Cauves,
potrebuju presunout baterii do kufru, protože po swapu motoru je tam strašně málo místa a musel jsem filtr umístit těsně vedle motoru a par centimetru za chladič a na chladič po zahřátí jde vzduch cca 80stupnu teplej, coz neni dobre ze?.(viz obrazek)
Misto baterie bych chtel dat filtr a odstinit ho.
Bude me stacit 20mm kabel na vedeni (+) polu?
Muzu puvodni (-) pol ukostrit v motorovem prostoru a (-) ukostrit pres 20mm kabel v kufru?
Bude dobre kdyz dam na (+) pol pojisku 100A?
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
doporucil bych aspon 35mm a 150A pojistku a to jak u baterie tak na strane motoru jelikoz pri skratu ti proud do kabelu dodava jak baterie tak alternator takze pojistkove pouzdra na kazdou stranu. nevim jak sylny mas starter ale byvaj startery s odberem az ke 100A takze bych radsi mel rezervu nez kabel na hovno
http://www.all4sound.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vše pro vašeho miláčka.
člen Dave RS toho se optej měl ve favoritu taky baterku v kufru a měl tam pěkné hady
Ford Fiesta mk3 styling aneb auto ze vsi :-)http://www.kesam.cz
Provádíme STROJNÍ LEŠTĚNÍ ALU KOL i ruční kompletní renovace alu svařování navařování hran rovnání lakování leštění límcu čelních ploch kdo co chce to dostane stačí se ozvat!
Baterku mam v kufru mam to taze ne 20mm kabelem a v pohode... pojistku nejlepe kup takovu tu audio na kabel... tu tam mam ja... mam tam 100vku... kostru mam ma v kufru a nasledne tazenou do motoraku na puvodni misto a nejni problem
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
20mm kabel???to je prumer kabelu??proč tak silnej baterku mam original v kufru pojistka je jen jedna u baterky a kabel jestli ma v prumeru 10mm kdo vi jestli a je to origo od vyrobce
20mm vcetne tluste buzirky aby se neprodrel... nezapomen ze mas ten kabel dlouhej ja to resil co jsem sehnal... mam to ze startovaich kabelu na nakladak stalo me to 150kc
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jak řikam myslim že to je až zbytečne silne baterka v kufru motor v předu a mercedes neni zrovna kratke auto ale jestli se to takle nejak vypočitava tak asi jo
ty tak mas origo ze? tam je totiz dost mozne ze to je kablik bohatej na stribro nebo tak... je rozdil kablik 100kc za metr nebo 1000kc za metr... a to jsem vydel i 50000kc za metr kabelu predpokladam ze to ma svuj vyznam a zalezi na obsahu stribra medy zlata a tim ze meni i jejich vlastnosti
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis: to mas natazeny tou 20mm v celde? Jestli jo, tak to me stacit bude(jde o to ze tam uz 20mm kabel se 100A pojistkou mam ze hifi,co jsem tam mel predtím .. tak by me to defakto ulehcilo praci )
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
jjj koupily jsme kabely na startovani kamionu a tahali to do 200sx a do celdy... na plus... pak jsemzbytek pouzil na ukostreni v kufru a audi kabel co tam nechal predchozi majitel jsem pouzil na natazeni kostry aji do motaraku na puvodni pripojeni... plus jsem tam dodelal dalsich asi 10koster tzn k motoru ke kastli k prevodovce k altiku atd atd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
A myslis ze bude stacit, kdyz baterku ukostrim v kufru a v motorovym prostoru puvodni (-) pol taky ukostrim?
A nebo mam radci natahnout (-) taky az dopredu?
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
ukostreni pouze v kastly v kufru sice staci ale je to dost riskantni... nekostri to idelane budou ti pohasinat kontrolky pri startu apd... urcite natahni jeste od baterky na puvodni minus do motoraku...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
OK, vyhrabu jeste nekde kabel a dneska se na to vrhnu, a pak jeste nekde z neceho vyrobit to odstineni.
Misto baterky kdyz bude filtr tak to bude urcite lepsi vid nez tam kde je ted? Ma to teplo(80stupnu) opravdu velkej vliv nebo ne?
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
MiTMaN píše:OK, vyhrabu jeste nekde kabel a dneska se na to vrhnu, a pak jeste nekde z neceho vyrobit to odstineni.
Misto baterky kdyz bude filtr tak to bude urcite lepsi vid nez tam kde je ted? Ma to teplo(80stupnu) opravdu velkej vliv nebo ne?
ano vliv to ma... samozrejmne neni to tak ze po premisteni filtru ti to urve hlavu ale vliv to ma... odsteni moc neprozivej staci jakej kolliv kus plechu pak zandi do vodo topo a kup tam folii na odstineni radiatoru a k tomu hlinikouv lepici pasku a je to investi ce nula nula prd
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
pokud vim u kabelu k baterce neni ani tak dulezity prumer jako prurez dratu. Osobne jsem pouzil kabely pro napajeni audia. Kostru je lepsi mit natazenou od baterky az k motoru a jeste prikostrenou u baterky a u motoru. Bylo mi receno ze plech starnutim ztraci svoji vodivost a mohlo by to delat neplechu.
Na plus mam cervenej 30-35mm2, na minus mam cernej 20-25mm2. Ted nevim presne, proto pisu rozsah. Jinak 100A pojistka staci bohate, take ji mam. Shorela az kdyz se mi motor zasekl natvrdo (spojka o stenu housingu). Pojistka jak ti jednou shori, blbe se opravuje nekde na ulici nebo na okresce ...novou tam taky nekoupis, takze bud vozit rezervni, nebo kluci v sx klubu maji misto pojistek jistice a je to ok.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Libor: diky za info no svody asi omotam .. bude to snad mit ucinek nejakej, jakej na to mas nazor?
Mirek: diky za informace, budou se hodit , pojistkovy pouzdro a pojistky uz jsem dneska koupil a podle tvoji rady sem radci vzal 4
kabely uz taky nejaky mam a jeste potrebuju jeden na kostru do motoroveho prostoru.
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Určitě je omotej,teplo pod kapotou rapidně klesne a dporučuji je omotat i pod vanou ať se ti o svodů tolik neohřívá olej v olejové vaně AGE motory a jejich přehřívání oleje jsou pověstné viď libore
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
kdyby jen 4Age mozna jsou tyhle toy motory stvorene pro sibir
ja osobne jsem motal jen downpipe pac vedla driv kolem ic ted vede kolem oil filtru tak jsem ji omotanou nechal... na turbu mam origo kryt... od doby co ale jezdim na 10w60 se vstrikovanim vody nemam s prehrivnaim oleje problem... i po poradne cocce mam tam kde jsem mel driv budik na konci cca 120stupnu
i tak budu spelit poradne chlazeni co kdyby me napadlo juknout se na okruh
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
toyota má to chlazení tak nějak s malou rezervou...to oproti fiátkovi kde na chlazení nemusim šáhnout ani při 50% navýšení výkonu-samo potom při střelbě olej leze nahoru na okreskách kde tolik neproudí vzduch ale na dálnici nad 200km/h neni problém
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
můžu se jen zeptat, proč natahujete od baterky ještě mínus dopředu kde byla původní kostra? třeba já mám + ke startéru a altíku a - cca 30cm dlouhej kabel ke kastli. takže nevidím důvod když bych to přesouval do kufru, nedat kostru od baterky stejně, tj. krátkej kabel ke kastli (akorát by to nebylo v motorovym prostoru, ale v kufru). proč by se to tahalo dopředu na původní uchycení kostry, je to přece pořád ta samá kastle ne?
Mirek-200sx píše:pokud vim u kabelu k baterce neni ani tak dulezity prumer jako prurez dratu. Osobne jsem pouzil kabely pro napajeni audia.Kostru je lepsi mit natazenou od baterky az k motoru a jeste prikostrenou u baterky a u motoru. Bylo mi receno ze plech starnutim ztraci svoji vodivost a mohlo by to delat neplechu.
Na plus mam cervenej 30-35mm2, na minus mam cernej 20-25mm2. Ted nevim presne, proto pisu rozsah. Jinak 100A pojistka staci bohate, take ji mam. Shorela az kdyz se mi motor zasekl natvrdo (spojka o stenu housingu). Pojistka jak ti jednou shori, blbe se opravuje nekde na ulici nebo na okresce ...novou tam taky nekoupis, takze bud vozit rezervni, nebo kluci v sx klubu maji misto pojistek jistice a je to ok.
Tohle mi rekl clovek co dela do elektriky celej zivot. Bez toho to muze a nemusi delat problemy....kdyz mam minus natazene..mam jistotu...
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
aha. no ja netvrdim, ze je to spatne, jen by me zajimalo, proc...
sice tomuhle nerozumim, ale nedokazu si to proste vysvetlit. jestli napr. nez proud projde celou kastli tak uz je "na druhym konci" slabsi nebo co... to by ale znamenalo, ze kdyz je baterka normalne vepredu, tak vzadu v kudru je proud slabsi..
stejne tan kabel prece prisroubujes ke kastli, akorat na jinym miste..
kostru natáhni rozhodně až od baterie..kabel stačí 25-30mm a na pojistku se z vysoka vyser...použij jistič..stačí 80A .... pojistka ti někde klekne a dojel jsi..jistič nahodíš..
ja to takto mám z výroby hehe jak psal mirek-200sx , ukostreny v kufru a pak i v motorovym prostoru tady tech kabelu se z bavoru par vali staci sehnat a pak skratit podle potreby
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
taky to mam origo ukostřene v kufru ale furt nechapu ty cifry 25-30mm kabel to je prumer??nebo obvod?? nebo co to znamena nedvrdte mi že tam mate kulatinu o prumeru 25mm
Nikdy jsem ještě neviděl, že by se u kabelu řešil obvod. Aby tam byly kabely o průměru 25 mm, to je taky blbost. Jediné co zbývá je plocha průřezu, ale v tom případě tam chybí "nadruhou".
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly