Na jednu stranu asi zbytečná otázka, když s tim tolik aut jezdí, ale na druhou, harmonic balancer co je na sériovým motoru z výroby přece má jasnej účel... Ale nemůžu se nezeptat: lze očekávat nějaký problémy po výměně seriovýho dílu za aftermarket?
Hádám že to bude klasický dilema Performance x Životnost.
Odlehčená řemenice vs. torzní kmity
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlehčená řemenice vs. torzní kmity
no ja co som videl na vlastne oci na vyvazovacke..
co spravi odlahcena remenica a patricne neupraveny zotrvacnik
s kmitanim kluky...
takze ja by som uz do "odlahcenych remenic" ci "odlahceneho zotrvacniku"
bez nasledneho vyvazenia "celku" (kluky+remenica+zotrvacnik+spojka) viac nesiel....
co spravi odlahcena remenica a patricne neupraveny zotrvacnik
s kmitanim kluky...
takze ja by som uz do "odlahcenych remenic" ci "odlahceneho zotrvacniku"
bez nasledneho vyvazenia "celku" (kluky+remenica+zotrvacnik+spojka) viac nesiel....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/