Porsche 911 GT3

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
stqeno
Příspěvky: 67
Registrován: 21 črc 2005 20:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stqeno »

mam jen jednu otazku, kolik tlaci?
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

stqeno píše:mam jen jednu otazku, kolik tlaci?
to je na me?
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
stqeno
Příspěvky: 67
Registrován: 21 črc 2005 20:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stqeno »

jj sorry ze se ptam
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Tommy-cupra »

v pohode,kolik tlaci vazne netusim,ale dostal jsem ted tlak turba tak az ho tam za dva tydny namontujem budu vedet vic.
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od AlesShi »

Macca píše:A kdo řikal že mám káru?!?
Auta maj moc kol....
Nebo teda auto mam taky, hlavně na zimu - českou klasiku - zadokolku na pěkný driftíky.
Schválně jestli přijdete na to co to je když to neni auto :)
tak proc tu tlacis todle :mad: kdyz mas srot shade
Macca píše:Pod šest úplně v poho......
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Tommy-cupra píše:
barbucha píše:
AlesShi píše: jj, 1,9 110kW TDI ti nepreplnovanou 1,8ku 110kW roznese na kopytech.
No jistě, když srovnáš takovýhle motory jak se ti hodí. A co myslíš, jak by dopadnul souboj dvou stejně těžkejch zadokolek na 400m z nichž jedna by měla třeba 3litrový TDi s výkonem 230ps při 4000ot/min a 500Nm při 2000-4000ot proti 3litrovýmu N/A benzínu s lineárním nárůstem výkonu do 300Ps 7500ot/min a 300 Nm 5500ot? Obě auta by mohla mít ideální odstupňování převodovky pro tuhle dráhu. Myslíš že naftě pomůže skoro dvakrát větší točivej moment už od volnoběhu? A nechtěj vědět jak by to dopadlo kdyby byl ten benzín taky přeplňovanej aby to bylo spravedlivý. A mrkni se taky na výsledky všech sprintů co se u nás jezdí. Ještě jsem neviděl žádnou naftu pod 14s (možná že ten Golf I to dokázal, ale fakt si nejsem jistej), ale benzínů to dokážou mraky
na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????
Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla? :lol:

Uživatelský avatar
Mosťa
Příspěvky: 215
Registrován: 22 lis 2004 11:56
Bydliště: Valašské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mosťa »

Tuto nikam nevedoucí rozepři o benzínových a naftových motorech bych ukončil asi takto:

Nafta, ať se to někomu nemusí líbit, je v dnešní době na dobré úrovni k tomu, aby byla schopná prohánět benzín. Na okruhu i na normální cestě by ale (až na vzácnou vyjímku Audi R8 ) všem 911 GT3 natrhla pr....
:lol: :lol: :lol:
HOWGH
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN


Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

barbucha píše:
Tommy-cupra píše:
barbucha píše: No jistě, když srovnáš takovýhle motory jak se ti hodí. A co myslíš, jak by dopadnul souboj dvou stejně těžkejch zadokolek na 400m z nichž jedna by měla třeba 3litrový TDi s výkonem 230ps při 4000ot/min a 500Nm při 2000-4000ot proti 3litrovýmu N/A benzínu s lineárním nárůstem výkonu do 300Ps 7500ot/min a 300 Nm 5500ot? Obě auta by mohla mít ideální odstupňování převodovky pro tuhle dráhu. Myslíš že naftě pomůže skoro dvakrát větší točivej moment už od volnoběhu? A nechtěj vědět jak by to dopadlo kdyby byl ten benzín taky přeplňovanej aby to bylo spravedlivý. A mrkni se taky na výsledky všech sprintů co se u nás jezdí. Ještě jsem neviděl žádnou naftu pod 14s (možná že ten Golf I to dokázal, ale fakt si nejsem jistej), ale benzínů to dokážou mraky
na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????
Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla? :lol:
v pohode,to beru,k tomu type r,jasne ze mam velkou vyhodu diky 4x4 a mas pravdu ze ke konci me dojizdi protoze teprve ve vysokych otackach ozije,coz je muj problem. Me to jede spis vespod,ale je to jen otazka casu a ladeni kdy to pojede lip i na trojku a ctyrku. Nejhorsi je ze je to jako vsude otazka penez :mad: . Jinak souhlasim,na blbnuti bych si taky naftu nekoupil.
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

Mosťa píše:Tuto nikam nevedoucí rozepři o benzínových a naftových motorech bych ukončil asi takto:

Nafta, ať se to někomu nemusí líbit, je v dnešní době na dobré úrovni k tomu, aby byla schopná prohánět benzín. Na okruhu i na normální cestě by ale (až na vzácnou vyjímku Audi R8 ) všem 911 GT3 natrhla pr....
:lol: :lol: :lol:
HOWGH
souhlas
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

alesshi: Ty si debil co....

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

Tommy-cupra: Tak tramvaj fakt ne :lol:

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

alesshi: A pod šest totale v poho a to se budu ještě přitom koukat po krajině....

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Tom_ »

Macca píše:alesshi: A pod šest totale v poho a to se budu ještě přitom koukat po krajině....
proc si nerekl hned ze tu delas machra s tim ze ti udela masina pod 6 s.Tohle je fakt obcas demence forum.Vsude tady pisou o autech v tomhle tematu a o casu 0-100 a ty tu napises ze to udelas taky pod 6 s a pak nakonec rekne ze to udela s motorkou :alien:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

To Macca: a co máš za 2 kola když už děláš ramena???
PS: nechci bejt zlej, ale každý malý dítě ví, že motorka je vždy (téměř vždy) rychlejší než auto, tak proč kvůli tomu dělat ramena.
Mam rád motorky ale s autem mezi autama a s moto mezi motorky.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tommy-cupra píše:
barbucha píše:
Tommy-cupra píše: na HSM 1 jsem udelal s naftovou cuprou 13,92 dvakrat za sebou a jednou 13,96 a to je teprve zacatek. Takze bych ty nafty zas tak nepodcenoval. Nerikam ze se muzeme rovnat s autama jako je evo nebo sti,ale uz by se s nama melo pocitat,protoze kdyz nafta udela na sprint 220 konovou hondu type r asi uz to o necem svedci nemyslis??????
Já ale nemám nic proti naftě, dokonce jsem se tady nedávno rozplýval nad naftovým bavorákem 330d, ale reagoval jsem na Alesshiho výrok že benzíny dostávají od nafty na prdel. Nafta má prostě bezkonkurenčně nejlepší poměr výkon/spotřeba, ale pokud by si měl člověk vybírat auto jen na vyblbnutí, pak je benzín při shodným objemu nebo přeplňování jednoznačně ostřejší. A teď upřímně, TypeR je N/A předokolka takže na startu nemá proti 4x4Cupře žádnou šanci. Ujížděl si jí nebo tě před cílem doháněla? :lol:
v pohode,to beru,k tomu type r,jasne ze mam velkou vyhodu diky 4x4 a mas pravdu ze ke konci me dojizdi protoze teprve ve vysokych otackach ozije,coz je muj problem. Me to jede spis vespod,ale je to jen otazka casu a ladeni kdy to pojede lip i na trojku a ctyrku. Nejhorsi je ze je to jako vsude otazka penez :mad: . Jinak souhlasim,na blbnuti bych si taky naftu nekoupil.
Jenže tobě to ve vysokých nepojede, do vysokých se ani nedostaneš, jelikož hoření nafty neurychlíš :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Tommy-cupra »

to mas pravdu,ale muzu posunout omezovac a mit lepsi soft,pak uz ani nebudu potrebovat vyssi otacky protoze budu davno pryc nez type r se vubec probudï. Ale to je samozrejme jen teorie a hlavne min 70 tis kc investice :-(
SEAT LEON CUPRA

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“