turbo neudrží stálý tlak
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
turbo neudrží stálý tlak
Ahoj šlpanu na plyn a turbo vyskočí do tlaku 1.2 bar a pak najednou poklesne pod 1 bar třeba. mám tam MBC takže by to nemělo samovolně klesat ne? Začlo to dělat ted posledních pár dní. Jak jsem to měl na origo EBC tak to občas taky pokleslo ale jen o něco,ale to foukalo menší tlak a myslím si že to dělala i ta elektronika trochu. Můj nazor je že to asi dělá westgate nebo ten ventil co je v turbu co je ovládáný wesgatem.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: turbo neudrží stálý tlak
popiš to trošku detailněji..jako že klesá tlak ve vysokých otáčkach při noze na podlaze? Nebo jinak?
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo neudrží stálý tlak
Sacuju to na actuator - ten ovlada wastegate... Kod motoru? Anebo unik nekde u hadicek... MBC mas u motoru?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: turbo neudrží stálý tlak
Ano jak máš plyn na podlaze jsi ve vyšších otáčkách. Kolem 3500 nahoru. asi cca. Ale klesne to o něco a zustane to níž. Z 1.4 bar třeba na 1 bar. Tan aktuator myslíš ten přepouštěcí velntil co je v turbu že? Motor to je VW 1.8T kod AGU. MBC mám u motoru pod oknem asi. Proč?
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: turbo neudrží stálý tlak
Ten "ventil", to je právě ona wastegate... Actuator (ovládá wastegate) je taková ta věcička s tyčkou, co je u turba...fakie vw píše:Tan aktuator myslíš ten přepouštěcí velntil co je v turbu že?
Actuator-

Internal wastegate (to vedle vrtulky) -

Re: turbo neudrží stálý tlak
A nemohl by být třeba problém v wesgate? že by to špatně těsnilo? Ono je pravda že to povoluje až při vyšším tlaku. když tam nastavim seriových 0,7bar tak to aji je v pohodě. Jen při tom vyšším. Takže vlastně by mohla být ta membrána diravá.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: turbo neudrží stálý tlak
A nemůže být to turbo prostě "jen" malé a neschopné ten tlak udržet z důvodu velké poptávky po vzduchu ve vysokých otáčkách?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: turbo neudrží stálý tlak
Podle mě je dost možný, že actuator je v háji a po chvíli od dosažení full boost neudrží ten tlak a prostě povolí a pootevře se wastegate, která ten tlak pustí pryč...
Kup si HKS adjustable actuator
Kup si HKS adjustable actuator

Re: turbo neudrží stálý tlak
Tak jsem dneska mluvil s jednim kolegou který tenhle typ motoru má v octavii. A dělá mu to to samé. Je to tim,že to turbo v takových otáčkách není schopné tlačit a udržet takové bomby. Akorát u něj to ještě při váze na ocktavii šlo ještě níže než u mě. Říkal že na 5 už to šlo skoro půl baru. Chtělo by to větší turbo no. Uvidime časem jak budou finance a dal bych větší turbo atd. Zatím to nechám tak. Jede to perfektně i tak. Dík za rady
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: turbo neudrží stálý tlak
ano to je ten problém,turbo není schopno udržet ten tlak ve vysokých otáčkách,,...=malé turbo..ale záměna za větší vyžaduje doladění..
Re: turbo neudrží stálý tlak
přesně jak píšeš. ALe to už chce i vstřiky,čerpadlo,poladit a možná i chladič oleje. Což jsme na nějakých cca 40 000.což ted bohužel nechci do toho investovat. Ono to na cca 850kg váhy stačí cca 180koní.
VW golf II GT 1.8Turbo
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo neudrží stálý tlak
"Začlo to dělat ted posledních pár dní."
Podle toho jsem usuzoval ze ti to predtim tlacilo naplno a ted to zaclo haprovat... Tak ted uz je to jasny...
Podle toho jsem usuzoval ze ti to predtim tlacilo naplno a ted to zaclo haprovat... Tak ted uz je to jasny...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: turbo neudrží stálý tlak
TO máš pravdu,ale vzpoměl jsem si ze to žačlo vlastně dělat až jsme to turbo dal na max tlak 1.4bar. Když přitáhnu na 1bar tak to nedělá skoro vůbec. Takže ono to dává smysl čím to je. A hlavně ten kluk tenhle motor má a byl u profíků dělát čip na brzdě a ti mu to vysvětlili jak to je a ukazovali mu to i na jiných autech které tam měli. Ale je tady jeden člověk který má tento motor akorát novější verzi a má vněm K04 a tam už to nedělá a fouká 1.6bar. U něj jsem byl dneska a ten mi to potvrdil že ta K03 to při takovém tlaku dělá. A ještě to prý při vyšších stupních klesá pořád níž což mi taky dělá přesně jak to oba vysvětlili. To ovládání wesgate jsem zkoušel manulaně jestli je fukční a je OK. Když mu uděláš podtlak tak drží otevřený do kud nepustíš do hadičky vzduch. Takže membrána je OK. Turbo má nějakou vůli,ale není to moc aby dřela vrtulka o komory. Je tam ještě dost místa. Takže taky OK.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: turbo neudrží stálý tlak
to mě taky mátlo..ale tušil sem.. proto sem se optal hned na začátkuZemi píše:"Začlo to dělat ted posledních pár dní."
Podle toho jsem usuzoval ze ti to predtim tlacilo naplno a ted to zaclo haprovat... Tak ted uz je to jasny...