Nevim nevim , delal jste uz nekdo nekdy koncernove 1.6TDI s jednotkou Continental ? auta uz nejaky patek jezdi a zatim tato jednotka nejde nijak upravit .Clie píše:Doufam, že tunery v průběhu jednoho roku bude nalézt řešení
Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
A bude hůř. Do dvou let padne 80% chiptuningových firem. To je naprosto realný předpoklad,když vidíš jakým směrem se řízeni motoru začalo ubírat. Výrobci se všemi možnými způsoby snaží zabránit manipulaci s jejich výrobky a docela se jim to daří. Toyota "odstřihla" takové úpravce jakým je třeba TRD. Ford už v evropě omezil všechny aktivity a jediný upravce je tento http://www.mountuneperformance.co.uk/in ... &Itemid=71" onclick="window.open(this.href);return false; a i ten brzy zmizí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
zase z pohledu výrobce to chápu, davaj ted zaruky 5-7let, a za výrobkem si stojí
, a ty motory a mapy dělali inženýři co tom rozumí a hlavně víc co ten motor snese a vydří, pak příjde strejda, co si koupí brzdu a "čipstroj" a tradááá, motor a hnací ústrojí jde srát rychleji
, pokud chceš pilu, našetři si a kup si ostrou tovární verzi, a ne kupovat lemru lenivou a pak brečet že ti to už nikdo nenapičuje atd 



Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Něco na tom je ale to se tvrdilo i o EDC17 a jde to sice z nervama ale Galleto to zvládá
,1.6 je zatim nedobytná ale čas ukáže,myslim si že je to jako hekrama a toto je vlastně stejné,vždycky se našla nějaká cestička jak co prolomit viz GTR.Je to velkej byznys a lidé okolo se budou všemožně snažit to udržet při životě.Teď máme Galleto upravený i na japonce (denso atd) a před rokem to taky bylo nedosažitelný.

Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
dobudoucna vidim spis cestu plne programovatelna jednotka napojena na puvodni konektory v aute, protoze jakmile je model motoru uvnitr a neni to jenom priradit na zaklade cidla hodnotu z mapy a pak ji pomoci dalsi mapy prodlouzit nebo zkratit
pak je otazka jestli se podari rozpohybovat budiky a dalsi, protoze asi neni problem posilat komunikaci s pristroji na jinem typu zbernice, navic i klidne skryte treba misto can v datech to posilat v CRC atd....
v pripade vypocetniho modelu v ecu je totiz mnohem vice cidel ve hre, navic dnesni simulacni metody typu FEM pro mechaniku a ruzne simulace pri vyvoji, jak je dnes moderni "HIL" tak dovoluji i materialy a zivotnosti mnohem vice dat na mez funkce/zivotnosti jak jiz bylo napsano
akorat to bude asi drazzsi, nebot je trba plne nasimulovat jeste motor u chiptunera, ale aspon to bude delat min lidi a treba to bude kvalitnejsi
pak je otazka jestli se podari rozpohybovat budiky a dalsi, protoze asi neni problem posilat komunikaci s pristroji na jinem typu zbernice, navic i klidne skryte treba misto can v datech to posilat v CRC atd....
v pripade vypocetniho modelu v ecu je totiz mnohem vice cidel ve hre, navic dnesni simulacni metody typu FEM pro mechaniku a ruzne simulace pri vyvoji, jak je dnes moderni "HIL" tak dovoluji i materialy a zivotnosti mnohem vice dat na mez funkce/zivotnosti jak jiz bylo napsano
akorat to bude asi drazzsi, nebot je trba plne nasimulovat jeste motor u chiptunera, ale aspon to bude delat min lidi a treba to bude kvalitnejsi
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Nevim. Continental ma jiny princip činnosti?Libang píše: delal jste uz nekdo nekdy koncernove 1.6TDI s jednotkou Continental ? auta uz nejaky patek jezdi a zatim tato jednotka nejde nijak upravit .
Pokud je to normální ECU motoru s konvenčním Common-Rail nevidm žádné zásadní překážky pro tuning (ačkoli to může být). Musi zkusit, a uvidim

Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Princip je stejný,jde jen o to jak se k těm datům dostat,v jakém "formátu" jsou,kde a jaké mapy jsou potřeba upravit ,jak spočítat checksum a jak dostat zpátky data do ECU v nejlepším případě tak aby nedošlo ke ztrátě kodování vstřikovačů
,např edc17 mělo být neupravitelné (ochrana tricore),což po kabelu většinou nejde stále,jednotka se musí otevřít a naletovat kabely přímo na body v ECU paki se to teprv vyčte atd......

Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Tady je jedna z hlavních výhod Unichip oproti konvenčního flash-tuninga !ludvik2 píše:jde jen o to jak se k těm datům dostat,v jakém "formátu" jsou,kde a jaké mapy jsou potřeba upravit ,jak spočítat checksum a jak dostat zpátky data do ECU v nejlepším případě tak aby nedošlo ke ztrátě kodování vstřikovačů
Nesahame jsme v RJ!
Mne to jedno, v jakém formátu data uvnitři, jaky checksum a tak dal!
Mám signály z čidel na vstupu RJ. Jsem mohu změnit te signály tak, aby ponutit RJ změnit směs, predstih, boost atd.
Ale vše puvodni funkce na RJ (ABS, ESP, cidlo kepani atd, vcetne safe-mode) budou fungovat jako v puvodnem stavu.
Kdyz mate auto v zaruce - muzem instalovat Unichip z PnP kitem. Tohle konektor mezi RJ a originalnimi konektorami. Tim padem kdyz sundate ten kit - auto bude uplne v originalnem stavu.
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Jasný je to věc názoru,já zase tohle beru jako oblbováky ECU a mám zkušenosti takový že úprava softu má lepší vliv na konečný výkon a kroutící moment ale jak píšu co člověk to názor a s vašim zařízením jsem do styku ještě nepřišel.
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Není žádný rozdíl s tím, cim dělat upravy - rozdíl je ve způsobu, jak to udělat.ludvik2 píše: úprava softu má lepší vliv na konečný výkon a kroutící moment
Udělal jsem několik Subaru po Ecutec - výsledek 50 koní navic. Tohle je fakt.
Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Já samozřejmně nezpochybňuji nárůst výkonu,ale styl jakým k navýšení dojde a to např ovlivňováním signálu pro ecu
,já osobně si myslím že pokud to jde,je lepší upravit přímo software ECU,samozřejmě pokud toto není možné je to co montujete vy jedním z řešení
jde mi hlavně o to že zařízení které jsem vyděl já ať už byli programovatelné-nastavytelné nebo ne,na např. naftovém motoru upravovali teplotu nafty nebo tlak v railu což druhý případ neberu moc jako pozitivní věc pro vstřikování,u benzínového motoru jsem se setkat s modifikací signálu lambda,teploty vzduchu a dokonce potenciometru škrtící klapky






Re: Subaru Tribeca +UNICHIP Multifuel
Urcite tohle jedno z reseni, ale ja nevim jineho univerzalniho produktu na trhu, ktery dava takovy moznosti za stejny penizy.
Mame metodiky na ladeni benzinovych a naftovych motoru, a vsechno, samozrejmne, bezpecne pro motor (radse dostanu mene vykonu, nez znicim motor). Ale moznosti modifikaci omezeny jenom fantazije tunera. Ja byl vyskolen v Dastek/Unichip v Jizni Africe, ale po dvou letech praci neprestava byt hodne noveho
Mame metodiky na ladeni benzinovych a naftovych motoru, a vsechno, samozrejmne, bezpecne pro motor (radse dostanu mene vykonu, nez znicim motor). Ale moznosti modifikaci omezeny jenom fantazije tunera. Ja byl vyskolen v Dastek/Unichip v Jizni Africe, ale po dvou letech praci neprestava byt hodne noveho
