Písty P29 YCP vs. NPR
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Písty P29 YCP vs. NPR
Nemáte někdo zkušenosti s kvalitou zpracování, výdrží, atd. pístů P29 od NPR nebo YCP? Jedny z nich bych chtěl použít ve svým turbo motoru. Kompresi snižovat nechci, kvuli lepší použitelnosti motoru i v nízkých otáčkách, kdy bude bez boostu. Takže hledám nějaký písty co udělají na D DOHC kompresi kolem 9,5:1. V kovaných moc výběr není. Co jsem viděl tak je dělá snad jen Endyne (upravený wiseco) a KMS. Asi by se nechaly vyrobit na zakázku, ale to by bylo pro mě za nedostupnou cenu.
Co sem četl, tak YCP jsou vyráběný na thaiwanu, měli by být vyrobený z pevnějšího hliníku a snad by měli mít i teflonový povrch. Vitary od týhle firmy jsou ověřený snad až do 450 whp. P29 se používají běžně na SOHC motorech pro zvýšení komprese, kde jí zvednou snad až na 11:1. Na mým motoru by měli dát právě těch 9,5:1.
NPR jsou japonský, mají víc mazacích otvorů a mají zvýšenou hranu pístu, takže mají kompresní výšku zvednutou z 29mm na 30mm. To na mým motoru pak dělá přes 10:1 a když k tomu připočítám nějaký to snížení bloku a hlavy, při rovnání, tak už sem s kompresí poměrně dost vysoko a tam by pak mohl být problém s detonacema.
Zatím to vypadá, že vezmu ty YCP, protože jsem na ně četl poměrně dost dobrý hodnocení, ale rád bych znal i zkušenosti lidí tady z republiky, nebo i případně návrhy jiných značek ať už kovaných, nebo litých.
Co sem četl, tak YCP jsou vyráběný na thaiwanu, měli by být vyrobený z pevnějšího hliníku a snad by měli mít i teflonový povrch. Vitary od týhle firmy jsou ověřený snad až do 450 whp. P29 se používají běžně na SOHC motorech pro zvýšení komprese, kde jí zvednou snad až na 11:1. Na mým motoru by měli dát právě těch 9,5:1.
NPR jsou japonský, mají víc mazacích otvorů a mají zvýšenou hranu pístu, takže mají kompresní výšku zvednutou z 29mm na 30mm. To na mým motoru pak dělá přes 10:1 a když k tomu připočítám nějaký to snížení bloku a hlavy, při rovnání, tak už sem s kompresí poměrně dost vysoko a tam by pak mohl být problém s detonacema.
Zatím to vypadá, že vezmu ty YCP, protože jsem na ně četl poměrně dost dobrý hodnocení, ale rád bych znal i zkušenosti lidí tady z republiky, nebo i případně návrhy jiných značek ať už kovaných, nebo litých.
www.jfperformance.cz
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
o těch pístech co píšeš sem nikdy neslyšel, pár známejch závodí s německejma pístama Wossner, prej to funguje a vydrží, navíc je to za hranicí tak se s nima bude asi dát domluvit:
http://www.woessner-kolben.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
tady máš rovnou katalog:
http://www.woessner-kolben.de/sites/def ... s_2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.woessner-kolben.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
tady máš rovnou katalog:
http://www.woessner-kolben.de/sites/def ... s_2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Kontsktuj Libor12 docela často nechává od CP dělat písty a není to tak strašný s cenovkou-levnější nežli předraženej wosner...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Jj s Liborem sem se o tom už bavil
Tady http://www.raceeng.com/p-11805-honda-d1 ... s-set.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; sem našel Wiseca za docela dobrou cenu a přímo na můj motor. Dokonce i komprese je taková jakou bych potřeboval. Takže nakonec asi půjdu do nich. Je to sice dost peněz, ale levnější než těch 540 USD asi stejně neseženu.

Tady http://www.raceeng.com/p-11805-honda-d1 ... s-set.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; sem našel Wiseca za docela dobrou cenu a přímo na můj motor. Dokonce i komprese je taková jakou bych potřeboval. Takže nakonec asi půjdu do nich. Je to sice dost peněz, ale levnější než těch 540 USD asi stejně neseženu.
www.jfperformance.cz
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
wiseca tady umíme přímo od dodavatele za docela dobrou cenu.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Jen tak informativně. Kolik by tak staly ty písty od Wiseca, na který jsem dával odkaz http://www.raceeng.com/p-11805-honda-d1 ... s-set.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; , kdybych je vzal přes tebe?Krosmen píše:wiseca tady umíme přímo od dodavatele za docela dobrou cenu.....
www.jfperformance.cz
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
vznesu dotaz....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Díky.
Libor už mi poptává výrobu zakázkových u CP, tak uvidím co výjde líp.
Libor už mi poptává výrobu zakázkových u CP, tak uvidím co výjde líp.
www.jfperformance.cz
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
zkopíruju odpověď dodavatele.....
Dobrý den,
Katalogová nabídka je jen pro kody motorů D16Z6/D16Y7, D16Y8.
Písty pro tento typ motoru nejsou v Wiseco/Wossner nabídce a my je od nich nekoupíme.
Dají se samozřejmě vyrobit na zakázku,tak jako si je nachala vyrobit tato firma, doba dodání 4-6 týdnů, cena pro 4 ks kolem 5000,-Kč/ks bez DPH. Od 5 ks je to do 4000,-Kč.
takže takhle se to má.....
Dobrý den,
Katalogová nabídka je jen pro kody motorů D16Z6/D16Y7, D16Y8.
Písty pro tento typ motoru nejsou v Wiseco/Wossner nabídce a my je od nich nekoupíme.
Dají se samozřejmě vyrobit na zakázku,tak jako si je nachala vyrobit tato firma, doba dodání 4-6 týdnů, cena pro 4 ks kolem 5000,-Kč/ks bez DPH. Od 5 ks je to do 4000,-Kč.
takže takhle se to má.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Krosmen: díky moc za zjištění ceny. Panečku to je docela morda. 20t za sadu pístů. Zkusím počkat co zjistí Libor.
Ještě jednou sem pročítal stránky rare engineering a mám pocit, že sem se trochu seknul a 540USD není za sadu pístů, ale jen za jeden kus, protože tam všude píšou piston a né pistons. Je to možný? to by pak sada čtyř pístů vyšla hodně přes 30t.
Ještě jednou sem pročítal stránky rare engineering a mám pocit, že sem se trochu seknul a 540USD není za sadu pístů, ale jen za jeden kus, protože tam všude píšou piston a né pistons. Je to možný? to by pak sada čtyř pístů vyšla hodně přes 30t.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
pozri cena jedneho piestu na moj motor je od 90 do 120 libier
cize cca 120 az 160Euro ..
tak sa skus teda pozret este raz na tu stranku ..
ci tam nepisu niekde ze EACH alebo SET
cize cca 120 az 160Euro ..
tak sa skus teda pozret este raz na tu stranku ..
ci tam nepisu niekde ze EACH alebo SET
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Pro jistotu sem jim ještě napsal, ale opravdu to vypadá, že je to cena za jeden píst. Libor je poptával ještě u někoho jinýho v zahraničí a ten mu řekl skoro stejnou cenu.
www.jfperformance.cz
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
pozor ona je to zákazková výroba jak sem byl upozorněn proto ta cena....Nevím jak na tom bude CP s cenou ale nebude se to nějak významně lišit....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Ještě bych měl možnost koupit od streetkida z hondaclubu použitý vysokokompresní kovaný SRP písty na D16 SOHC. Problém je v tom, že i když na SOHC mají kompresi 10,4:1 tak na DOCH mají jen 8,5:1, takže abych se dostal na původních 9,5:1, tak bych musel stáhnout blok tak o 0,2mm a hlavu alespoň o 0,8mm. Myslíte že by to bylo takhle schůdný?
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
ja by som zbytocne z hlavy neuberal, pokial to nieje nevyhnutne...
a z bloku sa tiez moc neda, pokial ma byt nejaka ta vola medzi piestom a hlavou...
kedze tiez riesim piesty, ..tak ceny mi pridu vsade priblizne rovnake..
samo JP ci SRP su "lacnejsie" ..ale to tiez len do doby, kym si k tomu clovek nepripocita
cenu za dopravu + clo + VAT ...
a z bloku sa tiez moc neda, pokial ma byt nejaka ta vola medzi piestom a hlavou...
kedze tiez riesim piesty, ..tak ceny mi pridu vsade priblizne rovnake..
samo JP ci SRP su "lacnejsie" ..ale to tiez len do doby, kym si k tomu clovek nepripocita
cenu za dopravu + clo + VAT ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Písty P29 YCP vs. NPR
Mně se to taky právě nechce brát až o tolik, protože pak už s tím nikdy nic neudělám.
Teď sem koukal ještě po nějakých dalších pístech a SRP vyrábí ještě jedny vysokompresní písty, který by na mým motoru bez jakýhokoliv snižování měli udělat kompresi 10,4:1 a ty se mi líbí asi nejvíc.
Ještě sem našel u CP jedny, který by možná byly ještě o kousek lepší, ale nemůžu k nim najít žádný parametry (comp. height, dome) a ani fotku. Nevíte kde by se dali sehnat nějaký podrobnosti k pístům od CP?
Takhle vypadají ty SRPéčka

Teď sem koukal ještě po nějakých dalších pístech a SRP vyrábí ještě jedny vysokompresní písty, který by na mým motoru bez jakýhokoliv snižování měli udělat kompresi 10,4:1 a ty se mi líbí asi nejvíc.
Ještě sem našel u CP jedny, který by možná byly ještě o kousek lepší, ale nemůžu k nim najít žádný parametry (comp. height, dome) a ani fotku. Nevíte kde by se dali sehnat nějaký podrobnosti k pístům od CP?
Takhle vypadají ty SRPéčka

www.jfperformance.cz