Snizeni hlavy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Zamčeno
Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Snizeni hlavy

Příspěvek od Hasis »

Nejpis se to tu urcite resilo, ale sem ted ve skole, kde nam jede moooc pomalu net a kdyz sem to dal do vyhledavace naslo me to 23 stranek.
Mohli byste me tady pls napsat + a - ke snizeni hlavy? Je to na p205 1,9 GTi 88kw. Hlavne o kolik to zvysi vykon, o kolik to snizit, jak rychle me odejde motor do nebe pri urcitem snizeni..............
Predem mooooc thx
a zande ukamenovani pls :twisted:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Lehce se zvedne kroutak. U vetsiny aut je ale lepsi pouzit vysokokompresni pisty a neprznit hlavu, to je reseni pro chude tunery se Skodovkama.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Snizeni hlavy

Příspěvek od MarAt »

:D Taky bych to nedělal,ale jinak na té hlavě by měli být značky,kam až by mělo jít bezpečně to snížení se seriovýma komponentama a omezovačem,dál už je to výzkum..
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tak tak ... udělat písty je podstatně levnější než pak kupovat hlavu např u charade je to rozdíl 22 000Kč :wink: ... navíc když snížuješ hlavu musíš počítat se zdvihem ventilů atd... ale jak psal marat bývají na hlavě značky (např u charade ale nejsou) takže je otázka jestli ty je tam máš... jinak zvedá ti to kompress tudíž i kroutící moment a od toho vycházející výkon... mínus jsou větší zátěž motoru ale u tebou zmíněného vozu to asi nebude nijak brutální...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

to hasis: jak už jsi psal řešilo se to tady už xkrát,myslim že všechno důležitý už bylo vyřčeno, tak nebuď línej a hledej.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Zamčeno

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“