Problém turbo KKK K03...

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Problém turbo KKK K03...

Příspěvek od FCS »

Jedná se o turbo KKK K03 na motoru 1,8T 20V 150PS...
Sériový tlak turba by měl být 0,6-0,7b,mě ale turbo je schopno natlačit pouze cca 0,2b...
Turbo je zánovní,má najeto cca 5000km,nehulí...
Mám ale spadeno na WG..,který se mi zdá odpouští moc... :(
WG ovlada solenoid N75 a ten sem odpojil (ba i samotnou hadicku) takze defakto WG nebylo ovladany nijak a presto to odpousti....
je možná unavenost pružiny v doze?


Díky za rady
Naposledy upravil(a) FCS dne 27 říj 2006 20:33, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

dotáhni víc Wastegate, měl jsem ten samý problém, teď mám WG nastavenou na max a tlak dolaďuju MBC od Bidrina.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Viz fugo.....
ale ještě by se mohlo stát že WG nedovírá.........pokud neni až tak velkej problém turbo vyndat ven s nim a zkoušet jestli těsní....ani bys nebyl první kdo mněl prasklej housing a WG netěsnila...to se tstalo mně.....mněl sem celý vnitřek turba prasklý........
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“