2 turba na jeden motor

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Sef1995
Příspěvky: 1
Registrován: 30 črc 2018 07:11

2 turba na jeden motor

Příspěvek od Sef1995 »

Zdravím Vás. Na úvod: alfa Romeo 145 1.9 JTD 77kw 1999.
Mám jen teoretický dotaz. Chci vědět co všechno musím udělat pro to, abych mohl k tomuhle motoru dát 2 turba. Co upravit, vyměnit, předělat a hlavně zda je to vůbec možné.

Dále. Jedno turbo tam je už od výroby. Jelikož mělo vylítané ložiska tak sem musel dát druhé a to mi blbne. ( Do 2500 ot táhne jak má a jak překročím onu hranici tak "vypne" a pod hranicí zase táhne). Bylo mi porazeno odpojit váhu vzduchu, stalo se a turbo nenaskočilo vůbec.

Poslední otázka. Jak rapidně zvýšit výkon tohohle motoru?
Naposledy upravil(a) Sef1995 dne 31 črc 2018 11:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6525
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od Beaver »

2 turba na dehtovej čtyřválec jsou dost nesmysl - budeš bojovat s prostorem pro jejich umístění, trubkama pro vedení vzduchu od/do turbín, složité svody a ve finále s moc velkýma turbama o výkon spíš přijdeš, než abys tím něco získal.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od pufko »

Bolo by to omnoho drahšie ako dať to jedno do poriadku. Neviem či si chcel získať výkon, ale za tie prachy to nestojí. Dvojhmota na JTD toho moc nevydrží a teda by si ju pochoval ešte skôr

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od Lordík »

proč nesmysl? tento motor nebo jeho silnější ekvivalent se normálně seriově vyráběl ve verzi bi-turbo kdy málé roztáčelo větší. 8)

jinak úpravy tohoto motoru sežeň turbo ze 2,4řky upravit vejfuk větší IC a soft vstřiky ze 2,4 by byly též super. pak jezdíš bomby a sleduješ co bude odcházet první od spojky, kloubů poloos a díly motoru :)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od pufko »

Ešte si mu zabudol povedať koľko tisíc si má zhruba nachystať

ludvik2
Příspěvky: 39
Registrován: 21 zář 2011 18:09
Bydliště: západní čechy

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od ludvik2 »

Beavere jsi mě pobavil....já jsem byl u projektu coumpound turb na 1.9 tdi a 2.5tdi, ve zkratce-drahý, složitý, problém s regulací tlaku, mazacím tlakem a chlazením jak oleje tak i vzduchu, hlavně když se tlak blížil 3barům tak teplota vzduchu byla taková že už to bylo moc na hadicové spojky, pokud to fungovalo výkon super. V dnešní době je jednodušší sehnat vhodné turbo a to tam dát single.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6525
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od Beaver »

Jenže to se bavíme o situaci, kdy to postaví někdo, kdo tomu rozumí. Ne člověk, který pro vyřešení problému s "vypínáním" turba zkouší odpojit váhu vzduchu :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

ludvik2
Příspěvky: 39
Registrován: 21 zář 2011 18:09
Bydliště: západní čechy

Re: 2 turba na jeden motor

Příspěvek od ludvik2 »

souhlas

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“