět z toho samého vozu ( nemyslím stejného typu protože i mezi vozu stejného typu bude dost odlišností, al enejlepší by bylo vše z jednoho kusu vozu ).
Pokud tohle nebudeš mít bude to trošku složitější, a bude to znamenat mnohem delší přemýšlení a hlavně s enenchat odradit, že někdo řekne že to nejde - je neschopnej jít za jiným..
Hlavně si vše dopředu zjisti, zjisti si typy vozů, sežen si elektrická schémata ( pokecej na d nima s ezkušeným lektrikářem ), poptej se po přechodných typech, zjisti si objednací čísla čidel obou motoru ( ve značkovém servisu ) a porovnej je - pokud budou shodná lze je použít -uplne shodná - jakmile ti bude někdo tvrdit že jsou stejná a objednací číslo se bude jen o jediné místo lišit jsou proste jiná a smiř se s tím.
Nelet do toho po hlavě, rozmysli, nasaj informace a hlavně zjistuj si je i sám a ověřuj si co ti na forech a pod řeknou. ne vždy je to uplně pravda ( nedělají to schválně.. ), nebud závislíý jen na ifmrocaích co ti někdo řekne, snaž se i sám zjistit co nejvíce i když už budeš mít odpověd od někoho jiného, třeba najdeš info které on ti nedal...
good luck..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: názor:Výměna motoru
to by nebylo nutné, kdyby ti co to dělají nepospíchali vzali si měřák, porměřili , předělali, je výhoda mít i interierovou elektrku, ale na druhou stranu rychlejší , jendopdušší bude ponechat puvodní řj napojenou pouze na interier a novou co bude řídit motor a mezi nimi propojit piny...Laky píše:Srnec: prvni co udelej nez do danyho motoru pudes zjisti si vse o elektrice. Pokud das motor z cupry, budes pravdepodobne menit komplet elektriku, motorava snad bude k motoru musi bejt komplet a interierovou taky, na elektriku z 55kW urcite cupri nepripojis ma to uplne jiny pozadavky jiny signali atd... jiny druhy kabelu, to znamena komplet odstrojit auto na kasli a natahat novou elektriku po celim aute. Ted to sam delam, dobra zprava je ze uz me motor bezi este budem dotahovat elektriku, resit nefunkcni servo a dalsi chyby a snad to brzo po vymene motoru vyjede.
A to ze je to mega nakladny stim hold pocitej, proste kazdej den vyleze nevej problem do kteryho se musej vlozit naky penize.
ale to předpokládá nejen dobrou znalost one řj ale také schámata, případně dvojí čidla ( pokud interiová používá jiná čidla, bude potřeba čidla zdvojit pro každoujednotku jedno a natáhnout k interierové jednotce..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: názor:Výměna motoru
Na druhou starnu absolutne nejjednosdušší ( z mého pohledu ) by bylo koupit plne progarmovatelnou řj jednotku s vlastní sadou čidel a na ní to rozběhat.. ( dodává s es vlastními čildy.. ) ted mi bde dost lidí oponovat, ale podle méhho názoru ( a toho co jsme nastudoval o MSQ ) by to Megasquirt zvladal velice dobře ( už základní verze MSQ 1 ) kterou pořídíš do 10tis..
jediná svízel - nabrat know-how na programování, což se ti v případě stavyb jediného auta nevyplatí, na druhous tarnu pokud už to budeš znát není problém on-line monitoring čidel na laptopu, případně logování, nebo jít do vyšší verze s větším množstvím čidel a vyšší výp. kapacitou - většími monostmi..
jediná svízel - nabrat know-how na programování, což se ti v případě stavyb jediného auta nevyplatí, na druhous tarnu pokud už to budeš znát není problém on-line monitoring čidel na laptopu, případně logování, nebo jít do vyšší verze s větším množstvím čidel a vyšší výp. kapacitou - většími monostmi..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
s problemy jsem pocital ale jak tak ctu tak to bude o trochu horsi nez jsem cekal!!!!
Ja se prave do niceho nehrnu a prave sbiram informace odkud to jde a co tak jen upravit stavajici motor co se tyce snizit hlavu ostre vacky atd kolik to muze prijit a hlavne co od toho muzu cekat!!!!!to bude ale asi jednodusi ale je mi jasne ze z toho nedostanu 100kw ale aspon kdyz pojedu vedle seriovky 1,6 mel bych mit navrch!!!!!Z toho ja mam strach ze pojedu a seriovka mi da na prdel!!!!
!A co chip????to asi nema cenu moc penez a vysledek je mizivy ze???? 



Espana Senorita 1.6i
Re: názor:Výměna motoru
chipsy ne-e zasírá to motor 
ne vážne chip u téhle chcíplotiny ti moc nepomůže - te je až finální zakončení a sladění všech uprav.. btw dáš za nej skorot olik co za MSQ a nebudeš mít tolik možností co si měnit, přehrávat mapy, logovat, online sledování.. atd... ale na druhou stanu MSQ je pro pokročilejší..

ne vážne chip u téhle chcíplotiny ti moc nepomůže - te je až finální zakončení a sladění všech uprav.. btw dáš za nej skorot olik co za MSQ a nebudeš mít tolik možností co si měnit, přehrávat mapy, logovat, online sledování.. atd... ale na druhou stanu MSQ je pro pokročilejší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor:Výměna motoru
nemáš nějaký linky na ten MSQ? docela mě to zajímáIdaho píše:chipsy ne-e zasírá to motor
ne vážne chip u téhle chcíplotiny ti moc nepomůže - te je až finální zakončení a sladění všech uprav.. btw dáš za nej skorot olik co za MSQ a nebudeš mít tolik možností co si měnit, přehrávat mapy, logovat, online sledování.. atd... ale na druhou stanu MSQ je pro pokročilejší..
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no tusim spravne asi ze mas motor 1.6 co se daval i do feldySrnec píše:tak ted nevim o cem pisesa co ta mechanicka uprava co jsem psal?????
pokud investujes 20-30kkc do základních mechanických úprav (vačka, hlava) podpořených filtrem a vejfukem a ještě to završíš přeprogramováním ECU tak 100 PS tam mít můžeš...
pokud pujdeš dál a investuješ víc (tak 50kkč+..) tak 120-130 PS není problém.. strop pro tenhle motor je tak 170 PS..a se 130 PS se dá ještě normálně jezdit...
na těch 120-130 PS bych to viděl taky na vačku, kompletní úpravu hlavy ,odlehčení a vyvážení klikovýho mechanizmu , kompletní výfukový potrubí vč svodů a naladění ECU
koukni na www.motor-excel.cz a uvidíš...
Re: názor:Výměna motoru
Honza - máš sz - víc tam..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz