Turbo do oplu kadetu 1,6i bez katu 8ventilu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Turbo do oplu kadetu 1,6i bez katu 8ventilu
docela by me zajmalo jestli by slo do oplu kadetu 1,6i bez katu 8ventilu namontovat turbo?
- hospodskej
- Moderátor
- Příspěvky: 576
- Registrován: 08 dub 2005 01:10
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Všechno jde, když se chce. Jen jak že?
''Dvěstě v městě třista z místa''
VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz
VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Někde sem četl článek, ve kterym týpek popisoval jak to montovali do 1.6 felicie ale prej to je složitý, zkurvili u toho Xkrát co mohli a pak to stejnak nebylo ono. Atmosférickej motor je prostě jen atmosférickej, když chceš turbo, tak si koupíš už auto z turbem z továrny
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička
A také něco většího německého.
A také něco většího německého.
treba v USA bezne na srazech jsou videt hondy s turbem a jak vypada cely takovy kit vcetne vsech komponentu a narustu vykonu se muzete podivat zde:
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
- jinak uz to opravdu neni levna zalezitost a musi se vymenit vice veci, aby to neco uz vydrzelo
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
- jinak uz to opravdu neni levna zalezitost a musi se vymenit vice veci, aby to neco uz vydrzelo
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
je to třeba tady...kujon píše:Někde sem četl článek, ve kterym týpek popisoval jak to montovali do 1.6 felicie
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442
vzdělání není zárukou inteligence
ano prave o ty zastavbe mluvim ja,ty ostatni veci se musi resit pri turbu i pri kampressoruMarcos píše:Eric, JonnY: Proc myslite, ze by to bylo jednodussi resit kompresorem? Turbo nebo kompresor, to je v podstate jen otazka slozitosti zastavby, a to je taky diskutabilni. Ale problemy s elektronikou, s kompresnim pomerem a s unosnosti vnitrnosti motoru stejne zustavaji...
...neni levna zalezitost, proto na to radsi serudynomax píše:treba v USA bezne na srazech jsou videt hondy s turbem a jak vypada cely takovy kit vcetne vsech komponentu a narustu vykonu se muzete podivat zde:
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
- jinak uz to opravdu neni levna zalezitost a musi se vymenit vice veci, aby to neco uz vydrzelo
Eric: Ja jen, ze mi zastavba turba prijde jednodusi, pokud clovek nema vylozene cely kompresor kit urceny pro jeho vuz. Vem si, ze pokud mas priruby na turbo, tak jeho fyzicke zaveseni na motor je otazkou dvou tri hodin i s kavickou. Ale montovat kompresor na motor, to je trosku slozitejsi, je treba vychytat misto, presne usazeni, udelat primo na miru tomu motoru, jeho moznym uchytum atd. priruby na ten kompresor, predelat nebo pridat remenici atd. To je urcite slozitejsi. Jen muj nazor.
Kompresor tlaky tlačí podle otáček motoru. Navíc bych nesrovnával instalaci přeplňování na maloobjemovej motor co vůbec není na něco takovýho připravenej s Marauderovou V8.JonnY píše:hej lenze marauder spominal ze po instalacii kompresoru sa len "pohral" s vahou vzduchu a slape to.
turbo tlaci furt inac takze treba preprogramovat ecu. a to myslim je na tom celom najzlozitejsie.
Teoreticky vzato, pokud někdo udělá svody s přírubou dejme tomu na něco malýho, co nebude dělat moc brutální tlaky (typicky asi Garett T3), tak má polovinu práce za sebou, optimálně bych volil turbo s interní wastegate. Bohužel po fyzické instalaci je potřeba doladit směs a zapalování, případně ještě snížit kompresi aby písty nestekly do vany... Tady už to přestává být tak jednoduchý (tohle uřízni a navař to sem) a vyžaduje to buď hodně štěstí nebo hodně zkušeností a nebo velkou zásobu náhradních motorů pro metodu pokus/omyl.
Už několikrát tu bylo řešeno, že je mnohem lepší sehnat nějakej turbomotor i s elektrikou a vyřešit jeho fyzickou zástavbu než lupnout turbo na původní atmosférák a potom řešit elektriku, palivo atd. Ale každej ať dělá co umí
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
vemu treba svoji atmosferu,motor B16A2 . Kdyz budu chtit pouzit turbo nebo treba i kompressor,tak mi to neveme ani ECU ani MAP.Takze musim mit MAF (pokud to dobre vim) a k tomu odpovidajici programovatelnou ECU. dostavam se do dost zavratnych financnich vysek to jen tak naokraj,ze vlastne neni kolikrat jednoduchy zabudovat ani kompressor ani turboMarcos píše:Eric: Ja jen, ze mi zastavba turba prijde jednodusi, pokud clovek nema vylozene cely kompresor kit urceny pro jeho vuz. Vem si, ze pokud mas priruby na turbo, tak jeho fyzicke zaveseni na motor je otazkou dvou tri hodin i s kavickou. Ale montovat kompresor na motor, to je trosku slozitejsi, je treba vychytat misto, presne usazeni, udelat primo na miru tomu motoru, jeho moznym uchytum atd. priruby na ten kompresor, predelat nebo pridat remenici atd. To je urcite slozitejsi. Jen muj nazor.
Co se tyka zastavby turba,me osobne prijde nejvetsi problem s vyfukovymi svody a down-pipe (pisi to spravne?)
kompressor upevnim a nahodim na nej remen, tak to vidim ja
ale na druhe strane je potom super videt , jak prijede borec s corvetou na startovni caru a stary civic 1,6 mu to natre
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
hele, když jsme u toho, taky jsem před nějakou dobou uvažoval o instalaci kompíku do 1,3 feldy, ale nakonec jsem usoudil že radši celej kompletní motor, nevíte nějaký typy a orientační ceny? Mě by se třeba zamlouvala Verunka, nebo "jen" 1,8T z koktávky, co myslíte? Neni to tak že zejtra jdu montovat, to vůbec, spíš jen tak pro zajímavost...