Porsche 911 GT3
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Porsche 911 GT3
v pohode,kolik tlaci vazne netusim,ale dostal jsem ted tlak turba tak az ho tam za dva tydny namontujem budu vedet vic.
SEAT LEON CUPRA
Re: Porsche 911 GT3
tak proc tu tlacis todleMacca píše:A kdo řikal že mám káru?!?
Auta maj moc kol....
Nebo teda auto mam taky, hlavně na zimu - českou klasiku - zadokolku na pěkný driftíky.
Schválně jestli přijdete na to co to je když to neni auto

Macca píše:Pod šest úplně v poho......
máš plnou tašku jó máš?
Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla?Tommy-cupra píše:na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????barbucha píše:No jistě, když srovnáš takovýhle motory jak se ti hodí. A co myslíš, jak by dopadnul souboj dvou stejně těžkejch zadokolek na 400m z nichž jedna by měla třeba 3litrový TDi s výkonem 230ps při 4000ot/min a 500Nm při 2000-4000ot proti 3litrovýmu N/A benzínu s lineárním nárůstem výkonu do 300Ps 7500ot/min a 300 Nm 5500ot? Obě auta by mohla mít ideální odstupňování převodovky pro tuhle dráhu. Myslíš že naftě pomůže skoro dvakrát větší točivej moment už od volnoběhu? A nechtěj vědět jak by to dopadlo kdyby byl ten benzín taky přeplňovanej aby to bylo spravedlivý. A mrkni se taky na výsledky všech sprintů co se u nás jezdí. Ještě jsem neviděl žádnou naftu pod 14s (možná že ten Golf I to dokázal, ale fakt si nejsem jistej), ale benzínů to dokážou mrakyAlesShi píše: jj, 1,9 110kW TDI ti nepreplnovanou 1,8ku 110kW roznese na kopytech.

- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Tuto nikam nevedoucí rozepři o benzínových a naftových motorech bych ukončil asi takto:
Nafta, ať se to někomu nemusí líbit, je v dnešní době na dobré úrovni k tomu, aby byla schopná prohánět benzín. Na okruhu i na normální cestě by ale (až na vzácnou vyjímku Audi R8 ) všem 911 GT3 natrhla pr....
HOWGH
Nafta, ať se to někomu nemusí líbit, je v dnešní době na dobré úrovni k tomu, aby byla schopná prohánět benzín. Na okruhu i na normální cestě by ale (až na vzácnou vyjímku Audi R8 ) všem 911 GT3 natrhla pr....



HOWGH
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
v pohode,to beru,k tomu type r,jasne ze mam velkou vyhodu diky 4x4 a mas pravdu ze ke konci me dojizdi protoze teprve ve vysokych otackach ozije,coz je muj problem. Me to jede spis vespod,ale je to jen otazka casu a ladeni kdy to pojede lip i na trojku a ctyrku. Nejhorsi je ze je to jako vsude otazka penezbarbucha píše:Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla?Tommy-cupra píše:na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????barbucha píše: No jistě, když srovnáš takovýhle motory jak se ti hodí. A co myslíš, jak by dopadnul souboj dvou stejně těžkejch zadokolek na 400m z nichž jedna by měla třeba 3litrový TDi s výkonem 230ps při 4000ot/min a 500Nm při 2000-4000ot proti 3litrovýmu N/A benzínu s lineárním nárůstem výkonu do 300Ps 7500ot/min a 300 Nm 5500ot? Obě auta by mohla mít ideální odstupňování převodovky pro tuhle dráhu. Myslíš že naftě pomůže skoro dvakrát větší točivej moment už od volnoběhu? A nechtěj vědět jak by to dopadlo kdyby byl ten benzín taky přeplňovanej aby to bylo spravedlivý. A mrkni se taky na výsledky všech sprintů co se u nás jezdí. Ještě jsem neviděl žádnou naftu pod 14s (možná že ten Golf I to dokázal, ale fakt si nejsem jistej), ale benzínů to dokážou mraky

SEAT LEON CUPRA
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
souhlasMosťa píše:Tuto nikam nevedoucí rozepři o benzínových a naftových motorech bych ukončil asi takto:
Nafta, ať se to někomu nemusí líbit, je v dnešní době na dobré úrovni k tomu, aby byla schopná prohánět benzín. Na okruhu i na normální cestě by ale (až na vzácnou vyjímku Audi R8 ) všem 911 GT3 natrhla pr....
![]()
![]()
![]()
HOWGH
SEAT LEON CUPRA
Re: Porsche 911 GT3
alesshi: Ty si debil co....
Re: Porsche 911 GT3
Tommy-cupra: Tak tramvaj fakt ne 

Re: Porsche 911 GT3
alesshi: A pod šest totale v poho a to se budu ještě přitom koukat po krajině....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 911 GT3
proc si nerekl hned ze tu delas machra s tim ze ti udela masina pod 6 s.Tohle je fakt obcas demence forum.Vsude tady pisou o autech v tomhle tematu a o casu 0-100 a ty tu napises ze to udelas taky pod 6 s a pak nakonec rekne ze to udela s motorkouMacca píše:alesshi: A pod šest totale v poho a to se budu ještě přitom koukat po krajině....

Audi Coupe Quattro
Jenže tobě to ve vysokých nepojede, do vysokých se ani nedostaneš, jelikož hoření nafty neurychlíšTommy-cupra píše:v pohode,to beru,k tomu type r,jasne ze mam velkou vyhodu diky 4x4 a mas pravdu ze ke konci me dojizdi protoze teprve ve vysokych otackach ozije,coz je muj problem. Me to jede spis vespod,ale je to jen otazka casu a ladeni kdy to pojede lip i na trojku a ctyrku. Nejhorsi je ze je to jako vsude otazka penezbarbucha píše:Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla?Tommy-cupra píše: na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????. Jinak souhlasim,na blbnuti bych si taky naftu nekoupil.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Porsche 911 GT3
to mas pravdu,ale muzu posunout omezovac a mit lepsi soft,pak uz ani nebudu potrebovat vyssi otacky protoze budu davno pryc nez type r se vubec probudï. Ale to je samozrejme jen teorie a hlavne min 70 tis kc investice 

SEAT LEON CUPRA