Zdravicko, mel bych dotaz na vas co to auto znaji sehnal jsme GSXko 1g které je bohužel bourané silněji na bok a potreboval bych alespon priblizne vedet nez se do toho pustim jak moc je jina RWD karoserie?
Je jasne ze by bylo nejlepsi sehna rovnou AWD skelet ale to je dosti problematicke.
Takze bych ad vedel v cem vsem se skelet lisi a jestli je mozna tedy adaptace AWD komponentu do RWD skeletu a popripade za jakych upav. diky.
Naposledy upravil(a) Juraj dne 27 pro 2011 18:24, celkem upraveno 1 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
4WD do 2WD kastle je imho blbost, musel bys řezat kufr, protože se ti tam nevejde zadní náprava, pak ještě budeš muset řešit náhon té nápravy. Podle mě je to zbytečně moc práce.
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
koukam ze se radeji obratim na zahranicni forum. tady o radu ci dobrej nazor ani nezavadim. nazor typu je to blbost musi se rezat do karoserie je asi tak vecny jako kvuli mleku musis kravu podojit. prodat to opravdu enchci, to radsi budu schanet dobrou kastli nebo tuhle hodim na stolici a opravim. jo a krosmenovi diky za opravu nazvu, kazdej se prepise
EDIT: alespon mi reknete jestli je rozdilny prah a B sloupek u AWD a RWD eclipse , protoze asi nejlepsi moznost bude dat kastli na stolici, koupit nejakou potvoru RWD a prevarit inkriminovanou cast.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Juraj píše:koukam ze se radeji obratim na zahranicni forum. tady o radu ci dobrej nazor ani nezavadim. nazor typu je to blbost musi se rezat do karoserie je asi tak vecny jako kvuli mleku musis kravu podojit. prodat to opravdu enchci, to radsi budu schanet dobrou kastli nebo tuhle hodim na stolici a opravim. jo a krosmenovi diky za opravu nazvu, kazdej se prepise
EDIT: alespon mi reknete jestli je rozdilny prah a B sloupek u AWD a RWD eclipse , protoze asi nejlepsi moznost bude dat kastli na stolici, koupit nejakou potvoru RWD a prevarit inkriminovanou cast.
Ano, mé názory jsou opravdu věčné
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
ahoj ja mam cely awd pohon i s napravami z eclipse gsx (gaalant 4x4) -jsou stejne) v hyundai sonata a opravdu to nebylo nijak slozite a to jsem musel rezit i rozdil v predni naprave a delce kardanu. urcite byt teboy tak bych se toho nebal a predelal fwd kastli na awd..ale pokud se ti nechce taky se gsx rad ujmu...na prevarovani casti karoserie kasli to je slozite a oslabis tak
jeji pevnost...hod sem foto...cau.
Tabo: diky za opravu uz po praci nemyslel kazdopadne zadni cast podlahy u toho AWD eclipse je v poradku, uchyty lozisek jsou asi to nejmensi prave me zajimalo jak sedne podlaha z AWD na FWD zejmena v oblasti nosniku.. ale pokud pises ze to jde tak proste koupim FWD kastli a dal jiz uvidim:-) diky za info.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
jsem klempir, takre rezat umim dobre dokonce i stolici mam v praci k dispozici.. takze se to urcite povede.. ten colt se bude ku sve dylce chovat podobne jak treba 323 GTX ne?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
dekuji s tim bych si uz poradil, tu FWD kastli vych ocesal naprosto celou a zacal ji strojit. jinak je tam nejake doporuceni vystuzeni naprav a podobne? kdyz uz to bude vse dole tak at vim nad cim uvazovat diky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Já bych asi awd kastli prodal i s českýma papírama (na gsx), ale bez nápravnic, diferáků, motoru a svazku s ecu. Zato v supr stavu, nebouranou a bez rzi. Jak moc na to spěcháš?
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
MarAt: To by bylo asi to nejlepsi reseni co by mohlo byt No nespecham na to spise to je otaka zacatku jara kdy bych si vyclenil nejaky prostor a vletl na to nejsem si ovsem jisty jestli pro me jsou i TP tak dulezite, ale to uz je vedlejsi pisni mi do SZ nejakou predstavu o cene a kdy by mohla byt kastle k dispozici diky
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
¨vím o kompletním eclipse 1g gsx , prý rezavý s TP bez stk..motor prý normální že prý se na něm nic nědělalo...ještě nemám foto podle popisu bych řekl že od doby kdy vyjelo s fabriky se jen jezdilo....chce 60 000 Kč...což mi příjde docela dost když si člověk vezme kolik stojí GO motoru, nápravy, atd...a pochybuju že bude TOP stav ...většina gsx sou zralý na go ... ale má prý na prodej taky holou kastli ale nějak neví cenu...
myslím že to může být on no... po telefonu sem mu moc nerozuměl takže 2 auta nepotvrdím ale 1 komplet a jedna kastle a špatný motor co sem rozuměl... pokud ho v jakém je to auto teda stavu?? odpovídá té cenovce? tím nečekám nějaký super stav ale zase ne auto kde budu muset hned udělat GO uplně všeho....
to auto za ktere chce 60 ma TP v depozitu, je tam delana prevodovka a je pripravene na jezdeni "bez investic" je to bez koroze, pak ma druhe komplet bez TP celkem sezrane u ktereho je v haji prevodovka a motor potrebuje GO, bohuzel cenu nevim. mas na nej nejaky kontakt? abych vedel jestli to je on?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."