opravte mínění, nejlepší vysokoot. motory dělaj v USA

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

opravte mínění, nejlepší vysokoot. motory dělaj v USA

Příspěvek od MarauderZ28 »

V16, 10 000 ot :o) dejte si ten sound clip :o)
http://www.callawaycars.com/callaway/ma ... ontent.htm#

každopádně je to jen prototyp zatím ...
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 12 lis 2005 15:43, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hrozný struhadlo :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

...a ITR ktera ma 4krat min valcu, toci "jen" pres 9200 :D :D :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

hehe je to celkom ulet.
V16 rulez :P

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

zatímco teď jim to nějak trvá :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Ten motor má zvuk jako když mi vazbí kytara :lol:

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

Sakra to bych chtěl vidět v nějakym autě na okruhu. Zvuk to má fakt moc hezkej 8)
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Hroznej zvuk... Ale je to zajimavy vicemene... Kdyz jsme u otacek jsou Hachiroku s 4A-GE motorem a toci do 15.000ot... Vykon z 1,6ky zhruba polovicni tohohle 4.0 16ti hrnku... To jen tak mezi reci... Pristi rok nebo kdy ma vyjet NSX s V10 tak jsem zvedavej jak se s tim poperou...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jasně já znám motory s 17 000 ot a výkonem 450 HP z 2,0 litru, jenže to nejsou sériový motory a nelze to s tímhle absolutně srovnávat, tohle je motor kterej by měl jezdit v autech od Callaway ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Do prdele... Forum je totalne v prdeli se stabilitou tak mi zmizel trosku obsahlejsi post... savle

Proste jsem psal ze mam na mysli upravce jakou jsou TODA, Spoon, TRD bo MUGEN... Stejne tak jako Callaway jsou to vrchni upravci danych automobilek tudiz z nich chtej vyzdimat temer maximum a o to jde... Ale jo 550PS nebo kolik z 4.0 (ovsem ne V16) je good.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

To je fakt, i když Cyclone je přímo jejich motor a nevychází z žádnýho existujícího motoru
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:To je fakt, i když Cyclone je přímo jejich motor a nevychází z žádnýho existujícího motoru
Cyclone... Tenhle termin jsem slysel u Pickupu co jezdi 10s... Ma to s tim neco spolecnyho? Vetsinou boosted...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

teda čeče nevím, myslím, že tenhle motor není ještě použitej
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

MarAt píše:
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

co máš v autě ? co by H16 :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry.... 8)
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

MarauderZ28 píše:teda čeče nevím, myslím, že tenhle motor není ještě použitej
Zajímavej projekt. Podle objemu, vrtání a zdvihu bych řekl, že se lehce inspirovali u nějaký Yamahy FZR nebo YZF.

Což je klidně i oficiálně možný, protože Yamaha je známá svou vstřícností - dodá písty, ojnice, hlavy a zbytek si dodělej sám. Viz. starší modely Bimota.
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle:
http://www.coatesengine.com/csrv.html
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

tu fotku som uz tusim videl. nemas viac podobnych linkov?

a preco sa to sakra nepouziva aspon v zavodeni?

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Bidrin píše:
MarAt píše:
MarauderZ28 píše:no a právě proto - je asi daleko těžší udělat 16-ti válec do V co točí 10 000 než řadovej 4 válec co točí 9200

každopádně 80-ti ventilovej motor sem ještě neviděl
Motor vypadá moc hezky,doufám,že jim ten projekt vyjde,jinak téměř 15 let stará jezdící bugatti EB má 3.5l a 60ventilů,což bylo na tehdejší dobu opravdu revoluční,když se připočtou 4 vačky a 4 turba,tak myslím,že si s tím taloši tehdy opravdu vyhráli...
Revoluční to bylo, ale už za 2 světový války, respektive pár let po ní. Anglická firma BRM udělala 16 válec o objemu cca 1500 ccm s kompresorama, výkon kolem 500 PS a mělo to dokonce desmodromickej rozvod a 2 klikovky spojený ozubenejma kolama - uspořádání do H - 2 8-mi válcový boxery nad sebou....
Měl jsem na mysli seriový motor samozřejmě,ale jinak velmi zajímavé...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Taboo píše:
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Existuje cela spousta "tajnych" motoru (asi tak unikatnich, jako Wankel v porovnani s beznym pistovym motorem) a spousta unikatni technologie v oblasti treba valvetrain, o kterych ale automobilovy prumysl nechce nic slyset... Podivej se treba na tohle:
http://www.coatesengine.com/csrv.html
nevis jak jsou tesneny tyto rotacni ventily v hlave? nikde nevidim zadny kluzny panve...

na jednom obr. je ta hlava rozlozena a v kapsach pro ventily je videt vzdy 1 par tmavych smouh...zeby mazani? asi ne ze?

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

Bidrin píše:
MarauderZ28 píše:no ty bláho tak to sem ještě neslyšel ...
Až se příště stavíš, tak ti ho ukážu v knížce Motory závodních automobilů - fakt masakr motor! Dokonce byl v seriálu o historii závodů F1 na ČT kdysi před léty - když to hoši nadlábli, tak ten zvuk byl nepopsatelnej. Bohužel ten motor předběhl podvozek a úzkejma drátěnejma kolama se výkon přenášel dost blbě, takže vyhrávali Alfy, který makoróni před válkou zakonzervovali a nechali je uležet v nějaký fabrice na sýry.... 8)
Tento týden to bylo na Discovery 8) 8)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“