přestavba kompressoru na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak to ti nepovim ani na mercedes clubech nevedi ja se snažil ptat a nic moc
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

no tak to je skoro lepsi nez kdyby presne vedeli ze je pro ne 200k km smrtelnejch :lol:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

to určite ne protože na japonskejch strankach jsem nejak našel jednoho a ten mel 320koniku ale to bylo vše co jsem se z toho rosipanyho čaje(jejich pismo) dozvedel
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

320k uz hodne
pak moc vysoky naklady na jezdeni do prace

neco nad serii by nemuselo vyjit tak strasne 8)
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

AlesShi píše:320k uz hodne
pak moc vysoky naklady na jezdeni do prace
Spotřeba není zas tak odvislá od výkonu jak od nohy na plynu. Dá se do práce jezdit i s oturbeným autem o výkonu 600 koní zhruba v rozmezí sériové spotřeby paliva. Navíc kdo jde po výkonu, měl by čekat, že pokud ho bude používat, bude muset ty koně krmit :D

Čestnou výjimkou jsou samozřejmě majitelé VW TDI, kteří mají 400+ HP a jezdí za 4/100. Tak jsme jim aspoň zdražili naftu :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

hodne koni hodne ovsa
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

kurcis chlapi proč řešíte takové pikacoviny? když už chcete upravovat to si nemužete najít neco co potenciál má už třeba v základu???

Když tady čtu že 320PS je rpo to auto smrt - předpokládám že i po upravách tak si říkám co to musí bejt za "plečku" motor ( nic ve zlém ale podle toho co píšete to absolutne není vhodné k nejakým hardcore upravam :( )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

Beaver píše:
AlesShi píše:320k uz hodne
pak moc vysoky naklady na jezdeni do prace
Spotřeba není zas tak odvislá od výkonu jak od nohy na plynu. Dá se do práce jezdit i s oturbeným autem o výkonu 600 koní zhruba v rozmezí sériové spotřeby paliva. Navíc kdo jde po výkonu, měl by čekat, že pokud ho bude používat, bude muset ty koně krmit :D

Čestnou výjimkou jsou samozřejmě majitelé VW TDI, kteří mají 400+ HP a jezdí za 4/100. Tak jsme jim aspoň zdražili naftu :lol:
spotrebu benzinu jsem nemyslel, spis aby se pri 300k nemuseli casteji menit vnitrnosti 8)
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

Idaho píše:kurcis chlapi proč řešíte takové pikacoviny? když už chcete upravovat to si nemužete najít neco co potenciál má už třeba v základu???

Když tady čtu že 320PS je rpo to auto smrt - předpokládám že i po upravách tak si říkám co to musí bejt za "plečku" motor ( nic ve zlém ale podle toho co píšete to absolutne není vhodné k nejakým hardcore upravam :( )


ale sem nikdo nepsal ze pri 320 to je konec
nikdo nevi co ty 230k davaj :?

mensi remenice, sani, vejfuk neni hárdkór uprava :D
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

zdravim vas dloooouho jsem tu nebyl vlezla mi dotoho všeho přestavba bytu.rad bych se vratil ktematu zvišeni vykonu na okompresorovanem mercedesu.chtel bych se optat zda je nekdo schopen spočist zmenšeni remenice a poradit zda jit do pevne řemenice nebo radši nechat elektronicky spinanou.ma představa je se ze 190koniku dostat nekam k 250 pro začatek.motor neni generalkovany ale je ve špičkovem stavu.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

potřebuju vědět co v tom je za kompresor (eaton? jakej, M42,M64,m62?), jaký průměry maj řemenice na klice a na kompu...

pokud bys chtěl nechat komp. běžet natvrdo, budeš muset vymyslet obtokovou klapku jako má VW na G60, kdy před škrtícíma klapkama je jedna, která odpustí vzduch zpět za filtr.Tahle klapka je táhlem spřažená s klapkama a zajišťuje to, že motor dostává plnou nálož vzduchu, jen při plně sešláplým plynu...

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

ta obtokova klapka tam je i přesto že mam elektronicky ovladanou řemenici jsem přišel ted ze šichty ale zitra to omeřim a pošlu
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak jsem zmeřil řemenice mneřeno přes řemen na kompresoru je cca 100mm a na klice cca 185mm nemam tucha jak moc přesne to potřebuješ ale prušvih je v tom že o kompresoru nevim nic štitek jsem sice našel ale dukladne omytej a neco raženeho nanem nebylo
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no předpokládám, že v tom asi bude nějaká M62, nebo M64rka od eatonu..řemenice..poměr 1.8:1 by asi taky odpovídal..

teoreticky podle mapy kompresoru, by to ta M62jka, nebo M64 měla zvládnout naplnit s tímto převodem (a to je ještě velká rezerva-12000 jsou otáčky kompresoru, dky ještě dokáže poměrně účinně plnit..) již na cca 5000ot/min.. ten výkon 250 PS reálnej při cca 1.4-1,5 bar... otázka jejakej je teď plnící tlak a co je v možnostech jednotky (G60tka od VW a její digifant je schopen ještě "nějak uřídit" cca 260PS a 1.6 bar, když zahodím by-pass ventil a přidám tlak paliva...)

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jsem krapet natvrdlej co teda radiš okolik zvišit převodovej pomner??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

jakej máš momentálně plnící tlak? nejprv bych změřil jaký tlaky dává.. potom bych zjistil jak je regulovanej plnící tlak...pokud ho sráží elektronika stejným způsobem jako u VW pomocí by-pass ventilu, tak by ten tlak šlo zvednout zásahem do jednotky..

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

no pokusim se to přemneřit jen mi řekni při jakejch podminkach a jak to vše zjistit tlak mi je jasnej
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

zdravim možna blba otazka ale kdy u kompresoru mneřit tlak stači to při ne utralu nebo to musi bejt za jizdy při jakych podminkach to mam zmeřit?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no nejlíp za jízdy při vyšší zátěži...

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

takže třebas trojak a pekne mu naložit od spoda až do omezovače ju
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak zmeřeno nejvišši tlak 0,5bar ale co mne překvapilo že při otačkach nad 4500 (+ - )tlak v potrubi začne padat myslel jsem že ten tlak se bude udržovat až do max otaček.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak jak to vidite s tou upravou ??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak už došlo na vec řemenice je venku v patek ji vezu do B3tunig tam mi podle stavajici řemenice udelaji novou s vetšim prumerem a 8 dražkama misto šesti.ješte ale stale přemejšlim o pomeru řemenic jestli udelat 2,3:1 nebo 2,2:1.nekdo mi tvrdi že kompresor mam roztačet do 14000 a nekdo 13000.u vykendu vyjmu spojkovou lamelu a odešlu na předelani na keramicke obloženi.dal čekam až přijde regulator tlaku paliva.
mužete mi ješte poradit stim pomerem řemenic??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od mikey »

kozorozecek píše:tak zmeřeno nejvišši tlak 0,5bar ale co mne překvapilo že při otačkach nad 4500 (+ - )tlak v potrubi začne padat myslel jsem že ten tlak se bude udržovat až do max otaček.
to je hodne slabe ..((
s
osobne bych si nechal namontovat uego lambdu ktera ti sleduje pomer palivo vzduch a od te doby bych navysoval tlak ale samo ne tak aby si jel na suchu a propalil pist ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak se zeptam co tato lambda obnaši kde ji splašim a co ostatniho potřebuji ktomu navyšovani paliva.přiznam se
v elektronicky řizenych motorech jsem trochu opoždenej do ted jsem si hral s karbeci a mechanikymy střikačkamy
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Kit pro monitoring afr mám na prodej v inzerci. ;)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

cena a kdybych si přijel osobne je možnost ktomu dat nejake info a tak??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od Libor12 »

cena je 6760,- a mužu Ti to i namontovat a probrat mužeme i veci so se toho tveho kompresoru týka. kdyžtak sz.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak už se schyluje k montaži vetši řemenice chci zkusit to cele smontovat bez upravy jednotky chci to cele poskladat a přes AFR budik sledovat hodnoty jak se bude motor chovat jelikož tam je obtokova klapka ktera se uzavira až při plnem plynu tak si myslim že na bežnou jizdu nebude žadny problem jelikož veškery tlak jde nazpet před filtr problem muže nastat až při plnem plynu kdy se obtokova klapka uzavře a kompresor začne vše prat do motoru.pomer řemenic je 2,3 a musel jsem zvetšit řemenici na alternatoru abych zas snižil jeho otačky.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba kompressoru na turbo

Příspěvek od MarAt »

Mám zlé tušení, že se zde schyluje k nejhoršímu :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“