Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud bys přecijen zůstal u 3L V6 atmosféry, tak squadra nedávno odladila absolutně seriovýho 3L V6 s GTA sacíma vačkama na 250PS což je orpoti seriovejm 220 dost dobrje nárust.. takže sehnat GTA vačky, poslat ecu do squadry a nechat to tam nalejt... lehká modifikace hlav (tvary ventilů, sedel+ začištění kanálů) + vyšší komprese + vejfuk to můžou vyšvihnout ještě vejš ... ty alfí V6 motory velmi pěkně na jakoukoliv změnu...
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Sorry za opožděnou reakci, neposlalo mi to na mail upozornění. Zatím sem stále ve fázi sběru info ale zjistil jsem, že co se týká poměru cena/výkon tak mi nejlépe vychází kompresor. Když budu konkrétní (předsudky prosím stranou) tak mám na mysli kompresor kit od polského alfa klubu. Tady jsou čísla:
Kit (Rotrex C30-94) v podstatě Plug n´ Play se vším potřebným - 2500€
IC (poradil mi z ebay co používají oni) - 80USD
Vstřiky 440cc - To poraďte vy, já počítám tak 8000Kč za 6ks
BOV - 4000Kč
Naladění jednotky (sériové) - ?Kč
A to je co se týká motoru vše. Vnitřek zůstává sériový, jednotka taky. Cena cca 76000Kč + přeprogramování jednotky. Je ale možné že by mi za nějaký úplatek poskytli jejich mapy.
Co se dalších nezbytných věcí týká:
Brzdy (Brembo GT kotouče, EBC Red desky P+Z) - 23000Kč
Spojka z GTA - 8000Kč
LSD Q2 - 19000Kč
Gumy + nové Alu - 26000Kč
Powerflex - 8000Kč
Sumasumárum když to sečtu tak celkem 160000Kč za auto se samosvorem, kompresorem, 300k.
Kit (Rotrex C30-94) v podstatě Plug n´ Play se vším potřebným - 2500€
IC (poradil mi z ebay co používají oni) - 80USD
Vstřiky 440cc - To poraďte vy, já počítám tak 8000Kč za 6ks
BOV - 4000Kč
Naladění jednotky (sériové) - ?Kč
A to je co se týká motoru vše. Vnitřek zůstává sériový, jednotka taky. Cena cca 76000Kč + přeprogramování jednotky. Je ale možné že by mi za nějaký úplatek poskytli jejich mapy.
Co se dalších nezbytných věcí týká:
Brzdy (Brembo GT kotouče, EBC Red desky P+Z) - 23000Kč
Spojka z GTA - 8000Kč
LSD Q2 - 19000Kč
Gumy + nové Alu - 26000Kč
Powerflex - 8000Kč
Sumasumárum když to sečtu tak celkem 160000Kč za auto se samosvorem, kompresorem, 300k.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
Podle me bude treba piggyback i kdyz budes davat kompresor(pokud teda nebudes plnit upa minimum 0,1-0,2b) - opravte me nekdo jestli se pletu
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
To mi napsal konstrukter:
Hello Ladislav,
we tested few cars on serial ECU and there is no problem. Works perfect. Pressure about 0,5 bar is fine for MAF sensor. Look for our democars, all of them are made on serial ECU and bigger injectors. No other mods are needed.
Best Tomas.
Hello Ladislav,
we tested few cars on serial ECU and there is no problem. Works perfect. Pressure about 0,5 bar is fine for MAF sensor. Look for our democars, all of them are made on serial ECU and bigger injectors. No other mods are needed.
Best Tomas.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak v tom pripade bych rke, ze to mas hodne jednoduche a hura do toho. Drzim palce at vse klapne
OT: Je smutne, ze cech a polek se spolu musi bavit anglicky
OT: Je smutne, ze cech a polek se spolu musi bavit anglicky
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Upřímě, jedna polská firma jezdí k nám do práce a já jim ani za mák nerozumim Takže zlatá angličtina. Uvidíme, tohle je opravdu nejjednodušší a asi i nejlevnější varianta jak tento motor přifouknout. I když pořád mi vrtá hlavou ten alfí motor 2,0 V6 Turbo. Podle mě, když bych hodlal zůstat u 300k, by toto vyšlo možná ještě levněji než předchozí. Tady by to zahrnovalo výrobu nového výfuku od svodů (přes známé takže lacino), větší vstřikovače, možná větší pumpa, větší IC a vedení vzduchu k němu, větší turbo a úprava ŘJ. Jinak už asi nic. Když bych to hrubě sečetl tak to vychází o víc než 26000t levněji než předchozí úprava. Motor nemam takže ještě odečíst nějakou část za motor, řekněme 10-15t kč.
Takže máme 2 varianty:
1.) Kompresor na 3,0 V6. Varianta více líbivá ale dražší, I s naladěním jednotky skoro cca 90t jen za motor. Ale alespoň už to bylo několikrát postaveno a funguje to stylem Plug&Play.
2.) Větší turbo na pidimotor 2,0 V6. Tady jsme za motor +/- na 60t což je sakra znát. Plus samozřejmě koupě motoru.
Takže máme 2 varianty:
1.) Kompresor na 3,0 V6. Varianta více líbivá ale dražší, I s naladěním jednotky skoro cca 90t jen za motor. Ale alespoň už to bylo několikrát postaveno a funguje to stylem Plug&Play.
2.) Větší turbo na pidimotor 2,0 V6. Tady jsme za motor +/- na 60t což je sakra znát. Plus samozřejmě koupě motoru.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
Jestli seženeš ten 2,0V6 turbo motor tak je určitě lepší/jednodušší ladit něco co už přeplňování má než foukat atmosféru Zase na druhou stranu, když je na tu 3,0V6 ten kompresor kit tak bych v tom taky neviděl problém + jako bonus budeš mít luxusní zvuk V6 netlumený turbem. Ale zase je to o těch penězích, ale to už se musíš rozhodnoout sám, jestli si připlatit. Každopádně dolovat 300koní z 2,0 nebo 3,0 je dost rozdíl, ta V6 bych řekl, že bude míň "trpět" těma nahoněnýma koňma
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Ještě by mě zajímala jedna věc, můj motor má celkem 4 lambda sondy (před a za katem na každé větvi). Dejme tomu že bych to přestavoval na turbo ale nechtěl bych to dělat tak komplikovaně jako v mém předchozím příspěvku (spojení 2 větví do turba) ale zadní větev bych nechal tak jak je a na přední, na které by bylo namontované turbo by byl další svod. Jak by u takového motoru byli lambda sondy? Na té zadní by zůstali 2 a na té s turbem by byla jen jedna nebo úplně jinak? A nebo je celý tento návrh blbě (i když mi přijde méně komplikovanější než spojit 2 větve dohromady na turbu). Samozřejmě kdybych i na zadní větev přidal turbo číslo 2 tak by nebylo co řešit Ale bohužel si neumím představit vedení vzduchu v tak úzkém prostoru.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 30 črc 2011 21:37
Re: Přestavby N/A na turbo
turbo na jedne vetvi je nesmysl vic debat netreba.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Dobrá to jsem chtěl slyšet A kdyby to bylo twinturbo tedy jedno menší (vzadu) a jedno větší, jaké byste zvolili pro 3l? Třeba T25+GT28R? Myslím že dávat 2 stejně velká je škoda, alespoň by to plnilo on nízkých jako ten kompresor
Možná že tyhle mé úchylné nápady považujete za zbytečné ale já o tom rád sbírám informace a věřte že jsem takovej úchyl že bych si na tohle vzal klidně ten úvěr kdybych už neměl 2
Možná že tyhle mé úchylné nápady považujete za zbytečné ale já o tom rád sbírám informace a věřte že jsem takovej úchyl že bych si na tohle vzal klidně ten úvěr kdybych už neměl 2
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 30 črc 2011 21:37
Re: Přestavby N/A na turbo
i rozdilna turba na kazde vetvi jsou nesmysl
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Jak to? Nemá to tak třeba supra? (i když je to řadovka a turba jsou za sebou) Co vím tak Protože mám zafixováno že Twinturbo=Malé+Velké a BiTurbo=Dvě stejné. Tak proč by to nešlo i tady?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 12 pro 2005 15:45
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Přestavby N/A na turbo
zas takovej nesmysl to neni, i seriove se to na necem delalo, ze bylo turbo roztaceno jen z nekolika valcu, ted si ale nevzpomenu na cem, myslim ze na nejakym sobovi.
Kdyz twinturbo zpusobem maly + velky, tak seriove za sebou, paralerne je to asi docela nesmysl, rekl bych.
Kdyz paralerne, tak stejny turba (jako to mam na bi) ono uz jen to, ze oproti jednomu turbu stacej o dost mensi na stejnej prisun vzduchu jako to jedno velky, zarucuje, ze posunes maximalni kroutak o dost níž (mensi turbo se driv roztoci). Já mám třeba seriově 380Nm od 2500 rpm a to je to starej vehykl. V praxi to od 2tis. začne šlapat do sedaček dost, od tech 2500 brutalne, to je celkem dostatečný, řekl bych.
EDIT: oznaceni biturbo/twinturbo je nic nerikajici o tom, jestli to je paralerne (stejny turba) nebo seriove (maly+velky). Kazdej vyrobce si to znaci jak chce. Vetsinou japonci rikaj twin a evropani bi, ale zadnej system v tom neni.
Kdyz twinturbo zpusobem maly + velky, tak seriove za sebou, paralerne je to asi docela nesmysl, rekl bych.
Kdyz paralerne, tak stejny turba (jako to mam na bi) ono uz jen to, ze oproti jednomu turbu stacej o dost mensi na stejnej prisun vzduchu jako to jedno velky, zarucuje, ze posunes maximalni kroutak o dost níž (mensi turbo se driv roztoci). Já mám třeba seriově 380Nm od 2500 rpm a to je to starej vehykl. V praxi to od 2tis. začne šlapat do sedaček dost, od tech 2500 brutalne, to je celkem dostatečný, řekl bych.
EDIT: oznaceni biturbo/twinturbo je nic nerikajici o tom, jestli to je paralerne (stejny turba) nebo seriove (maly+velky). Kazdej vyrobce si to znaci jak chce. Vetsinou japonci rikaj twin a evropani bi, ale zadnej system v tom neni.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Tady je náčrtek jak bych si představoval biturbo
¨
Edit: U toho zadního turba sem si trošičku poplet downpipe a výstup vzduchu tak mě za to nebijte
¨
Edit: U toho zadního turba sem si trošičku poplet downpipe a výstup vzduchu tak mě za to nebijte
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 12 pro 2005 15:45
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Přestavby N/A na turbo
no vidíš, plánek už máš, tak hurá do toho
néé, jako paralerní biturbo je nejnáročnější varianta, jakou si můžeš vybrat, otázka je ,jestli tam máč vůbec dost místa, abys to tam všechno nějak rozumě a bezpečně nahečmal. Už jen ty podtlakový a tlakový trubky a hadice toho zaberou hafo, samozřejmě turba, pak 2x přívod a odvod oleje k turbům, 2x přívod a odvod vody, tlakový hadičky kvuli WG atd., u všeho řešit aby se to někde neprošoupalo, nerozteklo, neprehrivalo atd., no je toho moooc pak všeho dohromady a jen nad tím ideálním rozmístění všeho bys laboroval asi měsíce, bych si tipnul
nejjednodušší by byl ten kompresor každopádně.
néé, jako paralerní biturbo je nejnáročnější varianta, jakou si můžeš vybrat, otázka je ,jestli tam máč vůbec dost místa, abys to tam všechno nějak rozumě a bezpečně nahečmal. Už jen ty podtlakový a tlakový trubky a hadice toho zaberou hafo, samozřejmě turba, pak 2x přívod a odvod oleje k turbům, 2x přívod a odvod vody, tlakový hadičky kvuli WG atd., u všeho řešit aby se to někde neprošoupalo, nerozteklo, neprehrivalo atd., no je toho moooc pak všeho dohromady a jen nad tím ideálním rozmístění všeho bys laboroval asi měsíce, bych si tipnul
nejjednodušší by byl ten kompresor každopádně.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Už to stavěl novitec Samozřejmě by byl lepší a hlavně levnější ten kompresor. Jen tohle jsem předběžně vypočítal na cca 220t jenom za motor! Rozdíl tady opravdu je
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
Re: Přestavby N/A na turbo
supra tedy motor 2jz-gte ma dvě stejně velká turba,jen pro pořádek.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 30 črc 2011 21:37
Re: Přestavby N/A na turbo
libor byl rychlejsi... proste vetve by meli byt stejne... rozdilne vyplachovani valcu by tam pak bylo znat, a pochybuju ze to budes resit rozdilnymi vackami na kazde hlave.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Aha tak to jsem nevěděl. Vždycky sem měl za to že jsou různě velká.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
Re: Přestavby N/A na turbo
nevím co řešís. máš auto? Máš. Je v něm motor? Je. Je v dobré kondici? (komprese,spotřeba oleje) pokud zní odpověď ano, jsi trochu zručny a máš vybavenou dílnu(aby jsi nemusel běhat nechat dělat každou pí*ovinu) placni tam kompresor,vstřiky,pokud budes plnit do 0.6bar tak ic neřes,nech nalejt soft do ecu(podle me hovadina,protože s každou změnou budes muset znovu)nebo kup programovatelnou za cenu toho softu a nalad si to sám. Jak tu padlo,zvládne to i cvičena opice. O životnost toho motoru při 0.6 strach nemám,a nevidím ani důvod proč do něj sahat.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 led 2012 10:04
Re: Přestavby N/A na turbo
Alfy je perfectni!
3.2 atmo E85. cca 270hp na kolech.
3.2 atmo E85. cca 270hp na kolech.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Libor12 píše:nevím co řešís. máš auto? Máš. Je v něm motor? Je. Je v dobré kondici? (komprese,spotřeba oleje) pokud zní odpověď ano, jsi trochu zručny a máš vybavenou dílnu(aby jsi nemusel běhat nechat dělat každou pí*ovinu) placni tam kompresor,vstřiky,pokud budes plnit do 0.6bar tak ic neřes,nech nalejt soft do ecu(podle me hovadina,protože s každou změnou budes muset znovu)nebo kup programovatelnou za cenu toho softu a nalad si to sám. Jak tu padlo,zvládne to i cvičena opice. O životnost toho motoru při 0.6 strach nemám,a nevidím ani důvod proč do něj sahat.
Jasný taky už nic neřešim, kompresor se vybral jako nejlepší možná cesta pro mě. Jak sem psal, sbírám informace o všem možnym. Zatím čekám co mi odepíše ten polák co se týče toho softu jestli mi ho jsou ochotni poskytnout. Ten IC jsem tam chtěl hlavně kvůli tomu že ten komresor bude hodně blízko svodů a kdybych ho tam nedal a tahal trubky hned nahoru kolem motoru k sání tak ten vzduch bude dost ohřátý a to nechci. Vím jak ten motor hlavně v létě hicuje. Takže raději z IC, to už je zanedbatelná položka
Programovatelnou ECU nechci. Za 1. mě děsí představa že bych musel řešit kabeláž nebo nedej bože něco pájet, za 2. je to další velká položka která navyšuje cenu a za 3. tak jako tak bych to musel někomu dát aby to naprogramoval takže bych za to stejně musel znovu a znovu platit a ještě navíc za montáž.
Přišel bych také o možnost ovládat klimu, palubní pc atd.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 led 2012 10:04
Re: Přestavby N/A na turbo
Welcometiesto112 píše: Za 1. mě děsí představa že bych musel řešit kabeláž nebo nedej bože něco pájet, za 2. je to další velká položka která navyšuje cenu a za 3. tak jako tak bych to musel někomu dát aby to naprogramoval takže bych za to stejně musel znovu a znovu platit a ještě navíc za montáž.
Přišel bych také o možnost ovládat klimu, palubní pc atd.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
3× přeplňovaný Alfí V6ka Kterou si jen vybrat
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 12 pro 2005 19:05
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Přestavby N/A na turbo
1) jestli tě děsí řešit kabeláž a něco letovat, tak nechápu, že tě neděsí řešit vše ostatní ohledně zástavby kompresoru - umístění veškerých součástí, výroba příruby, saní, úchytů, případných dalších napínacích kladek atd atd. zrovna kabeláž k ecu je podle mě zanedbatelnátiesto112 píše:Programovatelnou ECU nechci. Za 1. mě děsí představa že bych musel řešit kabeláž nebo nedej bože něco pájet, za 2. je to další velká položka která navyšuje cenu a za 3. tak jako tak bych to musel někomu dát aby to naprogramoval takže bych za to stejně musel znovu a znovu platit a ještě navíc za montáž.
Přišel bych také o možnost ovládat klimu, palubní pc atd.
2) 8000,- mi nepřijde tak strašných
3)pokud to necháš naladit, tak zaplatíš jen jednou, pokud na tom nebudeš dělat další úpravy. jsi na tom stejně jako s tím tvým řešením, akorát že ta programovatelná ecu má daleko větší možnosti
4) na tyto věci ponecháš sériovou ecu
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Právě že to všechno co jsi napsal v kitu už je Opravdu se jedná pouze o našroubování když to řeknu blbě
nj 8000, ale bavíme se piggyback nebo o nějaké hodně použité SA ECU?
V podstatě já už tady nemám další možnosti ladění ani zvyšování výkonu. Na tomhle konkrétním kompresoru je řemenice s tím nejmenším průměrem takže ani pak už nemůžu zvyšovat otáčky tím že bych dal menší. Navíc bych riskoval poškození kompresoru. Větší kompresor dát také nemůžu protože by se tam už prostě nevešel.
Chci tím říct že s tímhle setupem stejně jít dál nemůžu takže proč pořizovat programovatelnou ECU když mi postačí sériová. Nevidím pro mě nějakou zvláštní výhodu v programovatelné ECU, stejně se s tím bude muset prát někdo jinej než já tak mě je to celkem jedno
Jo možná tady je možnost dalšího zvýšení, udělat kombinaci kompresor+velké turbo Tady by se už muselo šáhnout dovnitř a nechat vyrobit kovanné písty a ojnice. A ví jen pánbůh kolik toho vydrží klika. Nicméně tady už se bavíme o výkonech kolem 400k+ což zní slibně
nj 8000, ale bavíme se piggyback nebo o nějaké hodně použité SA ECU?
V podstatě já už tady nemám další možnosti ladění ani zvyšování výkonu. Na tomhle konkrétním kompresoru je řemenice s tím nejmenším průměrem takže ani pak už nemůžu zvyšovat otáčky tím že bych dal menší. Navíc bych riskoval poškození kompresoru. Větší kompresor dát také nemůžu protože by se tam už prostě nevešel.
Chci tím říct že s tímhle setupem stejně jít dál nemůžu takže proč pořizovat programovatelnou ECU když mi postačí sériová. Nevidím pro mě nějakou zvláštní výhodu v programovatelné ECU, stejně se s tím bude muset prát někdo jinej než já tak mě je to celkem jedno
Jo možná tady je možnost dalšího zvýšení, udělat kombinaci kompresor+velké turbo Tady by se už muselo šáhnout dovnitř a nechat vyrobit kovanné písty a ojnice. A ví jen pánbůh kolik toho vydrží klika. Nicméně tady už se bavíme o výkonech kolem 400k+ což zní slibně
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 12 pro 2005 15:45
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Přestavby N/A na turbo
1) s jidlem roste chut a kdyz uz tam budes mit nejakej kompresor fukcne rozchozenej, tak asi nebude uz takovej problem nahodit vetsi, kdyz bude potreba.
2) vypadas, ze te to bavi, rad zjistujes novy informace, moznosti, rad se ucis novy veci, tak se neboj SA ECU, poprvy si to nechas naladit a zapojit od nekoho zkusenyho a postupne se naucis sam za asistence a rad zkusenejsich, plavat se nejlip naucis, kdyz te nekdo hodi do vody. Strach vsechno akorat brzdi a kazi. Navic jak psal Boda, seriovou ecu si tam nechas na rizeni vseho ostatniho, krome motoru, ta SA bude ridit jen motor. Ja teda taky zatim v nicem nemam plne programovatelnou ECU, ale az na to prijde taky se toho bat nebudu, uz jsem prisel na to, ze bat se je na hovno, ono to vzdycky vsechno nejak nakonec jde, kdyz se CHCE.
3) nejakej kompresor+turbo uz je asi zbytecne slozitej a neefektivni (tim myslim uplne vsechno krome kroutaku od volnobehu), to uz by bylo asi lepsi okopirovat to biturbo od pana Noviteca, jaxi se zminoval.
2) vypadas, ze te to bavi, rad zjistujes novy informace, moznosti, rad se ucis novy veci, tak se neboj SA ECU, poprvy si to nechas naladit a zapojit od nekoho zkusenyho a postupne se naucis sam za asistence a rad zkusenejsich, plavat se nejlip naucis, kdyz te nekdo hodi do vody. Strach vsechno akorat brzdi a kazi. Navic jak psal Boda, seriovou ecu si tam nechas na rizeni vseho ostatniho, krome motoru, ta SA bude ridit jen motor. Ja teda taky zatim v nicem nemam plne programovatelnou ECU, ale az na to prijde taky se toho bat nebudu, uz jsem prisel na to, ze bat se je na hovno, ono to vzdycky vsechno nejak nakonec jde, kdyz se CHCE.
3) nejakej kompresor+turbo uz je asi zbytecne slozitej a neefektivni (tim myslim uplne vsechno krome kroutaku od volnobehu), to uz by bylo asi lepsi okopirovat to biturbo od pana Noviteca, jaxi se zminoval.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Díky za podporu Prozatím mám co se tohoto týká jenom jistě známou knížku Jak na chiptuning abych pochopil alespoň základy Myslím že zatím je prvořadé postavit ten kompresor a až potom až se vyblbnu začít laborovat co dál
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 led 2012 10:04
Re: Přestavby N/A na turbo
Nepotrebujes kovane pisty. To proste penize navic.tiesto112 píše: Tady by se už muselo šáhnout dovnitř a nechat vyrobit kovanné písty a ojnice.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Přestavby N/A na turbo
Pří více jak 320k na N/A motoru? To bych opravdu neryskoval. Neřeknu kdyby to byl turbomotor s nízkou kompresí ale ne toto.Clie píše:Nepotrebujes kovane pisty. To proste penize navic.tiesto112 píše: Tady by se už muselo šáhnout dovnitř a nechat vyrobit kovanné písty a ojnice.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso