Takže oč jde.Jedná se mi nejprve o to jestli je možné že by díky termoizolační pásce kterou jsou omotány svody docházelo nárůstu EGT jdoucích do turba.....Už nějaký čas odpozorovávám to že pár lidem odešlo nové turbo do najetí jednoho tisíce km.Prvotně tak že se buď zadřelo-veliká vůle a nebo začalo házet olej do sání.Stejný problém nastal i u nás s tím že sem zjistil že výfuková turbína má opálené lopatky!!!!!
Máme plně programovanou jednotku wideband lambdu AFR nepřekročí 14.....
Stejné turbo jsem montoval i do jiných aut a není s ním sebemenší problém,nikdy sem ale nemotal svody.....
Nerad bych kvůli pitomí pásce o jejímž přínosu silně pochybuji zlikvidoval další turbo.....
Je moje doměnka reálná nebo je problém někde jinde???????????

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......