zdravim panove nejsem zadny profesional tak se radeji zeptam chci po zime nechat udelat hlavu snizit nove gufera zabrousit ventyly a nechat udelat veci saci kanalky
dela se jeste neco neco jsem slysel o tvrdich pruzinkach a co lesteni nevim co vsechno se lesit ? je to k necemu jedna se o fiat bravo 1.6 16v rv99 jde mi oto ze kdyz uz to delam tk uz vsechno a poradne predem diky za odpoved
vyplati se lestit ventyly?
nasel jsem tady temata o snizovani hlav ale to neni zrovna muj pripad to vim co a jak jde mi spise o ten zbytek
u brava 1.6 nemusí bejt problém v hlavě, ale v tvaru sání
- hlava samotná může mít potenciál 200PS bez úprav se 4klapkou (jako třeba Tipo 16v), ale namontovaný sací potrubí to zabijí, že i s úpravama výkon většinou nepřeleze 190PS na seriovým sacím potrubí
1,6tka z brava upravená na 1,7 nedávno nabrzdila 250PS/10000rpm... na mechanickým vstřikování a pravítku..takže ten motor při správnejch úprvách potenciál má
- sání, obzvláště tvarovaný tak jak u brava je má velký ztráty, kvůli rozměrům, tvaru atd..(porovnej třeba se zmíněným tipem 16v)
na hlavě bych udělal jen to nejnutnější a šel od toho (pro dobrej pocit):
- kulatý sedla ventilů a tvary na ventilech (+odlehčení dříku na sacím)
- začištění výrobních nedokonalostí
-"knife edge" splitter mezi sacíma ventilama (většinou má tvar jak jim to při odlejvání vyjde)
- spasování přechodu sedlo-kanál
- spasování spojů v sání s těsněním
- lehce líznout hlavu (0,3mm)
-řešil bych spíš co s tím sáním... (zcela přepracovat...zkrátit... atd..)