Snížení hlavy Ostrava

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bembik
Příspěvky: 78
Registrován: 03 srp 2004 20:02
Bydliště: Ostrava-Petřkovice
Kontaktovat uživatele:

Snížení hlavy Ostrava

Příspěvek od Bembik »

Zdrawím...Lidiczky pokud by jste byl někdo schopen snížit hlavu...dejte vědět na Benbenek@seznam.cz.... Jen Ostrava... 8)
Renault 4ever :)
http://www.djbembik.tym.cz
!!!!!!!!!! http://city-ofbembik.myminicity.com/ !!!!!!!
!!!!!! http://city-ofbembik.myminicity.com/ind !!
prosím klikejte každý den na tyto dva odkazy :-) zabere vam to 5 vteřin :-) děkuji

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

hlava

Příspěvek od fakie vw »

Co pod tím pojmem myslíš? Přoč ji chceš snížit a na jakém autě?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Bembik
Příspěvky: 78
Registrován: 03 srp 2004 20:02
Bydliště: Ostrava-Petřkovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Bembik »

Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
Renault 4ever :)
http://www.djbembik.tym.cz
!!!!!!!!!! http://city-ofbembik.myminicity.com/ !!!!!!!
!!!!!! http://city-ofbembik.myminicity.com/ind !!
prosím klikejte každý den na tyto dva odkazy :-) zabere vam to 5 vteřin :-) děkuji

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Maco »

Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
No ale mam pocit,ze na Rentlika sa kompresia robi inym sposobom,ked teda nedavas ine piesty.
Ide o to aby si nepodali ruky ventilik+piest :shock:

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
U niektorych hlavne francuzskych aut,pokial zoberies vela s hlavy,tak prichadza destrukcia motora,a co pises ze 2-3 desatinky,tak to je myslim si maximum,kompresia sa nahan inak

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Sly píše:
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.
Igor,najskor treba zmerat,kolko sa moze dat s hlavy dole,lebo ked to prepisknes,tak je to v haji :(

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Sly píše:
MarAt píše:2-3 desetiny? To je snad jen přebrus ne? Počítej velmi přibližně,že tím změníš kompresi tak o 0.15 :wink:
O kolik by se mela hlava snizit u crx, abych zvysil kompresi o cca 0.5? Koupil jsem pisty s KP 12:1, ty jsou ovsem pro motor D16A6. Jelikoz muj (D16A9) ma daleko vetsi spalovaci komory (snad jsem to dobre pojmenoval - combustin chambers), mohl by byt odhadovany KP cca 10.5:1 (serie tusim 9.3:1). Po domluve s mechanikem bychom radi dosahli KP 11:1. Proto se ptam, jak nahonit tech 0.5. O kolik snizit hlavu? Diky.
No od tebe bych to nečekal :shock: Doufám,že na tu hlavu ani nesáhneš. Bylo by to půl milimetru,ale když iž,tak si kup raději tohle
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMETIC- ... enameZWDVW
o tloušťce o 0.5mm méně než máš tedˇ. Tipuju,že to bude 0.03".
A nezapomeň si pak pohrát s plastelínou ať nedojde na líbačku mezi pístem a ventilem :kiss:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Jo tahle firma je samozřejmě prověřená a funguje do ČR. Poštovné bylo loni USD 80,- a pokud zatím nepočítáš s přebrusem,tak možná ještě počkej s objednávkou,až budeš znát definitivní rozměr válce,aby těsnění sedlo a nepřečnívalo.Pokud máš písty už přebrusový,tak není co řešit a můžeš to koupit hned :wink:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re:

Příspěvek od Beaver »

Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
Taky počítej s tím, že pokud tam nemáš žádný další úpravy na motoru, tak nějaký snížení hlavy stejně asi nepoznáš - a to nejspíš ani na brzdě.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re:

Příspěvek od barry »

Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělal
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy Ostrava

Příspěvek od MattiK »

slyi : u cera je tusim 1mm max !!!

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re:

Příspěvek od JonnY »

barry píše:
Bembik píše:Mno chci ji snížit, abych troške zvedl výkon (snížit o cca 2-3 desetiny milmetru) a chci to na Renaultu 19...
úprava hlavy stojí 6000 komplet...ale myslím si že na R19 by to ani nedělal
mozem sa spytat co znamena "komplet" ?

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy Ostrava

Příspěvek od Maco »

No komplet je komplet,tz vsetko saci+vyfukovy trakt atd,ale co ja viem,tak dobre spravena hlava na 8V je za cca 9.000CZk a 16V raz tolko

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“