Rouren for Probe :o)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rouren for Probe :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a tady ještě info o tom jak to funguje od majitele co je už má na autě, jedná se sice o OBX, ale je to úplně shodný až na to, že tyhle jsou komplet s montážním matrošem ...
Takže svody OBX mám na autě a mohu vám napsat první zkušenosti.
1. původní litinové svody jsem sundal s prasklinami, které vznikly když mi netěsnila víka ventilů a olej kapal na rozpálené svody. Tak by mě výměna stejně čekala.
2. Výměna svodů na přední hlavě je hračka pro malý parchanty, prostě jak u čtyřválce, jednou rukou se můžete klidně dloubat v nose.
3. Výměna zadních svodů je jak říká jeden můj kamarád "záser". A to v mym případě na dva večery. Sundat původní trvalo dost dlouho, na většinu šroubů dosáhnete spíše zespodu než zhora.
4.Problém je natvarovat úplně jinak trubku k EGR ventilu, protože vzájemná vzdálenost a pozice šroubení je jiná. Dát a utáhnout šrouby znamená porod na dva večery a s otlačenejma, vorvanejma a poškrábanejma rukama až po lokte.
5. Napojení svodů na spodní část: Vpředu hračka, vzadu je jeden sroub hezky schovanej tak, že lze dotahovat jen plochym klíčem ve dvou prstech, následkem toho se mi po prvních dvou dnech povolil a výfuk při záběru zadrnčí o spodní výztuhu nápravy.
6. Výsledek : Hned jsem vzal zpět všechny moje nadávky z předchozích dvou večerů (jeden až do 01:30)Auto je pod plynem tak od 3000ot o dost živější a plynule víc zatahuje. Kolem pěti má zvláštní rezonanci. Zvenčí jsem to neslyšel, ale zvuk se změnil jen pod plynem, víc bzučí přes kovové neizolované svody a ta rezonance musí bejt vzadu venku dost dobrá. Tím, že svody nejsou izolovaný, se po náloži musí auto klidnou jízdou dochladit, aby kolem proudil vzduch aby se něco nenatavilo nebo nespálilo. Věřim že jsem z toho dostal možná 10 koníků, brzdový kotouče už znaj jen modrou barvu...
Takže svody OBX mám na autě a mohu vám napsat první zkušenosti.
1. původní litinové svody jsem sundal s prasklinami, které vznikly když mi netěsnila víka ventilů a olej kapal na rozpálené svody. Tak by mě výměna stejně čekala.
2. Výměna svodů na přední hlavě je hračka pro malý parchanty, prostě jak u čtyřválce, jednou rukou se můžete klidně dloubat v nose.
3. Výměna zadních svodů je jak říká jeden můj kamarád "záser". A to v mym případě na dva večery. Sundat původní trvalo dost dlouho, na většinu šroubů dosáhnete spíše zespodu než zhora.
4.Problém je natvarovat úplně jinak trubku k EGR ventilu, protože vzájemná vzdálenost a pozice šroubení je jiná. Dát a utáhnout šrouby znamená porod na dva večery a s otlačenejma, vorvanejma a poškrábanejma rukama až po lokte.
5. Napojení svodů na spodní část: Vpředu hračka, vzadu je jeden sroub hezky schovanej tak, že lze dotahovat jen plochym klíčem ve dvou prstech, následkem toho se mi po prvních dvou dnech povolil a výfuk při záběru zadrnčí o spodní výztuhu nápravy.
6. Výsledek : Hned jsem vzal zpět všechny moje nadávky z předchozích dvou večerů (jeden až do 01:30)Auto je pod plynem tak od 3000ot o dost živější a plynule víc zatahuje. Kolem pěti má zvláštní rezonanci. Zvenčí jsem to neslyšel, ale zvuk se změnil jen pod plynem, víc bzučí přes kovové neizolované svody a ta rezonance musí bejt vzadu venku dost dobrá. Tím, že svody nejsou izolovaný, se po náloži musí auto klidnou jízdou dochladit, aby kolem proudil vzduch aby se něco nenatavilo nebo nespálilo. Věřim že jsem z toho dostal možná 10 koníků, brzdový kotouče už znaj jen modrou barvu...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- bitmapbrother
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30 lis 2004 12:07
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je popis od Jarryho. Ja to na moje P2'93 nechal namontovat v servisu, EGR sem nechal zaslepit, takze zadny problem. Akorat sem pak s kamosem dal podlozky pod srouby, ktere drzi spodni kryt tech svodu, pac uz tam bylo malo mista a ty svody pri zaberu o ten kryt tukaly.
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires