MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200
každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Hroznej zvuk... Ale je to zajimavy vicemene... Kdyz jsme u otacek jsou Hachiroku s 4A-GE motorem a toci do 15.000ot... Vykon z 1,6ky zhruba polovicni tohohle 4.0 16ti hrnku... To jen tak mezi reci... Pristi rok nebo kdy ma vyjet NSX s V10 tak jsem zvedavej jak se s tim poperou...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
jasně já znám motory s 17 000 ot a výkonem 450 HP z 2,0 litru, jenže to nejsou sériový motory a nelze to s tímhle absolutně srovnávat, tohle je motor kterej by měl jezdit v autech od Callaway ....
Do prdele... Forum je totalne v prdeli se stabilitou tak mi zmizel trosku obsahlejsi post... savle
Proste jsem psal ze mam na mysli upravce jakou jsou TODA, Spoon, TRD bo MUGEN... Stejne tak jako Callaway jsou to vrchni upravci danych automobilek tudiz z nich chtej vyzdimat temer maximum a o to jde... Ale jo 550PS nebo kolik z 4.0 (ovsem ne V16) je good.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200
každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry....
MarauderZ28 píše:teda čeče nevím, myslím, že tenhle motor není ještě použitej
Zajímavej projekt. Podle objemu, vrtání a zdvihu bych řekl, že se lehce inspirovali u nějaký Yamahy FZR nebo YZF.
Což je klidně i oficiálně možný, protože Yamaha je známá svou vstřícností - dodá písty, ojnice, hlavy a zbytek si dodělej sám. Viz. starší modely Bimota.
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle: http://www.coatesengine.com/csrv.html
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200
každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....
Měl jsem na mysli seriový motor samozřejmě,ale jinak velmi zajímavé...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle: http://www.coatesengine.com/csrv.html
nevis jak jsou tesneny tyto rotacni ventily v hlave? nikde nevidim zadny kluzny panve...
na jednom obr. je ta hlava rozlozena a v kapsach pro ventily je videt vzdy 1 par tmavych smouh...zeby mazani? asi ne ze?
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry....