s tím letadlem bych to moc nerozváděl, já mám japonské auto které v roce 1982 končilo výrobu a má v N/A verzi cca 160 koní a stačí mu dát vačka ze slabšího motoru toho saméhop typu a je tam hned 180 +-, ale určitě je to pěknej kousek, kterej stojí za zachování a určitě se s ním dá najezdit hodně kilometrů, jinak ani to moje není letadlo, za letadla bych považoval auta s 200koněma na tunu a vícTomáš Porsche píše:Konečně člověk co mi nepřesvědčuje o tom že mam audi. A ví že tu měla 924 ale k té lenosti vezmem li v potaz že je to auto z roku 83 a první sjelo z linky v roce 82 tak si mislím že ve své době a ještě deset let po ní to bylo kurva letadlo za rozumnej penízBeaver píše:Ono tohle Porsche neni tak uplne typicke Porsche a tak to neni tak dramaticky. Sice oproti 924 uz to nema motor Audi, ale porad je to lina ctyrvalcova mrcha a bez toho turba to je fakt nezajimavy. Plati ale furt to, ze kdyz je mozny mit turboverzi, tak cpat kompresor na N/A je bez zkusenosti financni nesmysl.StanleyV6 píše:U Porsche je fakt, že to nebude levné ale pořád levnější než do toho shánět a zapojovat aftermarket turbo nebo kompressor
Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Porsche 944 2.5L 120kw a jeho přeplnění kompressorem
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz