přestavba kompressoru na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak to ti nepovim ani na mercedes clubech nevedi ja se snažil ptat a nic moc
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
to určite ne protože na japonskejch strankach jsem nejak našel jednoho a ten mel 320koniku ale to bylo vše co jsem se z toho rosipanyho čaje(jejich pismo) dozvedel
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Spotřeba není zas tak odvislá od výkonu jak od nohy na plynu. Dá se do práce jezdit i s oturbeným autem o výkonu 600 koní zhruba v rozmezí sériové spotřeby paliva. Navíc kdo jde po výkonu, měl by čekat, že pokud ho bude používat, bude muset ty koně krmitAlesShi píše:320k uz hodne
pak moc vysoky naklady na jezdeni do prace

Čestnou výjimkou jsou samozřejmě majitelé VW TDI, kteří mají 400+ HP a jezdí za 4/100. Tak jsme jim aspoň zdražili naftu

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
hodne koni hodne ovsa
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
kurcis chlapi proč řešíte takové pikacoviny? když už chcete upravovat to si nemužete najít neco co potenciál má už třeba v základu???
Když tady čtu že 320PS je rpo to auto smrt - předpokládám že i po upravách tak si říkám co to musí bejt za "plečku" motor ( nic ve zlém ale podle toho co píšete to absolutne není vhodné k nejakým hardcore upravam
)
Když tady čtu že 320PS je rpo to auto smrt - předpokládám že i po upravách tak si říkám co to musí bejt za "plečku" motor ( nic ve zlém ale podle toho co píšete to absolutne není vhodné k nejakým hardcore upravam

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
spotrebu benzinu jsem nemyslel, spis aby se pri 300k nemuseli casteji menit vnitrnostiBeaver píše:Spotřeba není zas tak odvislá od výkonu jak od nohy na plynu. Dá se do práce jezdit i s oturbeným autem o výkonu 600 koní zhruba v rozmezí sériové spotřeby paliva. Navíc kdo jde po výkonu, měl by čekat, že pokud ho bude používat, bude muset ty koně krmitAlesShi píše:320k uz hodne
pak moc vysoky naklady na jezdeni do prace![]()
Čestnou výjimkou jsou samozřejmě majitelé VW TDI, kteří mají 400+ HP a jezdí za 4/100. Tak jsme jim aspoň zdražili naftu

máš plnou tašku jó máš?
Idaho píše:kurcis chlapi proč řešíte takové pikacoviny? když už chcete upravovat to si nemužete najít neco co potenciál má už třeba v základu???
Když tady čtu že 320PS je rpo to auto smrt - předpokládám že i po upravách tak si říkám co to musí bejt za "plečku" motor ( nic ve zlém ale podle toho co píšete to absolutne není vhodné k nejakým hardcore upravam)
ale sem nikdo nepsal ze pri 320 to je konec
nikdo nevi co ty 230k davaj

mensi remenice, sani, vejfuk neni hárdkór uprava

máš plnou tašku jó máš?
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
zdravim vas dloooouho jsem tu nebyl vlezla mi dotoho všeho přestavba bytu.rad bych se vratil ktematu zvišeni vykonu na okompresorovanem mercedesu.chtel bych se optat zda je nekdo schopen spočist zmenšeni remenice a poradit zda jit do pevne řemenice nebo radši nechat elektronicky spinanou.ma představa je se ze 190koniku dostat nekam k 250 pro začatek.motor neni generalkovany ale je ve špičkovem stavu.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
potřebuju vědět co v tom je za kompresor (eaton? jakej, M42,M64,m62?), jaký průměry maj řemenice na klice a na kompu...
pokud bys chtěl nechat komp. běžet natvrdo, budeš muset vymyslet obtokovou klapku jako má VW na G60, kdy před škrtícíma klapkama je jedna, která odpustí vzduch zpět za filtr.Tahle klapka je táhlem spřažená s klapkama a zajišťuje to, že motor dostává plnou nálož vzduchu, jen při plně sešláplým plynu...
pokud bys chtěl nechat komp. běžet natvrdo, budeš muset vymyslet obtokovou klapku jako má VW na G60, kdy před škrtícíma klapkama je jedna, která odpustí vzduch zpět za filtr.Tahle klapka je táhlem spřažená s klapkama a zajišťuje to, že motor dostává plnou nálož vzduchu, jen při plně sešláplým plynu...
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
ta obtokova klapka tam je i přesto že mam elektronicky ovladanou řemenici jsem přišel ted ze šichty ale zitra to omeřim a pošlu
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak jsem zmeřil řemenice mneřeno přes řemen na kompresoru je cca 100mm a na klice cca 185mm nemam tucha jak moc přesne to potřebuješ ale prušvih je v tom že o kompresoru nevim nic štitek jsem sice našel ale dukladne omytej a neco raženeho nanem nebylo
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
no předpokládám, že v tom asi bude nějaká M62, nebo M64rka od eatonu..řemenice..poměr 1.8:1 by asi taky odpovídal..
teoreticky podle mapy kompresoru, by to ta M62jka, nebo M64 měla zvládnout naplnit s tímto převodem (a to je ještě velká rezerva-12000 jsou otáčky kompresoru, dky ještě dokáže poměrně účinně plnit..) již na cca 5000ot/min.. ten výkon 250 PS reálnej při cca 1.4-1,5 bar... otázka jejakej je teď plnící tlak a co je v možnostech jednotky (G60tka od VW a její digifant je schopen ještě "nějak uřídit" cca 260PS a 1.6 bar, když zahodím by-pass ventil a přidám tlak paliva...)
teoreticky podle mapy kompresoru, by to ta M62jka, nebo M64 měla zvládnout naplnit s tímto převodem (a to je ještě velká rezerva-12000 jsou otáčky kompresoru, dky ještě dokáže poměrně účinně plnit..) již na cca 5000ot/min.. ten výkon 250 PS reálnej při cca 1.4-1,5 bar... otázka jejakej je teď plnící tlak a co je v možnostech jednotky (G60tka od VW a její digifant je schopen ještě "nějak uřídit" cca 260PS a 1.6 bar, když zahodím by-pass ventil a přidám tlak paliva...)
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
jsem krapet natvrdlej co teda radiš okolik zvišit převodovej pomner??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
jakej máš momentálně plnící tlak? nejprv bych změřil jaký tlaky dává.. potom bych zjistil jak je regulovanej plnící tlak...pokud ho sráží elektronika stejným způsobem jako u VW pomocí by-pass ventilu, tak by ten tlak šlo zvednout zásahem do jednotky..
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
no pokusim se to přemneřit jen mi řekni při jakejch podminkach a jak to vše zjistit tlak mi je jasnej
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
zdravim možna blba otazka ale kdy u kompresoru mneřit tlak stači to při ne utralu nebo to musi bejt za jizdy při jakych podminkach to mam zmeřit?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
no nejlíp za jízdy při vyšší zátěži...
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
takže třebas trojak a pekne mu naložit od spoda až do omezovače ju
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak zmeřeno nejvišši tlak 0,5bar ale co mne překvapilo že při otačkach nad 4500 (+ - )tlak v potrubi začne padat myslel jsem že ten tlak se bude udržovat až do max otaček.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak jak to vidite s tou upravou ??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak už došlo na vec řemenice je venku v patek ji vezu do B3tunig tam mi podle stavajici řemenice udelaji novou s vetšim prumerem a 8 dražkama misto šesti.ješte ale stale přemejšlim o pomeru řemenic jestli udelat 2,3:1 nebo 2,2:1.nekdo mi tvrdi že kompresor mam roztačet do 14000 a nekdo 13000.u vykendu vyjmu spojkovou lamelu a odešlu na předelani na keramicke obloženi.dal čekam až přijde regulator tlaku paliva.
mužete mi ješte poradit stim pomerem řemenic??
mužete mi ješte poradit stim pomerem řemenic??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: přestavba kompressoru na turbo
to je hodne slabe ..((kozorozecek píše:tak zmeřeno nejvišši tlak 0,5bar ale co mne překvapilo že při otačkach nad 4500 (+ - )tlak v potrubi začne padat myslel jsem že ten tlak se bude udržovat až do max otaček.
s
osobne bych si nechal namontovat uego lambdu ktera ti sleduje pomer palivo vzduch a od te doby bych navysoval tlak ale samo ne tak aby si jel na suchu a propalil pist ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak se zeptam co tato lambda obnaši kde ji splašim a co ostatniho potřebuji ktomu navyšovani paliva.přiznam se
v elektronicky řizenych motorech jsem trochu opoždenej do ted jsem si hral s karbeci a mechanikymy střikačkamy
v elektronicky řizenych motorech jsem trochu opoždenej do ted jsem si hral s karbeci a mechanikymy střikačkamy
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
Kit pro monitoring afr mám na prodej v inzerci. 

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
cena a kdybych si přijel osobne je možnost ktomu dat nejake info a tak??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
cena je 6760,- a mužu Ti to i namontovat a probrat mužeme i veci so se toho tveho kompresoru týka. kdyžtak sz.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
tak už se schyluje k montaži vetši řemenice chci zkusit to cele smontovat bez upravy jednotky chci to cele poskladat a přes AFR budik sledovat hodnoty jak se bude motor chovat jelikož tam je obtokova klapka ktera se uzavira až při plnem plynu tak si myslim že na bežnou jizdu nebude žadny problem jelikož veškery tlak jde nazpet před filtr problem muže nastat až při plnem plynu kdy se obtokova klapka uzavře a kompresor začne vše prat do motoru.pomer řemenic je 2,3 a musel jsem zvetšit řemenici na alternatoru abych zas snižil jeho otačky.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba kompressoru na turbo
Mám zlé tušení, že se zde schyluje k nejhoršímu 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz