Odlehčená řemenice vs. torzní kmity

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
RedX
Příspěvky: 48
Registrován: 16 kvě 2010 12:43

Odlehčená řemenice vs. torzní kmity

Příspěvek od RedX »

Na jednu stranu asi zbytečná otázka, když s tim tolik aut jezdí, ale na druhou, harmonic balancer co je na sériovým motoru z výroby přece má jasnej účel... Ale nemůžu se nezeptat: lze očekávat nějaký problémy po výměně seriovýho dílu za aftermarket?
Hádám že to bude klasický dilema Performance x Životnost.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčená řemenice vs. torzní kmity

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja co som videl na vlastne oci na vyvazovacke..
co spravi odlahcena remenica a patricne neupraveny zotrvacnik
s kmitanim kluky...

takze ja by som uz do "odlahcenych remenic" ci "odlahceneho zotrvacniku"
bez nasledneho vyvazenia "celku" (kluky+remenica+zotrvacnik+spojka) viac nesiel....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“