Problem s PLX

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Problem s PLX

Příspěvek od Idaho »

Mame tu set od PLX - AFR, EGT, teplota a tlak oleje, boost.
Mame problém v tom, že pokud nechám v řetezci všechna čidla a zobrazuji jen 4 ( více ten DM nezobrazí naráz ) a z tech 4 zobrazovaných jsou jedno EGT a druhé AFR, háže AFR i EGT nesmyslné hodnoty ( "pokojová" teplota dle EGT 300stupnu +-50 , AFR při nebežícím motoru 10-11 ). Pokud AFR nebo EGT nezorbazím ale zustane v řetezci ( čekáme na druhý DM ) také to ukazuje nesmylsy u druhé položky - tzn nezobrazím AFR ale EGT mi ukáže pokojovku 300st a obráceně s AFR ) Pokud zapojím jen EGT nebo jen AFR k DM modulu, je vše ok.
POkud zapojím EGT + teplota a tlak oleje + boost je vse OK
Pokud zapojím AFR + teplota a tlak oleje a boost - vše je ok

prostě problém mi dělá v řetezci zapojené společné AFR a EGT . Setkal se s tím někdo?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Dejv »

máš šema?
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Idaho »

Dejv píše:máš šema?
netuším co mylsíš
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od leon4x4 »

Teď nevím jestli ti to jen nedochází nebo zrovna hulíš spek

šéma = schema (schema zapojení)

nevím, podle mne to je jakási sběrnice a problém může být v ID zařízení nebo v terminaci sběrnice. .....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Idaho »

ne "šéma" opravdu mi nedochází, asi nerozumím řeči jeho kmene, ...chéma je samozřejmě v balení, x krát kontorlováno, stačí TX*RX kabel přepojit a přehodit terminační pin a tak abych jendo nebo druhé vyřadil z okruhu a vše funguje jak má takže v zapojení asi problém nebude...
terminačnou "pin" je správne vse.. proste pokud zkombinuji tytp dva meřáky zlobí to..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od leon4x4 »

pak to bude asi na složitější pátrání

zkouknout osciloskopem co se tam děje a nebo nějak načíst ID těch budíků .... náhoda je blbec a pokud mají stejné ID tak se to nedorozumí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Libor12 »

Nikde o tom nic nepíší a možná to není záměr,ale ve všech promo videích mají AFR s DM 6 solo a k tomu ostatní čidla s dalším DM6. Na nějakém foru jsem četl infože AFR první - poté ait,tlak,teplota a EGT modul jako poslední. Problém je cokoli s tím - pošta do USA a zpět - klasicky tak dva měsíce. Dvy moji zákazníci používají v autech tohle http://zada-tech.com/" onclick="window.open(this.href);return false; v kombinaci s tabletem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od LJay »

Osobní zkušenost s tím nemám, ale co sem viděl promo videa, tak na nich měli pro AFR vždy dedikovaný samostatný budík. Tipnul bych, že je to kvůli rozdílnym časovaní komunikace respektive refresh rate, s kterou se ziskavají informace z jednotlivých modulu (hodnotu AFR potřebuješ občerstvovat častěji než teplotu motoru).
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Taboo »

Ja se s timto problemem nikdy nesetkal - a s jistotou vim ze AFR a EGT se daji zobrazit na jednom DM soucasne (at uz v 2 anebo 4-parameter mode). Samozrejme predpokladam, ze mas jumper na poslednim SM v retezci a vzhledem k tomu, ze samostatne AFR a EGT SMs pracuji bez problemu, tak bych se domnival, ze problem bude v tom DM (kdy AFR a EGT z nejakeho duvodu pouzivaji ten samy kanal). Co to dela kdyz pouzijes pouze AFR a EGT SMs a 2-parameter zobrazeni?
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s PLX

Příspěvek od Idaho »

Taboo píše:Ja se s timto problemem nikdy nesetkal - a s jistotou vim ze AFR a EGT se daji zobrazit na jednom DM soucasne (at uz v 2 anebo 4-parameter mode). Samozrejme predpokladam, ze mas jumper na poslednim SM v retezci a vzhledem k tomu, ze samostatne AFR a EGT SMs pracuji bez problemu, tak bych se domnival, ze problem bude v tom DM (kdy AFR a EGT z nejakeho duvodu pouzivaji ten samy kanal). Co to dela kdyz pouzijes pouze AFR a EGT SMs a 2-parameter zobrazeni?

POkud použiji afr a egt v 2p zobrazení docílím toho, že "pokojová" teplota dle EGT nebude 280-340st ale 180-220 :((
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“