Rouren for Probe :o)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rouren for Probe :o)

Příspěvek od MarauderZ28 »

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

a tady ještě info o tom jak to funguje od majitele co je už má na autě, jedná se sice o OBX, ale je to úplně shodný až na to, že tyhle jsou komplet s montážním matrošem ...

Takže svody OBX mám na autě a mohu vám napsat první zkušenosti.
1. původní litinové svody jsem sundal s prasklinami, které vznikly když mi netěsnila víka ventilů a olej kapal na rozpálené svody. Tak by mě výměna stejně čekala.
2. Výměna svodů na přední hlavě je hračka pro malý parchanty, prostě jak u čtyřválce, jednou rukou se můžete klidně dloubat v nose.
3. Výměna zadních svodů je jak říká jeden můj kamarád "záser". A to v mym případě na dva večery. Sundat původní trvalo dost dlouho, na většinu šroubů dosáhnete spíše zespodu než zhora.
4.Problém je natvarovat úplně jinak trubku k EGR ventilu, protože vzájemná vzdálenost a pozice šroubení je jiná. Dát a utáhnout šrouby znamená porod na dva večery a s otlačenejma, vorvanejma a poškrábanejma rukama až po lokte.
5. Napojení svodů na spodní část: Vpředu hračka, vzadu je jeden sroub hezky schovanej tak, že lze dotahovat jen plochym klíčem ve dvou prstech, následkem toho se mi po prvních dvou dnech povolil a výfuk při záběru zadrnčí o spodní výztuhu nápravy.
6. Výsledek : Hned jsem vzal zpět všechny moje nadávky z předchozích dvou večerů (jeden až do 01:30)Auto je pod plynem tak od 3000ot o dost živější a plynule víc zatahuje. Kolem pěti má zvláštní rezonanci. Zvenčí jsem to neslyšel, ale zvuk se změnil jen pod plynem, víc bzučí přes kovové neizolované svody a ta rezonance musí bejt vzadu venku dost dobrá. Tím, že svody nejsou izolovaný, se po náloži musí auto klidnou jízdou dochladit, aby kolem proudil vzduch aby se něco nenatavilo nebo nespálilo. Věřim že jsem z toho dostal možná 10 koníků, brzdový kotouče už znaj jen modrou barvu...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

maro...na kolik vyjdou tyto svody?
VW PASSAT B5

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Tušim že stáli kolem 11 kkč a má je asi bitmapbrother

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

Tohle je popis od Jarryho. Ja to na moje P2'93 nechal namontovat v servisu, EGR sem nechal zaslepit, takze zadny problem. Akorat sem pak s kamosem dal podlozky pod srouby, ktere drzi spodni kryt tech svodu, pac uz tam bylo malo mista a ty svody pri zaberu o ten kryt tukaly.
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“