

Btw. turbo je naprosto v poradku. A motor je po generalce.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ty octcka stojej zaprd... do turbiny bych to nedaval... testoval jsem to a skoncilo to vyvalenym guferem... u tebe je novej tesnej motor tak je nejsnaysi cesta skrze turbo... nejlepsi reseni je odvetrat rovnou do atmosfery nebo zpet do sani a nebo uplne nej tahat do vyfuku pres jednocestnej ventil...Rajdlos píše:Mam problem, ze mi celkem prolina dost skrze turbo olej do sani, z blow offu tryskaj "gejziry"takze po par km, mam zadelanej celej motor
Nevite cim to muze byt zpusobeno? Pry to muze delat i nedostatecne odvetrani klikove skrine a vika ventilu. Mam zredukovane odvetrani co OCT z nejakych 16mm na 9mm. Do sani to zpet pak nevracim, jde to volne do atmosfery. Na hadicich jsou jeste zpetne ventily, tzv. krank vents, ktere tento okruh uzaviraji.
Btw. turbo je naprosto v poradku. A motor je po generalce.
oil catch tank = OCTtragicomix píše:zeptam se: je reseni napr. instalace oil catch tank??
To sem nafotte. mate zdvojene odvetrani z vyka? ja mam v planu jen zvetsit prumer vystupu do toho separatoru... "otcuv odbornej nazev = sifonek "Krosmen píše:jak píše libor,dokonce sme musely systém zdvojit aby stíhal odvětrávat....