Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Eclesia
Příspěvky: 47
Registrován: 04 srp 2007 15:09
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II

Příspěvek od Eclesia »

Zdravíčko,

nejezdí tady někdo tenhle EBC? Potřeboval bych popostrčit a osvětlit přesně co která funkce dělá .
Návod sice mám ale s toho jsem úplně mimo a ani na světových fórech jsem moc nepochopil.
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II

Příspěvek od Beaver »

Mám Profec A, nicméně ačkoliv ovládání je trochu odlišné, v principu to funguje furt stejně. Takže v čem je problém?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Eclesia
Příspěvky: 47
Registrován: 04 srp 2007 15:09
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II

Příspěvek od Eclesia »

Problém jako takový není žádný , jen bych potřeboval český a polopaticky vysvětlit co která funkce dělá a jak je nastavené . Funkce co tam mám, SET, GAIN, SET GAIN, WARNING, LIMITER, PEAK a LAST BOOST.
Podle návodu jsem si zběžně vypočítal a nastavil low tlak, podle displeje i budíku odpovídá, jen mám problémy s nástupem a reakcí turba .
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II

Příspěvek od Beaver »

No návod to popisuje podle mě celkem rozumně. Funkce SET slouží na procentuální nastavení boostu nad základní hodnotu. 0 je prostě tlak, kdy otevře v sérii actuator. 100 je maximum, co turbo dovolí, tj. de facto bez omezení. Není to žádná exaktní hodnota, je to prostě jen procentuální nárůst. GAIN nastavuje citlivost ventilu. To může být možná tvůj problém. Hodnotu GAIN je potřeba snížit, pokud se ti objevuje overboost (tj. turbo tlačí přes maximální hodnotu, kterou sus na controlleru nastavil). Naopak pokud ti boost padá při vyšších otáčkách nebo roste pomalu s otáčkama, musíš GAIN navýšit. LIMITER je ochranná funkce, která se aktivuje při overboostu a procentuelně se pokusí stáhnout boost dle zadané hodnoty (tj. třeba o 20 procent). Pokud tam máš 0, je ochrana vypnutá, pokud dáš 99, prakticky to při dosažení limitu deaktivuje všechny funkce boost controlleru a vrátí řízení obtoku do série na actuator a jeho pružinu. PEAK je jen informativní funkce a ukazuje nejvyšší dosažený plnící tlak. LAST BOOST je taky jen info, pokud sundáš nohu z plynu na aspoň tři sekundy, zobrazí poslední dosaženou hodnotu plnícího tlaku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“