short shift
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 24 úno 2007 23:04
short shift
nevie niekto ci sa da kupit skracene rizeni na 405 1.8 TD r.v. 1992 66k??? a de by som zohnal ???
Re: short shift
neporadim, ale rejpnu, ma to smysl na tohle auto?peugeot 405 píše:nevie niekto ci sa da kupit skracene rizeni na 405 1.8 TD r.v. 1992 66k??? a de by som zohnal ???


Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

Musím se přidat ke klukům na takový motor je to zbytečné navíc shortshift je myšlen pro rychlejší a přesnější řazení což v tvém případě není ideálni akorát to povede k dřívějšímu odrovnání převodovky... Pro tvůj vůz se na 99% tento performance nedělá ale kdyby jsi kontaktoval např bidrina možná by ti tuto vymoženost zhotovil ale to bys jen těžko zaplatil...
Jak psal L.A.M.A kup nové silony a táhla popř jen opravovací kyt táhel (tuším že u peugeota je to řešeno kuličkama a silonovýma pouzdrama) a uvydíš jak bude řazení pevné a půjde daleko lépeřadit. Tyto vozi mívají často hodně naběháno a táhla řazení jsou věc na kterou se často při ůdržbě zapomíná... a vše se pak svádí na špatnou převodovku...
Jak psal L.A.M.A kup nové silony a táhla popř jen opravovací kyt táhel (tuším že u peugeota je to řešeno kuličkama a silonovýma pouzdrama) a uvydíš jak bude řazení pevné a půjde daleko lépeřadit. Tyto vozi mívají často hodně naběháno a táhla řazení jsou věc na kterou se často při ůdržbě zapomíná... a vše se pak svádí na špatnou převodovku...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
To bych potřeboval.elviiis píše:Musím se přidat ke klukům na takový motor je to zbytečné navíc shortshift je myšlen pro rychlejší a přesnější řazení což v tvém případě není ideálni akorát to povede k dřívějšímu odrovnání převodovky... Pro tvůj vůz se na 99% tento performance nedělá ale kdyby jsi kontaktoval např bidrina možná by ti tuto vymoženost zhotovil ale to bys jen těžko zaplatil...
Jak psal L.A.M.A kup nové silony a táhla popř jen opravovací kyt táhel (tuším že u peugeota je to řešeno kuličkama a silonovýma pouzdrama) a uvydíš jak bude řazení pevné a půjde daleko lépeřadit. Tyto vozi mívají často hodně naběháno a táhla řazení jsou věc na kterou se často při ůdržbě zapomíná... a vše se pak svádí na špatnou převodovku...


Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
No na eca bych řekl že půjde skárecené řazení v poho koupit... a silony mněníme snad všichni u našich dědečků a já dělal GO převodovky když už to bylo na zvedáku 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jjj slyšel jsem to... prej to začal dělat bidrin... ono je taky fakt že některý káry když se upravují tak se rovnou rve hawlend... shortshifty jdou nejlépe sehnat na běžně upravované auta tunerama... Tzn různé gti apd...
A občas se poštěstí jako mně... našel jsem návod jak upravit řazení na daihatsu a to jest dva jiné ohyby na současné tyči řazení a lehké zkrázení... ale tayk je fakt ža daihatsu má dráhy krátké od série... Co se týče řazení tak na většinu aut je to zbytečné protože pokud máš řazení oki tak dráhy nebývají moc dlouhé (u té siery jsou dlouhé jako kokot to jsem taky slyšel) a stačí se s tím naučit... Navíc řadit z běžným starým autem hodně rychle (míněno opravdu hodně rychle) není moc dobré protože celá převodová a hnací soustava dostává na frak a ej nji tak rychle člověk pošle na onen svět...
A občas se poštěstí jako mně... našel jsem návod jak upravit řazení na daihatsu a to jest dva jiné ohyby na současné tyči řazení a lehké zkrázení... ale tayk je fakt ža daihatsu má dráhy krátké od série... Co se týče řazení tak na většinu aut je to zbytečné protože pokud máš řazení oki tak dráhy nebývají moc dlouhé (u té siery jsou dlouhé jako kokot to jsem taky slyšel) a stačí se s tím naučit... Navíc řadit z běžným starým autem hodně rychle (míněno opravdu hodně rychle) není moc dobré protože celá převodová a hnací soustava dostává na frak a ej nji tak rychle člověk pošle na onen svět...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: short shift
S short siftem je problém.. Bidrina jsem se ptal už asi před rokem a půl a slíbil mi že začne dělat na oplíky... a zatím nic.. asi toho má hodně.. a na zakázku musím sehnat dost zájemců a v tom je problém.. protože lidi to koupí až teprve to uvidí... a dřív ne - bohužel ... a to se mě už na to dost lidí v klubu ptalo...

-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: short shift
P405 to ma stejne jako citroni. Ke kratsimu razeni se prakticky dostnes zkracenim tahel. Ale uprimne receno, radit se s tim pak vubec neda. je to kratke a presne, ale je to "posilovna". Takze pokud chces posilovat pravacku, jdi do toho 

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 24 úno 2007 23:04