Renault mégane coupé

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

ja tady jen dodam, ze me zarazi, jak jsou absolutne ruzne nazory na spolehlivost - poruchovost techto aut s rytmem zivota, je velka skupina lidi, ktera na ne neda dopustit a budou tvrdit, jak jsou bezproblemove atd., ale u me jsou v tomto smeru opravdu v horsim prumeru, je to videt i z ruznych tabulek, navic znam nektere automechaniky primo z renaultu a obcas mi popisovali zavady na novych autech, ktere nekdy nedokazi definovat a hodne dlouho jim trva nez to opravi, jediny starsi R 19 , ktery mi trochu jel byl 1,8 16V a , ale i tak byl privezen z CH se spatnym motorem, mel celkem dost zajimavy vyfuk, stredni mezitlumic je dost nesmyslne vyveden hodne do boku a potom se vraci zpet do stredu a u konce je jeste trubka napul zohla dovnitr, aby se tam vlezla, uplne jsem tenkrat nad tim zasl, aspon ze to melo origo nadech na kapote, ktery byl funkcni, jinak nejsem nepritel teto znacky, ale proslo myma rukama nekolik R5,9,11,19, 25, 30 uz si ty vsechny starsi modely moc nepamatuji a vim , ze toto auto uz nikdy nebudu mit v garazi

Uživatelský avatar
iwi
Moderátor
Příspěvky: 1054
Registrován: 04 bře 2005 14:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi »

Je to všechno jen otázka názoru a zkušeností. Znám spoustu lidí, kteří nedají na Renaulta dopustit. Myslím že s tou poruchovostí je to tak vyrovnané, u každé automobilky je nějaký ten "zmetek" známý mám např. C5 a nesutále mu svítí "Contact service" přijede do servisu, mechoši vymažou chybu a je na týden pokoj, nikde žádná porucha nic. Už mu to tak dělá asi půl roku. Já mám rendu asi půl roku a zatím (ťuk ťuk ťuk) žádný problém, kromě klasických spotřebních věcí (olej, filtry....).
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

Idaho píše:No tohle megane mám v rodině doposud, najezdil jsme s ním cca 50tis km v prvních třech letech co byl nový a musím říci je to vzhledově hezké auto, ale v sériovém stavu je nasilnici velice nestabilní, hlavně kvůli lehkému zadku ( zkus potkat ve 130km/h nečekanou hlubokou kaluž v zatáčce ), tvrdé perování, které ale nesplnuje podmínkypro sportvní podvozek je dost nepohodlné. Jinak spolehlivost? no pomlčel bych, bylo to koupeno nové a v prvním roce provozu ( za první rok najeto cca 28tis ) se vyměnily všechny tlumiče, neustál ejsme s tím jezdil do servysu kvůli zzkratu, za tlačítky na středovém panelu který způsoboval jeho zahřívání a který nebyli schopni lokalizovat ( udajně tam vždy něco vyměnili , ale během týdne byl problém znovu ) až jednoho dne jsme přišel do garáže a středovej panel byl komplet seškvařenej .. štěstí že auto nechytlo... no renaultu jsm eměli v rodině hodně, včetně limitované serie Safrane 2,5biturbo a zkušenosti - to je důvod proč bych do renaultu už asi nikdy nešel, na druhou starnu má pro mne velice líbivý design.

Megane coupe se tváří jako portovní vuz, kterým ale v žádném případě není ( nemluvím te do výkonu ale o jízdních vlastnostech, konstrukci atd.. )
Mezi námi, ta 1,6e sice papírově má nízkou spotřebu, ale v reálu jsem při solidním ježdění nešel pod 7, litru. Což na motor co má přízvisko economic moc nesedí.

Třeba mne ukamenuj, al ejá bych do něj nešel, moje rada.. hezky ho dej do pořádku a dobře prodej, za tu cenu s edají pořídit lepší auta...

safrane BiTurbo neni 2,5l ale 3,0l. 2,5l se dával do phase 1 jako turbodiesel a do phase2 jako normální benzinak od Volva(164PS) jakou barvu ste meli? neni jich v cr moc, takze kdyz reknes barvu tak budu vedet...

Uživatelský avatar
antik
Příspěvky: 195
Registrován: 15 dub 2005 11:22
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od antik »

tak ja se hlasim, jako dalsi meganista ( :oops: ), zatim jsem s nim najel cca 15 tisic km (Megane I - hatchback, 1,6 55kW :oops: ), porucha zadna. Na objem 1,6 je 55 kW ostudnych, je to hruza, ale kdyz uz se rozpohybuje, tak se s tim po dalnici i tech 150 jet da :) jinak jediny, co jsem zaznamenal nejen u svyho, ale i u ostatnich meganu faze I., ktery jsem potkal, je cvakani ventilu, ci co...
co se tyce uprav, tak po nasazeni koncovyho sportovniho tlumice + oval WM, ma paradni zvuk, dal jsem k motoru sport. vzduchovej filtr a ted ho cekaji sportovni pruziny (-40mm), zadek si taky sedne o nejakejch 40mm a v letni sezone na nej prijdou 15ky s trosku sirsima papucema nez klasika 175/70 :lol:
ex: Vaginateur "Megí", 96, 1,6i 55 kW
ex: Vaginateur Laguna II Grandtour, 1,9 dCi, 88 kW, privilége
ex: "Black Hawk" Pug 106, 1,2 44 kW
ex: pěškobus
ex: Oo=[][]=oO Bimmer e36 318iS
nyní: Oo=[][]oO Helmut von Bleifreistein

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

bóďa píše:
Idaho píše:No tohle megane mám v rodině doposud, najezdil jsme s ním cca 50tis km v prvních třech letech co byl nový a musím říci je to vzhledově hezké auto, ale v sériovém stavu je nasilnici velice nestabilní, hlavně kvůli lehkému zadku ( zkus potkat ve 130km/h nečekanou hlubokou kaluž v zatáčce ), tvrdé perování, které ale nesplnuje podmínkypro sportvní podvozek je dost nepohodlné. Jinak spolehlivost? no pomlčel bych, bylo to koupeno nové a v prvním roce provozu ( za první rok najeto cca 28tis ) se vyměnily všechny tlumiče, neustál ejsme s tím jezdil do servysu kvůli zzkratu, za tlačítky na středovém panelu který způsoboval jeho zahřívání a který nebyli schopni lokalizovat ( udajně tam vždy něco vyměnili , ale během týdne byl problém znovu ) až jednoho dne jsme přišel do garáže a středovej panel byl komplet seškvařenej .. štěstí že auto nechytlo... no renaultu jsm eměli v rodině hodně, včetně limitované serie Safrane 2,5biturbo a zkušenosti - to je důvod proč bych do renaultu už asi nikdy nešel, na druhou starnu má pro mne velice líbivý design.

Megane coupe se tváří jako portovní vuz, kterým ale v žádném případě není ( nemluvím te do výkonu ale o jízdních vlastnostech, konstrukci atd.. )
Mezi námi, ta 1,6e sice papírově má nízkou spotřebu, ale v reálu jsem při solidním ježdění nešel pod 7, litru. Což na motor co má přízvisko economic moc nesedí.

Třeba mne ukamenuj, al ejá bych do něj nešel, moje rada.. hezky ho dej do pořádku a dobře prodej, za tu cenu s edají pořídit lepší auta...

safrane BiTurbo neni 2,5l ale 3,0l. 2,5l se dával do phase 1 jako turbodiesel a do phase2 jako normální benzinak od Volva(164PS) jakou barvu ste meli? neni jich v cr moc, takze kdyz reknes barvu tak budu vedet...
Byla to verze initiae z roku tuším 97, motor byl skutečně 2,5biturbo 176kW z S80, zlatá metalýza jeden ze dvou kusu pordaných v čr z této limitované serie - 19" koal, elektricky stavitelný spoiler s přítlakem, termovite, zvetšená šířka i délka vozu, mezi ostatní safrane rozěmrama nezapadal :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

to se mi nejak nezda...

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

Idaho píše:
bóďa píše:
Idaho píše:No tohle megane mám v rodině doposud, najezdil jsme s ním cca 50tis km v prvních třech letech co byl nový a musím říci je to vzhledově hezké auto, ale v sériovém stavu je nasilnici velice nestabilní, hlavně kvůli lehkému zadku ( zkus potkat ve 130km/h nečekanou hlubokou kaluž v zatáčce ), tvrdé perování, které ale nesplnuje podmínkypro sportvní podvozek je dost nepohodlné. Jinak spolehlivost? no pomlčel bych, bylo to koupeno nové a v prvním roce provozu ( za první rok najeto cca 28tis ) se vyměnily všechny tlumiče, neustál ejsme s tím jezdil do servysu kvůli zzkratu, za tlačítky na středovém panelu který způsoboval jeho zahřívání a který nebyli schopni lokalizovat ( udajně tam vždy něco vyměnili , ale během týdne byl problém znovu ) až jednoho dne jsme přišel do garáže a středovej panel byl komplet seškvařenej .. štěstí že auto nechytlo... no renaultu jsm eměli v rodině hodně, včetně limitované serie Safrane 2,5biturbo a zkušenosti - to je důvod proč bych do renaultu už asi nikdy nešel, na druhou starnu má pro mne velice líbivý design.

Megane coupe se tváří jako portovní vuz, kterým ale v žádném případě není ( nemluvím te do výkonu ale o jízdních vlastnostech, konstrukci atd.. )
Mezi námi, ta 1,6e sice papírově má nízkou spotřebu, ale v reálu jsem při solidním ježdění nešel pod 7, litru. Což na motor co má přízvisko economic moc nesedí.

Třeba mne ukamenuj, al ejá bych do něj nešel, moje rada.. hezky ho dej do pořádku a dobře prodej, za tu cenu s edají pořídit lepší auta...

safrane BiTurbo neni 2,5l ale 3,0l. 2,5l se dával do phase 1 jako turbodiesel a do phase2 jako normální benzinak od Volva(164PS) jakou barvu ste meli? neni jich v cr moc, takze kdyz reknes barvu tak budu vedet...
Byla to verze initiae z roku tuším 97, motor byl skutečně 2,5biturbo 176kW z S80, zlatá metalýza jeden ze dvou kusu pordaných v čr z této limitované serie - 19" koal, elektricky stavitelný spoiler s přítlakem, termovite, zvetšená šířka i délka vozu, mezi ostatní safrane rozěmrama nezapadal :)
ja nechci nejak rejpat, ale o safranu 2.5 biturbo jsem nikdy neslysel, i kdyz u renaulta je mozny vsechno, nemas nejake fotky, nebo nejakej link??? Troufnu si rict ze o safranech toho vim hodne, ale tohle me opravdu zasskocilo..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od Idaho »

jj nebyl sji první, už se tu semnou hádal jeden " 100% safranista " že to neexistuje potom to sám našel.. ten druhej okousek co by měl být ještě pořád v čr ( v roce 2004 ho měl pořád první majitel v praze ) má prý dokonce pohon 4x4 -- to tu zjistili.. bohuže nic víc nemám v té době jsme s eo auta po technické stránce moc nezajímal, otec ho prodával tuším v 99 jednomu ukrajinskému senátorovi ( najeto cca 37tis km.. )..

Vím že pořizovačka byla laehce na 2,5M a jedna s výbav byla ještě s automaticky stelovanou výškou podvozku ( ? ) tatíkovi to nabízeli když ho obejdnával - čekal na něj přes pul roku, brali rok předem obejdnácky na tuhle limitovanou serii. Jednou jsme ho trošku protáhli na dálnici a tatíkovi přišla fotečka s rychlostí tuším 257km/h ( mel u renultu vyjmutej omezovač a nějaké další upravy.. ) .. kurna fakt nevím co víc.. Initiae nebo tak nejak byla ta limitovka pojmenovaná. vím že když to taíkovi klepli na parkovišti tak to bral opravit do renaultu v plzni a tam čuměli jak péra když jim origo blatník neseděl ( o té limitovce prý ani neslyšeli .. :) )a v M.L. mu nakonec objednávali i ten blatník zvlášt a řekli že má docel aštestí, protože z originál safrane tam nesedělo ani čelní sklo :) proste to auto mělo tvar klaisckého safrane ale uplně jiné rozměry..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od Idaho »

btw ted sjem si všiml že ty máš s popisu taky ten podvozek.. kecátor, písková kůže, mahagonové obložení, pamět na 5 poloh sedadla a volantu , a vzadu to melo druhý řídící panel klimošky, taky digi, že jsi si mohl řídit klimatizaci i v zadu, jenže vzadu byla klimoška jedno nastavení por obě strany a ve řpedu bylal zvlášt pro šoféra a spoluejzdce.... kurbna co ještě? já si vzpomenu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od Idaho »

jo možná by t v identifikaci pomohlo že když přišel tak už měl tu kulatou masku ( oválná mřížka chladiče) co se dávala do modelu 97 + takže s elišil od těch klasickejch safrane .. no jenže po novém roce začali už dělat ten čumák jako facelifz i na tech novějších..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

a fakt nemas nejake foto nebo neco? a to vyrabel opravdu primo renault? nebo to byla nejaka omezena serie od nejake firmy?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

kamos mel megana 1.6e coach (zluta typicka barva) a podvozkove to bylo nevyrazne :?: , jako neni to uplne spatne ale proste to auto je primarne urceno na brouzdani po promenadach a ne na blbnuti na okresce za mestem...

mel jsem tu cest jet v 2.0 a mel udelany svody a nejake dorbne upravy, jako jelo to pekne to jo ale opet podvozek nestihal ... :?:

takze muj zaver o tomhle aute, je : je pekne kdyz se udela ale sportovni ambice moc nema... na to jsou od renaultu jiny auta 8)
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

sakra to je nejaky divný! :( nastavitelný křídlo, čelní sklo, blatníky, je delší..... tak mě napadá, byl to vubec safrane?? byl to teda phase 1 nebo phase2 ?? z tvyho popisu mi vypliva ze to byla phase 1 ale mela masku z novyho safrana.. nebyla to nahodou ta maska jak ma BiTurbo 3,0?? nevis kolik se jich vyrobilo? to označení initaile je označení tý nejvyšší výbavy.
Naposledy upravil(a) bóďa dne 19 kvě 2013 23:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

.
Naposledy upravil(a) bóďa dne 19 kvě 2013 23:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

promin ale ja tomu taky zatim moc neverim, za prve jestli se v cr prodala dve auta, tak to rozhodne na omezenou serii neni zas tak malo (klasicka biturba se tu prodala 4), aby o tom nikdo nevedel, na netu jsem o to nenasel ani zminku zatimco o biturbu 3.0 jsou na netu stovky stranek, nehlede k tomu ze mi prijde jako naprosta blbost davat 2 turba na radovej petivalec, chapu ze asi nemas potrebu mi neco dokazovat, ale dokud neuvidim nejakou verohodnou fotku nebo nejakou zminku s nejakejma udajema, tak tomu proste neverim...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od Idaho »

boda a nevim.. jj chapu, jediné fotky co má tatík, tak jsou u něj v papírové podobě.. maska i čumák by odpoví¨ídal z fotek tomu phase 2 normal, ale světla mela samostané výbojky vde sebe ( jako initiae phase 2 ale ta má na obrázku jen jednu ) . skusím sehnat forku, focení tenkrát zařizovala pobočka renaultu, protože to byl nejdražší R prodaný v Záp. čechách..

rád bych ti dokázal víc, ale táta bydlí 150km ode mne.. monžá někdy na mimon vezmu fotku. V té době byl ajen dvě auta co ne zajímala ( HIlux a Acco 2g ) a renault nepatřil mezi mé oblíbené značky ( a vzhledem ke zkušenostem dodnes nepatří.. )

co s týče počtu kusů, nepovím, ale v renautlu s eoháněli tím že do ČR a polsko bylo "povoleno" dovézt jen pět kusů, dva sem a dva do polska.... chápali jsme to tak že z celkového počtu X kusy byla část vymezena pro střední evropu.

prolez net nekdo to tu už hledal a našel.. byly to nejaké francouzké stránky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od Idaho »

BTW dve sekvenční turba s epoužívají běžne i na 4-válcích , a 6ti válcích tak proč by nemohly být použity na 5ti válci :)

možná bude nekompatibilita s bi-turboa twin turbo.. jestli narážš na to že dvě turba an řadovém motoru ne - tak s ekoukni k toyotě, ketá je používali již od tuším 93 ( nebo 94? ) roku sice na řadovém podélne uložením šestiválci ale na stejném principu..

jinak máš pravdu nemám duvod ti nic dokazovat ( i když rád bych ) ale proste s tím nic neudělám..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od dynomax »

byl u me pred nedavnem jeden kluk s timto modelem ve zlute barve, mel to cele oplastovane, hodne siroke prahy, vyklopne dvere nahoru, modre podsviceni, je nekde z Hlucina, opravdu pekna karka, mozna ze ho nekdo z vas zna
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od NeviM »

Idaho píše:BTW dve sekvenční turba s epoužívají běžne i na 4-válcích , a 6ti válcích tak proč by nemohly být použity na 5ti válci :)

možná bude nekompatibilita s bi-turboa twin turbo.. jestli narážš na to že dvě turba an řadovém motoru ne - tak s ekoukni k toyotě, ketá je používali již od tuším 93 ( nebo 94? ) roku sice na řadovém podélne uložením šestiválci ale na stejném principu..

jinak máš pravdu nemám duvod ti nic dokazovat ( i když rád bych ) ale proste s tím nic neudělám..
u BiTurba plni kazde turbo svou polovinu válců, u V motoru kazde jednu radu, ale samozrejme jsou i pripady kdy je to radovy motor a kazde turbo proste plni polovinu valcu, takze se mi zda jako blbost aby jedno turbo plnilo 3 valce a jedno 2
zatimco TwinTurbo ma dve turba (mensi, zapina driv a vetsi ktere se zapoji kdyz uz mensi nestiha) a u toho bych jako problem nevidel ani 5-tivalec :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

tak jestli máš scaner tak ty fotky naskenuj... prolezli sme net este s jednic safranistou a nic sme nenasli...a uprime: moc tomu neverime...

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od semysak »

videl bych spis problem v nazvech biturbo nebo twinturbo znamena pokazdy ze sou turba dve, nektera automobilka nebo upravce ale si pod tim predstavuje maly a velky turbo, jina dve stejny turba a je uplne jedno jestli je das na N valec X turb, pokud ty turba jsou sladeny s objemem motoru turbo roztaci skupina valcu nebo vsechny valce a popom turba plni svoje valce, je tam stejne ale vzdycky propojeni pro vyrovnani tlaku na strane kompresoru, takze Ti treba 3 valce nejedou s jinym tlakem nez zbyle valce. co jsem videl tak treba volvo tusimze 850 melo dve stejna mala turba na petivalci ale nevim jestli to bylo z tovarny

lukias
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2005 13:51
Bydliště: tam kde lišky dávaj dobrou noc

Příspěvek od lukias »

Štája píše:
T-PK píše:Vím o tom tvém akorát to,že nepřežije tuhle sezonu,podle toho,jako ho honíš a točíš... :lol: Jinak se těším na sprint,někdy si to můžeme zkusit rozdat.. 8)
heh a odkud mě znáš??:) na renaulty je toho dost ale musi se mit kontakty a tak se o to snazim:) auto moc nehonim jen nekdy:) mam tam danou zatim jen jednu hracicku pro zvuk aby lidi vedeli ze jedu:) jinak jedou i kdyz je to 1,6e tak fara 195km/h a to tam nic nemam krom filtru......

zajímalo by mě jak jezdí ten 2litr:) na srazu sem potkal typka co mel upraveneho na coupatku dost a na 4 mu to jelo pres 200:) ted premyslim o chipu a vačce:).....nějaké rady?
omu nevěřím, kamarád ho měl a tak krátkou pětku jsem ještě neviděl -( jestli mu to jelo tak max 160, schválně mu napíšu

lukias
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2005 13:51
Bydliště: tam kde lišky dávaj dobrou noc

Příspěvek od lukias »

Štája píše:
No_name píše:Heh,matka ho měla,akorát to byl černej Coach a pak nám ho ukradli no :mad:
Ale jako auto takový mě to nějak nenadchlo,moc to nejelo no,ale zase to bylo spolehlivý 8)




t-pk-jo sory už sem se podíval ty joudo:) je to tam nahoře moc malým.) už mám i strobáče:) a ty polepy:)
HHHH to to bereš opravdu za dobrej konec -) raději to auto prodej a ušetři ho te potupy

Tomáš Marný
Příspěvky: 59
Registrován: 14 bře 2005 09:08

Příspěvek od Tomáš Marný »

To Štája: Předpokládam že při těch 195 km/h ti to točí tak 8000 ot, ne? Já jsem to auto měl a vmax je tak 175 km/h +- autobus (ale rozhodně ne 195 :nono:)

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault mégane coupé

Příspěvek od bóďa »

dynomax píše:byl u me pred nedavnem jeden kluk s timto modelem ve zlute barve, mel to cele oplastovane, hodne siroke prahy, vyklopne dvere nahoru, modre podsviceni, je nekde z Hlucina, opravdu pekna karka, mozna ze ho nekdo z vas zna
sorry, asi si myslel megana co?

Uživatelský avatar
Kukesak
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2005 20:39
Bydliště: Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kukesak »

bracha od moji pritelkyne ho ma uz 3 rok..koupil ho ojety mel najeto asi 150 tis km...ale byl jako novy tak do nej sel...do dnes nemel jedinou poruchu...az na centralni zamykani...pry je to casta zavada...ale jinak zadny problem s autem..jizdni vlastnosti super..podvozek torchu mekci..ale super auticko...jinak se koukni na... http://motozurnal.centrum.cz/~~cook~f.h ... ne&x=0&y=0

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fakie vw »

Nic proti, ale francouzi umí jen mr... a chlastat já bych do toho asi nešel. Ani jich tak moc nejezdí :(
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
alt
Příspěvky: 98
Registrován: 06 srp 2005 17:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alt »

fakie vw píše:Nic proti, ale francouzi umí jen mr... a chlastat já bych do toho asi nešel. Ani jich tak moc nejezdí :(
hmm tak to je fakt inteligentní příspěvek..
Renault Clio Sport
www.cliosport.cz

Uživatelský avatar
Renault Welt
Příspěvky: 1396
Registrován: 07 bře 2005 18:01
Bydliště: Praha,Billancourt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Renault Welt »

Štája píše:Hm je vás tu fakt hodně.....
:twisted:
Ja měl Coupe 1.6 16v 2000 a Cabrio 1.6 16v 1999.
A spokojenost byla velika. 8)
Pokud vse dobre dopadne tak na jare vyjedu s novým projectem cabria. 8)

Uživatelský avatar
Renault Welt
Příspěvky: 1396
Registrován: 07 bře 2005 18:01
Bydliště: Praha,Billancourt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Renault Welt »

Frajer píše:
Štája píše:Hm je vás tu fakt hodně.....
:twisted:
Tak myslim si že na megana toho moc neseženeš,ono celkově na renaulty neni nic moc k sehnání :cry:
je toho dost,ale drahý.Hlavne na www.reichhard-motorsport.de
www.sk-tuning.de
a na www.meganecoupe.nl - anglicka verze,tak tam najde v tabulce vsechny upravce meganu v evropě. 8) 8) 8)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“