Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
ale od toho přeci fórum je... Je to o diskuzi,sdělení informací tudy cesta nevede tudy ano,bez ohledu na značku. Spousta lidí si to tak představuje a spousta zase ne. Někdo investovat nebude jiný ano. Někdo si koupi auto přeplňované,někoho zkrátka neuspokojí a postaví si vlastní.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
No vidiš, stejně tak já, jen jsem zde vyjádřil svůj názor
Re: Přestavby N/A na turbo
no myslím si že jsou lepší motory, ale aspon máš názorStig píše:Byl to jen přiklad
A zrovna RB jsem si vybral proto, že se jaksi víc zajímám o japonce. A konkrétně 26dett je nádhernej motor, kterej se jim neskutečně povedl. Myslím si, že taky patří k těm známějším. Třeba už jen proto, že je v legendárním nissanu.
a pro mě je legendární nissan 240Z, ale to je vedlejší
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:19, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
Říkáš věci, které já jsem vůbec nezmiňoval.
Samozřejmě, když koupiš jakejkoliv motor, u kterýho si vůbec nejsi jist jeho historií, nebo už má něco zasebou, tak GO je na místě. To platí u všech motorů, at už s turbem či bez.
Jenže. Pokud investuješ dejme tomu 200t do atmo motoru, že ho chceš oturbit, tak za ty peníze zvedneš výkon minimálně, v řadech par desítek koní, kdežto pokud stejné peníze investuješ do turbo motoru, výsledek je pak velice rozdílný. (Samozřejmě počítáme s tím, že před úpravou jsou oba motory po GO). Zajímalo by mě, kdo vrazí 200t, jen kvůli tomu, aby místo 100k měl 150, to mě prostě hlava nebere Jasně, jsou i motory, které na to jsou doslova "přichystány" a po oturbení opravdu stojí za to. Ale když jsem to tady četl, že frajer do nějakýho 1,6kovýho Opla chce dát turbo, jako promin, ale to je vážně k smíchu.
Samozřejmě, když koupiš jakejkoliv motor, u kterýho si vůbec nejsi jist jeho historií, nebo už má něco zasebou, tak GO je na místě. To platí u všech motorů, at už s turbem či bez.
Jenže. Pokud investuješ dejme tomu 200t do atmo motoru, že ho chceš oturbit, tak za ty peníze zvedneš výkon minimálně, v řadech par desítek koní, kdežto pokud stejné peníze investuješ do turbo motoru, výsledek je pak velice rozdílný. (Samozřejmě počítáme s tím, že před úpravou jsou oba motory po GO). Zajímalo by mě, kdo vrazí 200t, jen kvůli tomu, aby místo 100k měl 150, to mě prostě hlava nebere Jasně, jsou i motory, které na to jsou doslova "přichystány" a po oturbení opravdu stojí za to. Ale když jsem to tady četl, že frajer do nějakýho 1,6kovýho Opla chce dát turbo, jako promin, ale to je vážně k smíchu.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Taboo: lepší bych to nenapsal! Stig: jsem jeden z těch co by jsi chtěl vidět. dal jsem do přestavby atmo motoru pořád v atmo 250000 jen abych zvýšil výkon motoru o cca 80koní. Proč? Protože je mám,a protože mne to baví. Motor nikdy nebude nejsilnější,nejlepší ale bude MŮJ. A o to tu jde. Ne o to jestli se to vyplatí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Já neříkám, pokud má člověk na takové cejprání penězma, tak proč ne Já proti tomu nic nemám, ba naopak, libí se mi kvalitní úpravy (alespon někdo chápe podstatu "tuningu", ne jak dneska každej oblepí plastama svojí fábii, ale to je zase mimo téma)
Jen dodám, kdyby sis koupil jinej, jakejkoliv turbo motor, taky by byl TVŮJ, jen by jsi lépe zužitkoval peníze Toť vše
Jen dodám, kdyby sis koupil jinej, jakejkoliv turbo motor, taky by byl TVŮJ, jen by jsi lépe zužitkoval peníze Toť vše
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
mě to jako mrhání penězi nepřijde. Až přijde čas přidám dalších 250 a budu přeplňovat. Na takovém základu nebude pro něj problém udržet třeba 500hp. A pořád to bude "posrana" 1.6ka. víš co,kup ten motor,dej ho do auta zprovozni a za půl roku nám dej vědět jak funguje a co Tě to stalo. Ono posmivat se může akorát ten člověk co už něco dokázal. Takhle jsou to jen argumenty "aby řeč nestála".
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
je zázračnej v tom,že pasuje do s13 a zvládá krásný výkony..jinak je těžkej jak prasekentoya píše:a proč uvažuješ o RBmotoru, má to nějaký hlubší význam?, proč třeba neuvačuješ o VG či VQ motoru, anebo LS?Stig píše:Achjo, zase tlupa nechápajících...
Já proti tomu nic nemám, jen směle do toho, já mám rád podobné úpravy, akorát říkám, že se to prostě nevyplatí.
1. Poměr peníze/výsledek - nic moc
2. Atmo motor sice má nějaké rezervy pro zvýšení výkonu, ale většinou ne takové,
aby dlouho době vydrželi takovou zátěž (např. vyšší tlaky), tudiž pokud neupravujete
uplně od základu, tzn. odstrojit až k bloku a vyměnit těsnění atp., nemá to smysl.
v čem je to RB tak zázračné (mám dva na dílně, tak se jen ptám, aby sis nemyslel že hovno vím a reju)
stig:kolik myslíš že stojí RB26DETT a pak ještě GO.. ? Já si tu cenu dovedu představit a vím,že bude moooc vysoká.. a navíc 26tku za cenu co jsi psal..snad jen polomrtvou z R32 ..
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Tohle mohu potvrdit, ušetříš si velkou řadu starostí jak technických, tak řekněme administrativně-právních.Taboo píše:Na druhou stranu je samozrejme vzdy vyhodnejsi zacit s tovarnim turbo vozem, ale ne pouze jen s turbo motorem - a snazit se ho pote nekam cpat.
Re: Přestavby N/A na turbo
ja jeste dost dobre nepochopil co stig chce vlsstne rict..ale mam takovy pocit ze treba ten rb nikdy ani nevidel.protoze nemuze pochopit ten pocit kdy po nekolika tydnech mesicu a mozna let s vyresenim nekolika problemu ktere behem kazde prestavby prijdou..citi jak to co udelal najednou funguje . a kdyz je to auto nebo motorka tak se jeste sveze a endorfin zaplni tvoje telo. . vyplati nevyplati..to by si zjistil ze se nevyplati ani zit..a zrovna nadupanym motorem to u auta konci...zacina to vsim ostatnim..a nez to vsechno ostatni udelas tak pochopis proc se to vyplatii...actouhle zbytecnou debatu uz koncim nemam tolik sil a argumentu jako vy..a hlavne chut vysvetlit neco co musis zazit
Re: Přestavby N/A na turbo
Ivan píše:Tohle mohu potvrdit, ušetříš si velkou řadu starostí jak technických, tak řekněme administrativně-právních.Taboo píše:Na druhou stranu je samozrejme vzdy vyhodnejsi zacit s tovarnim turbo vozem, ale ne pouze jen s turbo motorem - a snazit se ho pote nekam cpat.
Však tohle nikdo nezpochybňuje. - tak bych to také dělal já, chci upravovat - koupím auto, které na to má.
Mě jde jen o to, že když vím, že chci udělat dobrej, silnej motor, tak jdu, a koupím si něco co má potenciál (mám na mysli celé auto), něco, co čeká právě na to, až to začnu upravovat,.... už nevím jak jinak vám to vysvětil...
Znovu opakuji, že proti oturbení atmo nic nemám, jen mám prostě radši ten typ lidí, co nejdříve přemýšlí, a pak jedná. To je celé.
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Stig píše:Mě jde jen o to, že když vím, že chci udělat dobrej, silnej motor, tak jdu, a koupím si něco co má potenciál (mám na mysli celé auto), něco, co čeká právě na to, až to začnu upravovat,.... už nevím jak jinak vám to vysvětil...
Znovu opakuji, že proti oturbení atmo nic nemám, jen mám prostě radši ten typ lidí, co nejdříve přemýšlí, a pak jedná. To je celé.
Ty vole za co nas tady mas?Ses tady 1 den, delas tady z nas blbce(a nerikej ze ne!), pritom ani nevis s kym se tu bavis...ty ses ani neobtezoval si tohle vlakno precist Co mas za auto?Ta otazka neni tak povrchni jak se zda
KEHO rennsport
Re: Přestavby N/A na turbo
Blbce z vás nedělam.
Butcher, sice tu jsem první den ( v reg. podobě ovšem), ale aspon vím, že když se na foru odpovída na poslední přispěvek, tak se nepoužívá citace
Butcher, sice tu jsem první den ( v reg. podobě ovšem), ale aspon vím, že když se na foru odpovída na poslední přispěvek, tak se nepoužívá citace
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Ja nevidim jediny duvod, proc neturbit atmo.Pokud chci stejne vyssi vykon nez seriovy, tak i u toho serioveho turbo motoru se musi dily prizpusobit vykonu. (pisty,ojnice,svody,vyfuk,ecu,etc.) Vetsinou se tady bavime o motorech,ktere maji xxx xxx km zasebou,tudiz stejne je pri nejmensim ceka "GO" a v lepsim pripade uz pouziti takovych dilu,ktere budou mit jeste urcitou rezervu.
Audi Coupe Quattro
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
No vidis ...ja zase, ze kdyz se me nekdo na neco zepta, je slusnost mu odpovedetStig píše:Blbce z vás nedělam.
Butcher, sice tu jsem první den ( v reg. podobě ovšem), ale aspon vím, že když se na foru odpovída na poslední přispěvek, tak se nepoužívá citace
KEHO rennsport
Re: Přestavby N/A na turbo
Co je ti po tom, čím jezdím Sám jsi řikal, že nevím s kým mluvím - máš pravdu, a proto se tu nebudu nikomu svěřovat
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Nechte, prosím, diskuze mimo téma a osobních urážek. Ať prosím diskutují jen ti, kteří mají k tématu co říct, ostatní si odpusťte svoje výlevy. Díky.
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
Jo, však já to beru
Ale, jsem na foru, tak diskutuju, to se snad ještě může.
Navíc, kdybych měl hodnotit, který z přispěvků v tomto vlákně je pro mě (a nejen pro mě) přinosný, tak věř, že jich tu je opravdu minimum.
Ale, jsem na foru, tak diskutuju, to se snad ještě může.
Navíc, kdybych měl hodnotit, který z přispěvků v tomto vlákně je pro mě (a nejen pro mě) přinosný, tak věř, že jich tu je opravdu minimum.
Re: Přestavby N/A na turbo
Stig píše:Ale když jsem to tady četl, že frajer do nějakýho 1,6kovýho Opla chce dát turbo, jako promin, ale to je vážně k smíchu.
Proč?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
Tohle by me take zajimalo, proc?Fifi píše:Stig píše:Ale když jsem to tady četl, že frajer do nějakýho 1,6kovýho Opla chce dát turbo, jako promin, ale to je vážně k smíchu.
Proč?
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
co spusobuje to že motor neni pružnej nechce se mu do otaček nebo teda chce ale je takovej linej jedna se o 2,0 kompresor
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
jde taky o to jestli to to auto dělá už od začátku co ho máš nebo je to projev nějaké závady
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
předstihkozorozecek píše:co spusobuje to že motor neni pružnej nechce se mu do otaček nebo teda chce ale je takovej linej jedna se o 2,0 kompresor
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
to auto to delalo už odzačatku myslel jsem že to je třeba konstukci motoru ale je to podčtvercovej motor což ty vetšinou docela chodej radi do otaček tak jsem myslel třebas že tam je robusni klika nebo setrvak klika ma jen 4 mala zavaži setrvak jsem nevažil ale neni to žadny hovado.on ten motor pak i pada pomalu z otaček ja se ptam jestli neco natom mužu ješte neco udelat po strance mechanicke než zas pujdu upravovat tu elektronickou
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
co je lepši material na vedeni vzduchu k IC a pak ke klapce hlinik nebo nerez?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje