Samosvor - repase.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Samosvor - repase.

Příspěvek od misokgb »

Zdar,


na strankach streetpro.cz renovuju samosvory, chcem sa spytat, povedal mi, ze za par lamiel 1200-1600Kc, neda sa to potiahnut tie lamely nejakym silnejsim oblozenim? Problem je ten, ze samosvor uz tera obcas hapruje (prevodovka 200tkm) a nerad by som aby mi na drifte islo jedno koleso... Ma to 25% svornost, a povedal mi, ze to vie zvysit cca na 30-35% tym, ze da hrubsiu vrstvu na stare lamely, co vy na to? Niekto mi zas povedal, ze zvysit svornost sa da pridanim lamiel samosvoru - zbrusit ich na polovicu a pridat raz take mnozstvo, tym padom sa znasobi jedenkrat svornost = 50%, ako to vlastne je? Ide o samosvor z prevodovky Transaxle alfa romeo = rozvodovka na zadnej naprave = olej v prevodovke je zhodny s olejom v diferaku, spojka tiez u zadnej napravy.

d.
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od misokgb »

Zdar hosi,

mam na svojej starej alfe samosvor 25% - lamelovy, teraz prevodovku repasujem a skladam silnejsiu drift alfu... Potreboval by som zvysit svornost - vraj sa to da, v povodnom seriovom diferaku su DVE lamely samosvoru - na kazdej strane diferaku jedna, okolo nich (sendvic system) su podlozky. Dostal som info, ze bud lamely nechat zrenovovat a potiahnut ich hrubsou vrstvou materialu, alebo zbrusit z kazdej podlozky polovicu hrubky a PRIDAT dalsie dve lamely samosvoru + prisluchajuce podlozky = sendvic. Co vy na to? Kolko svornosti je tak max. na bezne jazdenie? 50%? Stoji to za to pri drifte dvihat tolko svornost, s autom sa bude jazdit aj normal, aj drift/sprinty.

Vdaka.

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od Butcher »

Udelam trosku Hanzimu reklamu :wink:
http://streetpro.cz/index.php?id=5

50% bych videl na normalni jezdeni jako absolutni strop az nesmysl.Teda resp. na rychlou jizdu.Na Drift bych dal max. 75, ale kazdymu vyhovuje neco jinyho.
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od misokgb »

Dik, tu stranku poznam. Takze podla teba, by som nemusel vyskladavat inak ten samosvor, len nechat renovovat lamely, vacsou tlstkou vrstvu na lamele a tym zmenit svornost z 25% na 35% a stacilo by to? No, take profi auto na drift ma zvarosvor - zavareny difec, len pri normalnej jazde sa s tym neda jazdit a trha poloosi...
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od Butcher »

Hele kazdymu vyhovuje neco jinyho...ale velka svornost te zpomaluje...pokud nechces jezdit bokem je to kontraproduktivni.Ja mam ted 25% a je to tak akorat...mam +- 350hp.Zavodni drift auta v zadnym pripade nemaji zavarenej tudiz 100% svorenej dif.To je reseni pro lidi co se chtej svizt bokem a nemaj prachy :wink:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od misokgb »

Co tedy radis? Ja budu mit cca 250ps 300Nm, kratkou prevodovku. Nechat renovovat lamely na puvod = 25%, nebo zvysit na 35%? S autem se bude temer bezne jezdit, sprinty/drifty a bezne jezdit - pod plynem, ne lechtani... Stary svor nekdy jel, nekdy ne... d.
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od Butcher »

Tezko rict.250k, 300Nm a kratka skrin zni hezky, ale kolik to bude mit kilo?Pocitam ze to bude Alfa a s tema ja nemam vubec zadny zkusenosti.Navic s tim chces denne litat a pritom i sprintovat a driftovat, pricemz ani jedno s tim autem nepujde poradne...a neni to zdaleka jenom o diferaku.Kazdopadne abych jenom neremcal, zrepasnout ho nech urcite, klidne na tech 35 a uvidis no :lol:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor - repase.

Příspěvek od misokgb »

Vaha bude od 900 do 1200kg - to zalezi od toho, ci sa rozhodnem nechat auto light - odlahcene bez interieru a hudby, alebo ho poskladam na denne uzivanie - cele auto... Mal som 2.0TS a s nim sa dalo vyblaznit dost, no casom chyba vykon, dam to teda na tych 35% u streetpro a uvidime ako to dopadne v aute... :D Dik zatim. (az jeden?!)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“