nikasil?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

nikasil?

Příspěvek od Rajdlos »

Kdo dela nikasil u nas v CR, nejlepe Praha a okoli, diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Tommy1978
Moderátor
Příspěvky: 5635
Registrován: 25 pro 2005 21:41
Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy1978 »

O co jde?:? :? :?
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi :lol:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

me se prave u jednoho motoru lehounce vydrela jedna stena valce, potreboval bych to prebrousit a znovu nandat nikasilovou vlozku

nasel jsem jen same nabidky pro motorkare :twisted:
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Tommy1978
Moderátor
Příspěvky: 5635
Registrován: 25 pro 2005 21:41
Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy1978 »

Fugo píše:alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.
Díky moc 8) to jsem nevěděl :D
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi :lol:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

jako poslední možnost máš ještě převrtání a zalisování litiny dělal to někdo na bmwklub.cz na bmw850
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Rajdlos píše:me se prave u jednoho motoru lehounce vydrela jedna stena valce, potreboval bych to prebrousit a znovu nandat nikasilovou vlozku

nasel jsem jen same nabidky pro motorkare :twisted:
zkusim se ti zeptat pokud to dělají na motorkové čtyřválce neměl by být problém i na auto......Vyzjistím a dám vědět!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Fugo píše:alusil nebo nicasil je "povrchová" úprava hliníku používá se když máš celohliníkový motor včetně hliníkových válců, pokud nejezdíš bez oleje je to téměř nezničitelné, dělal jsem na podzim svůj motor a po rozebrání a přeměření tak jak písty tak válce mají stále originální rozměry jen pístní kroužky byly sjeté (jsou taky z jiného mtr než na litinu) motor měl najeto 277tis.
prej nezničitelné tak pohádky Božky Němcový si nech pro děcka :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Fugo píše:jako poslední možnost máš ještě převrtání a zalisování litiny dělal to někdo na bmwklub.cz na bmw850
tohle je super, doporučuju všem zkouknout 8)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: nikasil?

Příspěvek od MarAt »

Nikasil je samozřejmě odolnější než hliník nebo i litina,ale mě se podařilo přesáhnout metalkeramickou vrstvou mikrotvrdost 1000kg/mm2,pár zkušebních vložek s tímto povlakem se mi ještě válí v garáži.Otěrem nezničitelné,nulová ovalita i po třeba milionu km...
Bohužel na vybroušení u nás není dostatek technologií a planetových brusek,které by to zvládli je jen pár v republice,takže je strašná darda a příště už raději převložkuju,než se s tím znovu s**t ;)
PS. pochybuju,že by měl přirozenej turbomotor(pokud jde teda o tvý 1.8T ?) celohliníkovej blok,pouze potaženej nikasilem a jestli jo,tak mu rovnou řekni pápá :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nikasil?

Příspěvek od MarauderZ28 »

MarAt píše:Nikasil je samozřejmě odolnější než hliník nebo i litina,ale mě se podařilo přesáhnout metalkeramickou vrstvou mikrotvrdost 1000kg/mm2,pár zkušebních vložek s tímto povlakem se mi ještě válí v garáži.Otěrem nezničitelné,nulová ovalita i po třeba milionu km...
Bohužel na vybroušení u nás není dostatek technologií a planetových brusek,které by to zvládli je jen pár v republice,takže je strašná darda a příště už raději převložkuju,než se s tím znovu s**t ;)
PS. pochybuju,že by měl přirozenej turbomotor(pokud jde teda o tvý 1.8T ?) celohliníkovej blok,pouze potaženej nikasilem a jestli jo,tak mu rovnou řekni pápá :D
F20C to je
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

tak tady neni snad zadna firma, ktera se Nikasilem zabyva, jedina fi, ketra by to byla schopna udelat je vyhradni distributor Wiseco pro CR a ty to posilaji nekam do Svycar

nevite nekdo o necem? klidne i v cizine
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“