prolinani oleje do sani

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

Mam problem, ze mi celkem prolina dost skrze turbo olej do sani, z blow offu tryskaj "gejziry" :) takze po par km, mam zadelanej celej motor :savle: Nevite cim to muze byt zpusobeno? Pry to muze delat i nedostatecne odvetrani klikove skrine a vika ventilu. Mam zredukovane odvetrani co OCT z nejakych 16mm na 9mm. Do sani to zpet pak nevracim, jde to volne do atmosfery. Na hadicich jsou jeste zpetne ventily, tzv. krank vents, ktere tento okruh uzaviraji.

Btw. turbo je naprosto v poradku. A motor je po generalce.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od elviiis »

Rajdlos píše:Mam problem, ze mi celkem prolina dost skrze turbo olej do sani, z blow offu tryskaj "gejziry" :) takze po par km, mam zadelanej celej motor :savle: Nevite cim to muze byt zpusobeno? Pry to muze delat i nedostatecne odvetrani klikove skrine a vika ventilu. Mam zredukovane odvetrani co OCT z nejakych 16mm na 9mm. Do sani to zpet pak nevracim, jde to volne do atmosfery. Na hadicich jsou jeste zpetne ventily, tzv. krank vents, ktere tento okruh uzaviraji.

Btw. turbo je naprosto v poradku. A motor je po generalce.
Ty octcka stojej zaprd... do turbiny bych to nedaval... testoval jsem to a skoncilo to vyvalenym guferem... u tebe je novej tesnej motor tak je nejsnaysi cesta skrze turbo... nejlepsi reseni je odvetrat rovnou do atmosfery nebo zpet do sani a nebo uplne nej tahat do vyfuku pres jednocestnej ventil...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

A ma cenu tam rvat takovy ty odvetravaci filtry nebo se to hned ucpe? Zkusim vyhodit i ty "krankvents" co to udela.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
tragicomix
Příspěvky: 815
Registrován: 24 pro 2009 08:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od tragicomix »

zeptam se: je reseni napr. instalace oil catch tank??
www.plasti-dip-it.cz / http://www.facebook.com/PlastiDipIt

TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rolljoin »

tragicomix píše:zeptam se: je reseni napr. instalace oil catch tank??
oil catch tank = OCT
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Libor12 »

9mm je sakra málo. Chce to alespoň 20mm. Použil jsem co zde doporučil Taboo,pcv kit přímo do výfuku přes jednosměrný ventil a funkce ok.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

A neni to zbytecne 20mm, kdyz vyveza z vika je jen 13mm vnitrni? Jinak 9mm u meho Cusco OCT je fakt malo, bud koupim jinej nebo si ho prevrtam na vetsi prumer. Koukal jsem ze delaji i 15mm vyvody.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Tuner#2 »

Taky bych to viděl na malý průměr a nedostatečné odvětrání. Vyhodil bych ty ventilky a zvětšil odvětrání víka i bloku. I na malé Škodovácké 1,3 se jezdí odvětrání vnitřní průměr 13mm s nasazenou hadicí na vodu 16mm jak z víka, tak dodatečně uděláno i z bloku motoru o stejném rozměru.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

http://www.s2ki.com/forums/index.php?sh ... try9655471" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Libor12 »

http://www.moroso.com/catalog/categoryd ... Code=13023" onclick="window.open(this.href);return false; použij toto. Odvětrání do atmosféry je málo,ty potřebuješ vytvořit podtlak a ten vytvoří venturiho efekt ve výfuku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

Libor: Ja zkusim jeste prepojit odvetrani a zkusim ho dimenzovat na vetsi prumer, kdyz ani to nepomuze, zkusil bych to, co jsi sem postnul, i kdyz to vidim prvne a po pravde nevim ani jak to spravne napojit. Problem muze byt i u mne, ze nemam vracene odvetrani (to co smeruje za klapku v serii) zpet do sani, ale mam ho vyvedene volne do atmosfery, takze zkusim napojeni to, co jde pred klapku, tak tam dam PCV a filtrik, to co jde za klapku tak napojim do OCT, pak PCV a nasledne do sani.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od elviiis »

rajdlos ten filtrik se ucpe... prumer 13 a 9 je opravdu hodne velkej rozdil kdzy to tak vezmes je to o 30% mensi "prutok" ... pouzil bych to co rika libor mam to taky jeste jsem to nestihl napojit ale ted jak budu delat motor tak to udelam... a nevylocavl bych ani upravu odvetrani na vetsi prumer... preci jen v honde s T3 nepocitali :lol: ale pri odvetrani do vyfuku bude 13stacit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

Po pravde s tim nemam vubec zkusenosti, nemate nekdo "naznak" zapojeni, nebo schema? 8)
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Libor12 »

http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=84542" onclick="window.open(this.href);return false; tady se to řešilo
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

Takze co jsem pochopil, tak v podstate resit jen odvetrani klikovky, ventilove viko neni zase tak dulezite a odvetrani tedy napojit az za katalyzator pod uhlem 45°. PCV umistit az za OCT v blizkosti napojeni vyfuku.

je to tak?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

http://www.moroso.com/catalog/images/25900_inst.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

tak koukam, ze tam maj i navod, takze predchozi post klido ignorujte, kazdopadne diky :)
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Rajdlos »

tak sadu jsem prave koupil :) tak snad to bude fungovat
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od JRD McLAREN »

nemate to niekdo fotnute ..??

ze kde zhruba by mala byt ta trubica navarenaa..
pri "aky dlhy rovny kus" vyfukoveho potrubia je potrebny, aby to spravne fungovalo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Libor12 »

mám to zhruba 2m od výstupu z motoru na 1.5m dlouhé rouře a ok.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od JRD McLAREN »

cize ked to prasknem na ruru co ide od zvodov k strednemu dielu, ..
kde uz je rovnaaaa.... tak by to malo byt OK ... jo ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Krosmen »

jak píše libor,dokonce sme musely systém zdvojit aby stíhal odvětrávat....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od elviiis »

Krosmen píše:jak píše libor,dokonce sme musely systém zdvojit aby stíhal odvětrávat....
To sem nafotte. mate zdvojene odvetrani z vyka? ja mam v planu jen zvetsit prumer vystupu do toho separatoru... "otcuv odbornej nazev = sifonek " :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Krosmen »

zkusím se doma porochnit ve fotkách jestli bude nějaká kvalitnější.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Krosmen »

snad...jsou vidět vedle sání respektive pozůstatku T-vis

http://img841.imageshack.us/img841/2707/p6230011.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od elviiis »

odvetrani vyko 2x?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: prolinani oleje do sani

Příspěvek od Krosmen »

jo jo víko je odvětrný na dvou místech...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“