JirkaŠ píše:
Jak to může takhe explodovat?Jak to že to neodfoukla pojistka na lahvovém ventilu?Já si to neumím přesně přeložit ,nebyl prvotní požár toho auta a následně exploze lahve?A stejně by to měla odfouknout pojistka.Nám už několik pojistek zafungovalo už při teplotách okolo 30 st.C.
Ten majitel nechtene nechal zapnuty ohrivac lahve, pojistka selhala, lahev expodovala . Mne se pred par lety podarilo roztrhat cely intake manifold na kusy - po selhani spinace solenoidu a opetovnem nastartovani motoru . Moc hezka exploze...
No s ohříváním láhve zkušenosti nemám,my spíše láhve chráníme před ohřátím.To ty ohříváky nemají termostatickou kontrolu teploty??A tu pojistku musel mít určitě vyměněnou za pořádný špunt.
Edelbrock system, mám vstřikování (myslím u auta), stálo mě to s poštou 14 000,- je to plnohodnotnej systém, takže je nesmysl, že aby to fungovalo to musí stát 36 000,- apod ...
Taboo píše:Ja to nijak zajimave anebo prekvapujici nenachazim. Uvadet a tvrdit se da kdejaka blbost, ale proti overenym faktum a praktickym zkusenostem to neobstoji.
přesně tak
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
MarauderZ28 píše:Edelbrock system, mám vstřikování (myslím u auta), stálo mě to s poštou 14 000,- je to plnohodnotnej systém, takže je nesmysl, že aby to fungovalo to musí stát 36 000,- apod ...
Edelbrock's EFI nitrous systems are easy to install and interface with the on-board powertrain computer. Kit includes a 10 lb. capacity nitrous bottle (shipped empty), nitrous solenoid, aircraft quality steel braided hose, nitrous filter, jet selection, aircraft quality fittings and all necessary switches, brackets, and hardware for a complete installation.
Edelbrock's EFI nitrous systems are easy to install and interface with the on-board powertrain computer. Kit includes a 10 lb. capacity nitrous bottle (shipped empty), nitrous solenoid, aircraft quality steel braided hose, nitrous filter, jet selection, aircraft quality fittings and all necessary switches, brackets, and hardware for a complete installation.
Podle popisu se jedná o "suchý"systém,pak rozumím i ceně.Tyto systémy neřeším.
jinak pokud nejde o přímej vstřik do válců je wet/ dry systém vždy stejnej pro jakejkoli počet válců, svědčí o tom fakt, že systém určenej pro V8 wet, sem montil kámošovi na 4 vál naprosto bez problémů funguje rok a půl ...
flašky plním v Chrudimi 10lbs flašku tam naplněj za 850,-
teď mám vyhlídlej novej systém přímo pro LT1, wet, kit obsahuje 2+2 směsovací trysky, nahřívací dečku pro flašku apod. a cena bez pošty sem 17500,-
(je teda možný, že někteří výrobci maj určený systémy pro různej počet válců, každopádně s tím sem se nesetkal)
to že je to fuk vyplívá i z tohohle kitu opět od Edelbrocku - je fuk zda je to V6 nebo L4
Edelbrock Nitrous Oxide System, EFI, Wet, 50-60-70 hp, 10 lb. Bottle, Polished, L4/ V6, Kit, price - 520 USD
MarauderZ28:O plnění té flašky jsem se tenkrát bavil s panem Fajglem,prý když nemáš tu flašku homologovanou v ČR tak ti to nikde nenaplní pokud tam nemáš známé bo tak něco...poslal by jsi mi kontakt na ty chrudimáky pokud k tomu nepotrebuješ homologaci?Díky
Víte co mně přijde strašně zvláštní? Vždycky když někdo s něčím novým přijde tak to dokážete skvěle kritizovat. Ale jakým právem? Co jste sami dokázali? Pořád tu jen někdo fňuká, pomlouvá, kritizuje, ale zamyslete se co jste sami dokázali......... prd
Myslím, že JirkaŠ už toho najezdil hodně, spoustu toho také postavil a nyní se na vaše nářky snaží vyplnit mezery v sortimentu zboží a služeb a za to si vyslouží tyhle kritiky a urážky? Je to přeci na vás rozhodnout se zda si něco zajistíte sami nebo zda se svěříte do rukou lidí kteří s tím mají praktické, mnohaleté zkušenosti.
Já prodávám služby a zboží také a bohužel se pořád setkávám s tím, že si lidé myslí, že jsme drazí. Proč? Protože si vždycky řeknu takovou cenu abych mohl odevzdat kvalitní produkt nebo službu. Pokud bych se nechal tlačit dolu s cenou bude to zcela jistě znamenat snížení kvality a o to nestojím.
Zamyslete se než budete zase příště někoho drbat.
Díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
souhlasil bych s Tebou do posledního písmenka, nicméně pokud prodejce tvrdí něco co není absolutně pravda, ohradím se proti tomu i kdyby to tvrdil nevím jakej machr - jde mi o tohle:
"BH:Ta nabídka je cenově plus,mínus na stejno se mnou.Opravdu použitelná sada je min.za 25 995,-Kč,ty levnější jsou pro karburátorové motory a ty jsem nenabízel.Nechci se tu přetahovat o slovíčka.Mě zaujalo,to že jsi napsal za poloviční cenu.A to by zajímalo i mě"
je mi jasný, že těžko někdo bude konkurovat ceně za kolik si to dokážu koupit já sám, nicméně já si to kupuju pro sebe, neživím se tím a ani nechci to ani nikomu shánět, ceny jsem napsal ne proto abych kazil kšeft, ale proto že sem byl na cenu dotázán. Druhá věc je ta, že na tomhle foru prodat takovou věc je dle mě značně složitý neb je tu x šťouralů, který pasou po co nejnižších cenách (jako na autohifi nemáš šanci nic prodat jako ofiko prodejce) pamatuju když sem se před půl rokem nabídl, že dovezu takový ty stupidně jednoduchý nitra který vycházeli teď už nevím zda na 8 nebo na 11 tis - nejdřív asi 6 lidí a pak když sem vše vytelefonoval, zajistil dopravu bomb, najednou všem došli peníze a zbyl sem asi jen já a ještě jeden člověk. Proto sem se zařekl a zvysoka kašlu na nějakej dovoz dílů pro koncový zákazníky. Proti JirkoviŠ nic nemám jen mi jeho komunikace přišla prostě mírně arogantní (jen můj pocit)
Co vím, tak kluci co se živěj tuningem na forech neprodali nikdy nic (nebo trošky) osobně bych fora použil pro reklamu, na srazech "rozbil" prezentaci s nabídkou a reálnou ukázkou namontovanejch v autech, tam je dle mě síla lidí kteří maj peníze rádi připlatěj za profi instalaci a patřičnej servis. Vzpomínám že sem před rokem vyplácal celou bombu neb furt někdo prudil, že to chce koupit a chce cejtit jaký to je ...
Ahoj, snat nevadi ze som ozivil tuto zabudnutu debatu - temu, ale z tych prehladanych mi prisla najrozmumnejsia.
Moja otazka je ci sa opalti dat nitro do motrou fita barchetta 1.8 16V najazdene 90tis. km, r.v 1998.
Hlavne mi ide oto ci to ten motor vzdrzi. Z toho co som tu cital tak by som sa priklonil k tej mokrej variante, a zastavbe s malou 10lb flasou. Nebude to na ziadne tahy ani preteky, len tak preradost, vyuzite 2-3x do roka na predvedenie a pobavenie.
Co myslite?
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960 Som Amater - ale snazim sa
Měl jsem to v autě. Nárůst o 75hp. Svezení pěkné,motor ol.ovšem když jsem za dva měsíce "propalil" 13000kč v plynu,tak jsem to prodal. Nevím jak teď,ale já měl zdroj 5kg n20 3900.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Taboo píše:Ja musim zahrat lahev nad 80*F, abych se dostal s tlakem nad 900 psi, jinak je ten nitrous prilis liny a nedobre atomizuje.
To je zajimave, jak kazdy prezentuje ponekud jine vysledky. Ted koukam na: http://www.max-boost.co.uk/max-boost/in ... rmance.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
konkretne odstavec "Bottle Heater Controversy". Je tam celkem uveritelne vysvetlena ta exploze, hlavni ovsem je ze treti odstavec rika, ze teply N2O je horsi nez studeny kvuli jakemusi fazovemu prechodu ci co. Tak nevim...
Tiez som o tom davnejsie uvazoval, no na sezonu a na spravenie casu na stvrt mile som o tom uvazoval znova... Tento kit Zex 82011 stoji okolo 500 dolacov, je to kompletny set, vidiet tam aj nejaku RJ krabicku. Chcem sa spytat, ci je to kompletny system, ktory uz nic nepotrebuje? Mozno blba otazka, je to kazdemu jasne, ale je potreba pocas vstrekovania nitra pridavat aj palivo - benzin? Ak ano, ako? Piggy systemom, alebo to dokaze ta riadiacka nitra?
misokgb - ak som dobre pochopil tak ten suchy sistem palivo nepridava, pouziva sa len pri plnom plyne (na podlahe).
co sa tyka mna, tak skor by som potreboval nieco s takouto flasou:http://www.sportovniautodoplnky.cz/nos- ... age&id=207 nakolko moje kabrio ma kufor o obsahu 165L a tak tam miesta nieje .
A teiz som cital ze flasa musi byt otocena semrom dozadu a naklonena dole, velmy by jej skodilo byt kolmo v smere jazdy?
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960 Som Amater - ale snazim sa
Taboo: dajme tomu, ze to hodim na moj 2.0TS so 170ps po upravach chip, vyfuk, sanie, znizena hlava, bude mat 220ps s nitrom. Vydrzal by motor bez ujmy, pri dobrom mazani s kvalitnym olejom niekolko sprintov za sebou s pouzitim nitra? Ja viem, blba otazka, ked nikto nevie v akom stave je motor pri tolkych km, no vyzera v pohode... Tak hento by som tam len namontoval - suchy nitrokit, a palivo teda pridavat netreba externymi vstrekmi? Pri zosliapnuti plynu bude palivo dost pridane, alebo moja seriova RJ na to zareaguje a prida paliva este viac? Ale to je asi blbost, kym to nezmera vaha vzduchu, na pokyn ktorej by malo ist automaticky viac paliva...
Viem, ze to je niekolkosekundova zalezitost, no pri nespravnej A/F ratio aj tych par sekund velmi uskodi motoru, nie? Pripadne zakupit wideband O2 senzor, ktory planujem uz dlhsie? A podla toho pridavat/uberat na intenzite mnozstva nitra v sani... Bavime sa o spektre 4000-7000rpm, kde su dost vysoke bomby na uz tak znizenu hlavu...
Ok, to su tie body 15-16-17? Je to nejaky ventil, ktory prida tlak v palivovej liste? Taboo prosim popis to trochu blizsie, snazil som sa to lustit aj anglicky, resp. ako tento konkretny kit od ZEXu podrobnejsie funguje... Po aktivacii sa oklame vaha vzduchu a na zaklade toho sa prida benzin, alebo tam ten "ventil" na obrazkoch prida nejako tlak v pal. liste po aktivovani systemu? Auto seriovo nema chladic oleja - je to velky problem? Nechcem ten motor na ukor nejakych par sekundovych 50ps uplne poslat do vecnych lovist... Vdaka Inak, kde to najlacnejsie kupit, pripadne je nejaky CZ/SK dovozca?
najde sa tu niekto kto by vedel zohnat tu Zex 82011, aka je jeho cena, kedze v shope v CR som akosi nenasiel, pomoct s pripadnou montazou, a samozrejme ma s takouto montazou skusenosty?
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960 Som Amater - ale snazim sa