Problém-turbo KO..... :-(

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od Krosmen »

Takže oč jde.Jedná se mi nejprve o to jestli je možné že by díky termoizolační pásce kterou jsou omotány svody docházelo nárůstu EGT jdoucích do turba.....Už nějaký čas odpozorovávám to že pár lidem odešlo nové turbo do najetí jednoho tisíce km.Prvotně tak že se buď zadřelo-veliká vůle a nebo začalo házet olej do sání.Stejný problém nastal i u nás s tím že sem zjistil že výfuková turbína má opálené lopatky!!!!!
Máme plně programovanou jednotku wideband lambdu AFR nepřekročí 14.....
Stejné turbo jsem montoval i do jiných aut a není s ním sebemenší problém,nikdy sem ale nemotal svody.....
Nerad bych kvůli pitomí pásce o jejímž přínosu silně pochybuji zlikvidoval další turbo.....
Je moje doměnka reálná nebo je problém někde jinde??????????? :? :? :? :? :? :?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od elviiis »

paska ti udrzuje teplo vne svodu vzhledem k tomu jak daleko je turbo tak neverim tomu ze by to mohlo bejt tim ten rozdil nebude tak markantni navic vecina tovarnich aut ma svody kryte origo tepelnym stitem jez sice nema takovou ucinnost ale taky brani odvodu tepla... Jestli to dobre chapu tak AFR zmerene mas EGT ne? ono je mozny ze to mas "chude" v boostu... paska ti teplotu plynu nezvedne jen zabrani tomu abys ji ztratil...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od Krosmen »

EGT není,AFR ani v boostu nejde přes 14......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od elviiis »

no prave pokud tlacis pres jeden bar tak by ti v boostu nemelo jit afr pres 11.5 mozna 12podle predzapalu... ale pokud ti leze treba k 13ti tak uz je to moc...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Re: Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od suskyin »

Krosmen píše:Takže oč jde.Jedná se mi nejprve o to jestli je možné že by díky termoizolační pásce kterou jsou omotány svody docházelo nárůstu EGT jdoucích do turba.....Už nějaký čas odpozorovávám to že pár lidem odešlo nové turbo do najetí jednoho tisíce km.Prvotně tak že se buď zadřelo-veliká vůle a nebo začalo házet olej do sání.Stejný problém nastal i u nás s tím že sem zjistil že výfuková turbína má opálené lopatky!!!!!
Máme plně programovanou jednotku wideband lambdu AFR nepřekročí 14.....
Stejné turbo jsem montoval i do jiných aut a není s ním sebemenší problém,nikdy sem ale nemotal svody.....
Nerad bych kvůli pitomí pásce o jejímž přínosu silně pochybuji zlikvidoval další turbo.....
Je moje doměnka reálná nebo je problém někde jinde??????????? :? :? :? :? :? :?

Problém bych viděl někde jinde. Máš někde fotky? A že se zadřelo kvůli velké vůli? :? Co to je za turba? Omotáním svodů EGT bude určitě vyšší než bez omotání, ale i nejběžnější turba nemají žádný problém s EGT 1000° C :wink:
323 GTX BG

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém-turbo KO..... :-(

Příspěvek od Krosmen »

Tak věcí se setkalo více najednou...Jako první špatně fungující BOV,dále omotané svody,poté software počítající s menším oktanovým číslem,poté při odpojení baterky standalone jednotka stratí nastavení TPS.....pecka :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“